۲۲۸۶۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برخورد جدی با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: فعالیت و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی و واقعی خلاف قانون است و اگر زودتر از موعد انجام شود، توسط هیات های اجرایی رصد و برخورد می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: فعالیت و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی و واقعی خلاف قانون است و اگر زودتر از موعد انجام شود، توسط هیات های اجرایی رصد و برخورد می شود.

محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران هرمزگان افزود: کسانی که نامزد انتخابات هستند باید تبلیغات خود را به زمان برگزاری انتخابات موکول کنند.

وی با اشاره به صلاحیت یا رد صلاحیت برخی نامزدهای انتخابات اظهارکرد: هر نامزد از لحاظ عملکرد، سابقه تعهد، پاک دستی و دانش فرد و همچنین براساس اینکه سیاست های دولت را قبول دارد یا نه بررسی می شود و وقتی فرد متعهد و کارآمد است، همه آن را قبول دارند.

رییس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: مجری انتخابات، وزارت کشور است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف طبق برنامه زمان بندی شده اندیشیده شده است.

مقیمی درباره شفاف شدن صندوق های آرای انتخابات نیز گفت: یکی از مشکلات در این زمینه این است که ممکن است آراء از پشت این صندوق ها معلوم و خوانده شود و این خلاف محرمانه ماندن آرای مردم است، بنابراین باید به گونه ای باشد که هم آرا خوانده نشود و هم درون صندوق دیده شود.

وی گفت: صندوق های آرای انتخابات به شورای نگهبان ارسال و بعد از تایید شورا صندوق ها انتخاب می شود.

وی در پایان به عملکرد وزارت کشور پرداخت و گفت: برنامه وزیر کشور براین است که همواره با نمایندگان، اثرگذاران و مسوولان محلی در استان ها تعامل و هفمکری داشته باشیم و مسایل و دیدگاه های مطرح شده از سوی آنان و توجه به اصل شایسته سالاری را در برنامه های دولت به کار گیریم.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان باید همواره انتقادات و نظرات خود را درمورد فعالیت های دولت یازدهم بیان کنند، اظهارکرد: دولت تدبیر و امید به انتقادپذیری بها می دهد و نقد سازنده و منصفانه را می پذیرد اما در عملکرد خود براساس چارچوب برنامه ها و سیاست های دولت حرکت می کند.

وی با بیان اینکه مدیران براساس اصل شایسته سالاری انتخاب می شوند، گفت: در وزارت کشور عملکرد مدیران نظارت می شود و تا زمانی که فعالیت های آنان در راستای برنامه های دولت در چارچوب قانون و وظایف ارایه شده باشد، در دولت پابرجا هستند و اگر تعللی صورت گیرد و از مسیر منحرف شوند به آنان تذکر و آموزش داده می شود و چنانچه در وظایفشان کوتاهی کنند تغییر و جابه جایی صورت می گیرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ۹۴ در سراسر کشور برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج