۲۲۸۴۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان: مشکلی بابت تغییر پست ندارم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر علیرضا منصوریان بخواهد مشکلی بابت بازی در خط حمله و مهاجم نوک ندارم.

خبرگزاری تسنیم: پیام صادقیان در مورد شرایط فعلی نفت در آستانه شروع لیگ برتر و بازی با تراکتورسازی گفت:خدا را شکر تیم خوبی داریم و آماده هستیم تا لیگ را شروع کنیم و مشکل خاصی وجود ندارد. بازی با تراکتورسازی در تبریز برای هر تیمی سخت است. برای من هم بازی سختی است، چون جلوی همشهری‌هایم بازی می‌کنم. بهتر است بگویم هم بازی سختی است، هم یک بازی شیرین.

او ادامه داد: پدر مرحوم من در این تیم بازی می‌کرد و این بازی برایم ویژگی‌های خاصی دارد. من تراکتورسازی و شهر تبریز را دوست دارم. امیدوارم در اولین بازی لیگ از فرصت‌ها استفاده کنیم. در این مسابقه هر تیمی که قدر موقعیت‌ها را بداند برنده خواهد شد.

صادقیان در مورد اینکه قرار است منصوریان از او در پست مهاجم نوک استفاده کند عنوان کرد: زمانی که در تیم امید شاگرد علی آقا بودم، او از من به‌عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کرد و اعتقاد خاصی داشت که در این پست بازی کنم. در بازی‌های دوستانه نفت هم در پست مهاجم نوک بازی کردم، هم در پست هافبک. من مشکلی بابت بازی در خط حمله ندارم و هر تصمیمی که منصوریان بگیرد می‌پذیرم.

هافبک نفت تهران گفت: در نفت تهران آرامش دارم و تلاش می‌کنم تا این اتفاق رخ دهد. شاید در هفته‌های ابتدایی ۲۰ دقیقه بیشتر بازی نکنم، ولی بابت این موضوع نگران نیستم. فقط خوشحالم که اینجا کسی با من کاری ندارد و همه دوست دارند به پیام صادقیان کمک کنند. من هم اضافه تمرین می‌کنم و امسال هیچ حاشیه‌ای از من نخواهید دید.

در لیگ امسال مربیانی مثل علی دایی و قلعه‌نویی در آخرین لحظات تیم گرفتند و فصل آینده روی نیمکت خواهند نشست. صادقیان در این خصوص گفت:‌ در غیاب دایی و قلعه‌نویی قطعا جذابیت لیگ کمتر می‌شد. آنها مربیان بزرگی هستند و مطمئنا در شخصیت تیمی صبا و ملوان تأثیر خواهند گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج