جاباما
۲۲۸۹۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل لغو کنسرت سالار عقیلی

به دلیل عمل جراحی "سالار عقیلی" کنسرت «فخرآفرینان ایران» که قرار بود با خوانندگی "سالار عقیلی" امروز (هشتم مرداد) در کرمانشاه برگزار شود به دلیل کسالت و عمل جراحی سالار عقیلی به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایسنا: به دلیل عمل جراحی "سالار عقیلی" کنسرت «فخرآفرینان ایران» که قرار بود با خوانندگی "سالار عقیلی" امروز (هشتم مرداد) در کرمانشاه برگزار شود به دلیل کسالت و عمل جراحی سالار عقیلی به تعویق افتاد.

علی احمدی تهیه‌کننده این کنسرت اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کسالتی که برای آقای "سالار عقیلی" ایجاد و موجب عمل جراحی وی شد، برگزاری کنسرت «فخرآفرینان ایران» در کرمانشاه به تعویق افتاد.

احمدی ضمن عذرخواهی از علاقمندان این کنسرت و با بیان اینکه تلاش کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از بهبودی "سالار عقیلی" کنسرت "فخرآفرینان ایران" را در کرمانشاه برگزار کنیم، افزود: تصمیم بر این شد نهایتا این کنسرت دو هفته دیگر برگزار شود.

احمدی در زمینه وضعیت فروش بلیت‌های این کنسرت، گفت: افرادی که بلیت تهیه کرده‌اند از سایت iranconcert.ir با آنها تماس گرفته شده و تاریخ بلیت‌های آنها با تاریخ جدید عوض می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقمندان دیگر نیز برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت iranconcert.ir مراجعه کرده و بلیت‌ها را با تاریخ جدید خریداری کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: مطابق اعلام قبلی کنسرت راس همان ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و این بار در تاریخ جدید و در همان محل سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج