جاباما
۲۲۸۸۱۱
۲ نظر
۵۱۳۶
۲ نظر
۵۱۳۶
پ

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!

ولادیمیر پوتین، برای سومین بار است که رییس جمهور پهناورترین کشور جهان می‌شود. مدل پوتین –مدودف، به یک سبک سیاسی در جهان تبدیل شده است و سبب تداوم امپراطوری تزار در کاخ کرملین شد.

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
برترین ها: ولادیمیر پوتین، برای سومین بار است که رییس جمهور پهناورترین کشور جهان می‌شود. مدل پوتین -مدودف، به یک سبک سیاسی در جهان تبدیل شده است و سبب تداوم امپراطوری تزار در کاخ کرملین شد. آقای پوتین، یکی از سلفی بازترین رییس جمهورهای روسیه قلمداد می‌شود که حتی در مقایسه با رهبران غربی نیز، سلفی‌های زیادی گرفته است. اما همچنان، اخمو و علاقمند است تا قدرت خود را در سلفی‌ها، به رخ رقبای آمریکاییش بکشد.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور شصت و دو ساله روسیه، همواره از زمان روی کار آمدن به عنوان رییس جمهور روسیه، تلاش کرده است تا چهره یک کشور قدرتمند انعطاف ناپذیر در برابر سیاست‌های اروپاییان و به ویژه ایلات متحده، در جریان تحولات معاصر، نشان دهد. پوتین، رهبر امروزیه کاخ کرملین، مسکو را به عنوان یک رقیب دیرینه آمریکا در جنگ سرد، همچنان فعال نگه‌داشته و می‌کوشد تا با تصاویر و سخنرانی‌های رسمی و خشک خود، چهره یک رهبر مقتدر و قوی که از قدرت بدنی و فکری خوبی نیز برخوردار است، رونمایی کند.

پوتین، در فصل پاییز در رودخانه شنا می‌کند و با ببر و پاندا عکس می‌گیرد و هراز گاهی، با تیم ملی جودو روسیه تمرین می‌کند. هر اندازه اوباما با کاخ سفید، تلاش دارد تا قدرت فرا منطقه ای و شکست ناپذیر این کشور را به رخ جهان بکشاند، پوتین نیز در کاخ تاریخی و مجلل کرملین مسکو، اروپای بدون روسیه را همچنان به کابوس رهبران اروپایی ورشکسته و مقروض قاره سبز، بدل کرده است. موضوعی که پس از چالش کریمه اوکراین، شدت گرفته است.

به هر حال، آقای پوتین، از شبکه‌های اجتماعی و سلفی بازی استفاده می‌کند تا محبوبیت و علاقمندی اجتماعی و گسترده خود را با گرفتن عکس‌های سلفی، بروز دهد. اگر چه وی، بر خلاف کیم کارداشیان و اوباما و جان کری و حتی تیلور سویفت، هیچ علاقه ای به شکلک در آوردن روبروی دوربین گوشی‌های هوشمند ندارد. معمولاً هم، چهره اخمو دارد.

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!

چهره اخمو اما نیمه خندان پوتین، همواره تصویر یک رییس جمهور قدرتمند انعطاف ناپذیر را از آقای ولادیمیر در سلفی‌هایش نشان می‌دهد. البته ایشان، در سلفی‌های چند سال اخیر، با همه اقشار مردم عکس گرفته است. از خردسالان و ورزشکاران گرفته تا فعالان رسانه ای و سیاسی معروف. البته صفحه رسمی پوتین و کرملین در توییتر، معمولاً چنین سلفی‌هایی را پوشش نداند، اما بازتاب خبری برخی از این سلفی‌ها در رسانه‌ها گسترده بوده است. مخصوصاً که کاریکاتوریست‌ها هم، علاقه پوتین به سلفی بازی را پنهان نکرده و از آن، به عنوان عاملی برای نشان دادن دشمنی فرمانروای کرملین علیه کاخ سفید، استفاده کرده‌اند. با ما همراه باشید با سلفی‌های آقای پوتین!

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(کاریکاتور گروه هشت- سلفی خشمگین آقای پوتین با اعضای ۸ کشور صنعتی جهان)

چهره اوباما را دارید؟!

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی کاریکاتوری پوتین در کاخ سفید با اوباما خواب آلود)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی آقای پوتین با یک نویسنده معروف بلوک شرق)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی پوتین با ورزشکاران روس المپیک زمستانی ۲۰۱۴)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی پوتین با گروهی از دانشجویان)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی پوتین با بریتانی شوسلر، اسکیت باز کانادایی)

ایشان در فوریه 2014 بر روی توییتر خود این سلفی را منتشر کرد و نوشت: دوست داشتم ولنتاین من باشد! این جمله، انتقادات گسترده ای را علیه خانم شوسلر برانگیخت که مجبور به حذف توییتر سلفی با پوتین شد

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی پوتین مدودف و ورزشکاران)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی پوتین با یک پسر بچه روس)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی شخصی پوتین با یک شرکت کننده در جشنواره ای در مسکو)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی بی تفاوت پوتین با ورزشکار هاکی روی یخ روسیه)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(دخترم! بزار محکم بگیرم این آیفون رو سلفی خوب در بیاد!)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی آقای مدودف، نخست وزیر و معاون آقای پوتین با جناب استیو جابز فقید - ۲۰۱۰)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(کاریکاتوری از سلفی آقای پوتین شکم گنده با مخالفان اوکراین آزاد)

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!
(سلفی پوتین خندان با جوانان روس)

همان طور که ملاحظه کردید، اگر چه پوتین با اقشار مختلف مردم، سلفی می‌اندازد، اما همواره چهره عبوس خود را روبروی دوربین طرفدارانش، حفظ می‌کند. توییتر آقای پوتین در نشانی twitter.com/putinrf_eng قرار دارد. رهبر شصت و دو ساله روسیه، د فضای مجازی، فعالیت گسترده ای ندارد.

گفتنی است، ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین (متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲ ) رئیس جمهور روسیه است. او دومین و چهارمین رییس جمهور روسیه بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی است. او رئیس حزب روسیه واحد (از ۱۵ آوریل ۲۰۰۸) است. پوتین از اوت ۱۹۹۹ تاکنون همواره پست ریاست‌جمهوری یا نخست‌وزیری روسیه را در اختیار داشته است. او متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲ در شهر لنین‌گراد است. ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهوری پُرکار شناخته می‌شود که اقتصاد روسیه را از بحران شدید دهه ۱۹۹۰ به ثبات و رشد قابل توجه در قرن بیست و یکم هدایت کرده است.

پوتین پیش از ریاست جمهوری روسیه، سابقه همکاری با کا. گ. ب را در دوران شوروی در کارنامه خود دارد. همچنین عده‌ای او را به عنوان ورزشکارترین رئیس جمهور دنیا می‌شناسند. در روز ۹ اوت ۱۹۹۹ پوتین، رییس وقت اداره اطلاعات و امنیت روسیه «اف. اس. بی» (جانشین کا. گ. ب) و رییس شورای امنیت فدراتیو روسیه، صبح به عنوان یکی از سه معاون سرگیی استپاشین، نخست وزیر وقت روسیه برگزیده شد، اما تنها ساعاتی بعد با سقوط دولت استپاشین، به مقام کفالت نخست وزیری رسید و عصر همان روز بوریس یلتسین، رییس جمهور وقت روسیه که اوضاع مزاجی‌اش رو به وخامت بود، او را به عنوان جانشین خود به مردم روسیه توصیه کرد.

پیرو حوادث این روز، کمتر از یک هفته بعد، پوتین از پارلمان روسیه به عنوان نخست وزیر رأی اعتماد گرفت، در آخرین روز این سال، ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ رسماً کفیل ریاست جمهوری شد، پستی که به او کمک کرد در انتخابات ماه مه ۲۰۰۰ بر رقبای سرشناسی مانند پریماکوف و یوری لوژکوف پیروز شود.

همه سلفی‌ های آقای ولادیمیر پوتین!

پوتین به مدت دو دوره تا سال ۲۰۰۸ ریاست جمهوری روسیه را بر عهده داشت. در این سال در پی انتخاب دیمیتری مدودف به ریاست جمهوری، پوتین به عنوان نخست وزیر روسیه معرفی شد و تا سال ۲۰۱۲ در این سمت مشغول به کار بود. پوتین در سال ۲۰۱۲، در حالی که اشک به چشمانش بود، کرملین را پس گرفت و برای سومین بار، به ریاست جمهوری روسیه برگزیده شد. بسیاری از کارشناسان سیاسی، انتخاب پوتین برای چهارمین بار به این مقام را در سال ۲۰۱۶، دور از انتظار نمی‌دانند.

همچنان با ما همراه باشید با مرور سلفی‌های مشهورترین چهره‌های سیاسی، اقتصادی، هنری و فرهنگی جهان در سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قدرتمند ترین مرد جهان درعصر حاضر

    • ذوبیده

      مردی اهنین با فلزی بر روی ان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج