۲۲۸۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمار: نمی‌خواهم از مسی سبقت بگیرم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که هدفش در این تیم پیشی گرفتن از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش نیست و می‌خواهد راه خودش را برود.

خبرگزاری تسنیم: نیمار تأکید کرد که برای تبدیل شدن به برترین بازیکن دنیا و کسب توپ طلا قصد ندارد با لیونل مسی رقابت کند. او گفت: من می‌خواهم راه خودم را بروم و نمی‌خواهم بهتر از بازیکنی باشم. فقط می‌خواهم بهتر از چیزی که الان هستم بشوم.

مهاجم برزیلی بارسا که با اسپور‌تی‌وی گفت‌و‌گو می‌کرد، در ادامه به بازی تیم ملی کشورش و تیم ملی آرژانتین در سومین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ که او و مسی را مقابل هم قرار می‌دهد، اشاره کرد و اظهار داشت: مسی یک ستاره است. بازی مقابل او اتفاق جالبی نیست و حس بدی دارد. آن بازی، بازی سختی خواهد بود.

نیمار به دلیل محرومیت چهار جلسه‌ای‌‌اش در کوپا آمریکا (به خاطر جنجال بازی برابر کلمبیا) دو بازی نخست سلسائو را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از دست می‌دهد و این یعنی که بازی برزیل برابر آرژانتین، اولین بازی او در این رقابت‌ها خواهد بود.

او ادامه داد: یک بازی انتخابی بسیار سخت در پیش داریم. تمامی تیم‌هایی که در این تورنمنت شرکت می‌کنند، با آمادگی کامل به میدان خواهند آمد. ما هم باید روی رساندن برزیل به مرحله نهایی رقابت‌ها تمرکز داشته باشیم.

نیمار پیش از اینکه به صورت علنی اعلام کرده بود که سال میلادی آینده می‌خواهد در دو تورنمنت بین‌المللی برای کشورش به میدان برود که اولی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو است و دیگری تورنمنت صدسالگی کوپا آمه‌ریکا است که با حضور ۱۶ تیم از آمریکای جنوبی و شمالی در آمریکا برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج