۲۲۸۹۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برای نخستین بار حقوق طلبکاران استیفا شد

رییس کمیته انضباطی درخصوص معوقات مالی تیم های حاضر در لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حسن زاده گفت: تمام تلاش کمیته انضباطی این بوده که آرای قطعی لازم الاجرا بر زمین نماند و مطالبات معوقه اجرا شود تا طلبکاران به حقشان برسند.

وی ادامه داد: در واقع تصمیم کمیته انضباطی برای جلوگیری از فعالیت باشگاه های بدهکار بر مبنای جلسات متعدد و با هماهنگی مقامات فدراسیون و سازمان لیگ بوده است و حال که برای نخستین بار با دستور مستقیم رییس فدراسیون و مطابق لیستی که کمیته انضباطی پیش از این اعلام کرد بدهی باشگاه های بدهکار از محل درآمدی که نزد سازمان لیگ داشته اند تامین شده، لذا از این اتفاق خوشحالیم و مسلما با توجه به اشاره صریح ریاست فدراسیون و سابقه مکاتبات کمیته انضباطی، به همان شیوه ای که در جلسه اتخاذ شده بود منتظر هستیم تا وجوه مذکور مطابق احکام قطعی به طلبکاران پرداخت شود.

حسن زاده در ادامه تاکید کرد: همانگونه که گفتم این اتفاق برای نخستین بار بوده و از تلاش های دبیرکل فدراسیون و رییس سازمان لیگ تقدیر و تشکر می کنم و از شخص رییس فدراسیون هم که پس از سال ها موجبات تادیه حقوق طلبکاران را فراهم آورد متشکرم و امیدوارم با پرداخت به موقع و دقیق وجوه مذکور به صاحبان آن، موجبات اعتماد کمیته انضباطی، حفظ اعتبار رکن قضایی و فدراسیون فوتبال تامین شود.

وی در پایان افزود: بدیهی است که پرونده مطالبات مالی جدید مطابق با آیین نامه جدید انضباطی بررسی و تنبیهات کسر امتیاز اعمال خواهد شد و از این پس کمیته انضباطی به همه ارکان قضایی این فدراسیون با پشتوانه، دلگرمی و اطمینان خاطر کامل و با اقتدار به فعالیت و صدور احکام خود اقدام خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج