۲۲۸۷۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کارتر: توافق بهتر از گزینه نظامی است

«اشتون کارتر» تاکید کرد که از نظر دولت باراک اوباما، توافق دیپلماتیک با ایران نسبت به استفاده از گزینه نظامی ارجحیت دارد.

خبرگزاری مهر: اشتون کارتر که به همراه وزرای امور خارجه، دارایی و انرژی آمریکا در کمیته امور نظامی مجلس سنا حضور پیدا کرده بود، افزود علیرغم توافق هسته ای با ایران، نیروهای آمریکایی می توانند به منظور برقراری ثبات در خاورمیانه، دفاع از رژیم صهیونیستی و آنچه که مقابله با سلطه ایران بر منطقه خواند، در خاورمیانه حاضر باشند.

وی در عین حال تصریح کرد که اجرای توافق هسته ای به آمریکایی ها از طریق در اختیار داشتن اطلاعات بیشتری درباره برنامه هسته ای ایران و هرگونه انحراف احتمالی نظامی کمک می کند. کارتر در عین حال مدعی شد که توافق هسته ای با ایران یک عامل مهم ریسک و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه را از بین می برد. این سومین جلسه‌ای است که مقامات ارشد دولت آمریکا در کنگره حاضر می‌شوند تا نمایندگان و سناتورهای منتقد را برای تایید توافق با ایران قانع کنند.

ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در روز ۲۳ تیر در وین اتریش به توافقی تاریخی برای حل و فصل نهایی موضوع هسته ای ایران دست یافتند.

براساس قانونی که نمایندگان کنگره پیش از توافق هسته ای تصویب کردند، کنگره ۶۰ روز فرصت دارند تا توافق هسته ای با ایران را بررسی و تایید یا رد کنند؛ با این حال باراک اوباما می گوید در صورتی که نمایندگان توافق هسته ای را رد کنند، این موضوع را وتو خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج