۲۲۸۸۸۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره خبر خرید هواپیماهای روسی

سازمان هواپیمایی کشوری با رد ادعای خبرگزاری اسپوتنیک روسیه که به نقل از محمد خداکرمی(سرپرست این سازمان) خبر از این داده بود که ایران امیدوار است با استفاده از هواپیماهای روسیه وضعیت ناوگان خود را بهبود بخشد، در این رابطه توضیحاتی را درباره وضعیت دیدگاه‌های ایران در بازار هواپیمایی جهان ارائه کرد.

عصر ایران: سازمان هواپیمایی کشوری با رد ادعای خبرگزاری اسپوتنیک روسیه که به نقل از محمد خداکرمی(سرپرست این سازمان) خبر از این داده بود که ایران امیدوار است با استفاده از هواپیماهای روسیه وضعیت ناوگان خود را بهبود بخشد، در این رابطه توضیحاتی را درباره وضعیت دیدگاه‌های ایران در بازار هواپیمایی جهان ارائه کرد.

طبق اعلام این سازمان، ایرلاین‌های ایرانی برای خرید ناوگان هواپیمایی جدید تمام گزینه‌های پیش‌رو را به دقت بررسی می‌کنند و به طور حتم تمام امکانات و انتخاب‌های خود را در قالب یک کشور یا شرکت هواپیماساز محدود نخواهند کرد.

این سازمان همچنین اعلام کرده که تمام پیشنهادهای مطرح شده در زمینه تامین ناوگان جدید را با دقت بررسی کرده و با رعایت تمامی جوانب فنی و ایمنی نسبت به وارد کردن هواپیماهای جدید عمل خواهد کرد.

با توجه به نیازهای حمل و نقل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تمام گزینه‌های موجود بر سر راه ناوگان هوایی ایران بررسی می‌شود و در صورت رسیدن به معیارهای لازم نسبت به خرید هواپیماهای جدید اقدام خواهد شد.

این سازمان تصریح کرده با توجه به لغو تحریم‌ها بازار بسیار گسترده‌ای در مقابل ایرلاین‌های ایرانی برای خرید هواپیما وجود دارد بر همین اساس سازمان هواپیمایی کشور با انجام مذاکراتی با شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی دنیا سعی در فراهم کردن مقدمات لازم برای وارد کردن هواپیماهای مورد نیاز به عرصه هوایی ایران دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      خوب هیچی دیگه گور هممون کنده شده هواپیماهای روسی همشون اشغاله و بدرد نخور خواهشا از امریکا و انگلیس بخرید و پولای کشور و هدر ندید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج