۲۲۸۴۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خطیبی: استقلال تیم ریشه‌داری است

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: استقلال تیم بزرگ و ریشه‌داری است اما ما می‌خواهیم در اولین بازی فصل سه امتیاز را کسب کنیم.

خبرگزاری تسنیم: حسین خطیبی در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد پیش از دیدار روز پنج شنبه با استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تمام بازیکنان‌مان برای بازی با استقلال سرحال و آماده هستند. امیدوارم با اتکا به هواداران مشهدی استقلال را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم سیاه‌جامگان برای رسیدن به شرایط آرمانی به چند هفته زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: مسلماً همه تیم‌ها به خاطر فشار بدنساری که داشتند چند هفته ابتدایی لیگ را از دست می‌دهند تا به قول معروف بدن‌های بازیکنان به شرایط آرمانی برسد، ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

مربی سیاه‌جامگان مشهد با بیان این مسئله که بازیکنان این تیم باید از نظر ذهنی و روانی به هماهنگی لازم برسند، گفت: مسئله‌ای که در مورد سیاه‌جامگان مطرح است، این است که تیم جوان و یکدستی داریم و خیلی امیدواریم که بتوانیم در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

خطیبی در مورد اینکه فکر می‌کند نتیجه بازی پنج‌شنبه با استقلال چه می‌شود، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگ و ریشه‌داری است اما ما می‌خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و در اولین بازی فصل سه امتیاز را کسب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج