جاباما
۲۲۸۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توصیه معاون ظریف به وزیر امور خارجه بحرین

معاون عربی و افریقایی وزیر امور خارجه ادعای وزیر خارجه بحرین درباره ایران را رد کرد و گفت: تداوم اتهامات به ایران آن هم در زمان شروع سفر سازنده و مثبت وزیر خارجه ایران به منطقه کاملا هدفمند صورت می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: معاون عربی و افریقایی وزیر امور خارجه ادعای وزیر خارجه بحرین درباره ایران را رد کرد و گفت: تداوم اتهامات به ایران آن هم در زمان شروع سفر سازنده و مثبت وزیر خارجه ایران به منطقه کاملا هدفمند صورت می گیرد.

حسین امیرعبداللهیان روز پنج شنبه در واکنش به انفجار اخیر در ستره بحرین و ادعای وزیر خارجه این کشور مبنی بر اینکه داعش سنی و شیعه سرشت واحدی دارند و ایران در پشت این اقدام در بحرین قرار دارد گفت: اقدام تروریستی اخیر در بحرین را قویا محکوم می کنیم.

وی تاکید کرد ادعای بحرین مبنی بر دستگیری فردی مسلح و مرتبط با ایران به هیچ وجه صحت ندارد. انتشار این خبرسازی ، انهم در زمان شروع سفر سازنده و مثبت منطقه ای وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که حامل بهترین پیام ها برای منطقه است و تداوم اتهامات به ایران کاملا هدفمند صورت می گیرد.

معاون وزیر امور خارجه اظهار داشت: متاسفانه رفتار طائفی برخی عناصر افراطی در درون حکومت بحرین و توهین عامدانه انان به اعتقادات مذهبی مسلمانان منجر به ایجاد فاصله عمیق بین حکومت و مردم شده است.

امیرعبداللهیان گفت: به وزیر خارجه بحرین نصیحت می کنیم که بجای تحریک و تشویق فتنه مذهبی در بحرین و منطقه ، به ایفای نقشی مثبت و سازنده در قبال امنیت جمعی منطقه و ایجاد أشتی ملی بین حکومت بحرین و مردمش بیندیشد.

وی گفت: تداوم نقض سیتماتیک حقوق بشر و تشدید فضای امنیتی در بحرین اوضاع را پیچیده تر می سازد. تهران صرفا از راهکار سیاسی در قبال بحرین حمایت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج