جاباما
۲۲۸۷۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیش بینی گرد و خاک و رگبار برای ۵ استان

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و ارتفاعات زاگرس جنوبی درساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار موقتی، باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و ارتفاعات زاگرس جنوبی درساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار موقتی، باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در روزهای پنجشنبه وجمعه هشتم و نهم مرداد، باد و گرد و خاک در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت و در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود. طی سه روز آینده سواحل شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به هوای پایتخت در روزهای پایانی هفته نیز گفت: آسمان تهران در روز پنج شنبه هشتم مرداد، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر درشهرهای شمالی بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه نهم مرداد، صاف در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد با بیشینه وکمینه ۳۸ و۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج