۲۲۹۰۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حاشیه دیدار سیاه‌جامگان و استقلال

تشویق عنایتی و فروزان توسط استقلالی‌ها

مجری مراسم پیش از مسابقه دو تیم سیاه جامگان و استقلال هواداران مشهدی و طرفدار تیم آبی‌پوش پایتخت را اَشتی داد.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های سیاه جامگان و استقلال از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه ثامن شهر مشهد آغاز خواهد شد و بیش از ۱۰هزار نفر از این مسابقه استقبال کرده‌اند.

*قبل از شروع مسابقه یک مجری تماشاگران را هدایت می‌کرد و جالب اینجا بود که از مشهدی‌ها می‌خواست به عشق ابومسلم و پیراهن مشکی تیم شهرشان را تشویق کنند. همچنین او در ادامه از تماشاگران استقلال خواست حالا که میهمان مشهدی‌ها هستند سیاه جامگانی‌ها را تشویق کنند که هواداران استقلال از این کار استقبال کرده و طرفداران حریف را تشویق کردند.

*مجری مراسم پیش از مسابقه دو تیم خطاب به تماشاگران سیاه جامگان گفت: باز هم مشکی رنگ عشق است و شما هم سعی کنید در طول بازی تیم خودتان را تشویق کنید.

*تیم فوتبال سیاه جامگان با ترکیب محسن فروزان، امیر تیزرو، سیدمیثم حسینی، سالار افراسیابی، سعید مهدی‌پور، میلان یوانوویچ، احمد کامدار، مصطفی احمدی، پیمان میری، محسن دلیر و غلامرضا عنایتی به مصاف استقلال خواهد رفت.

*روی نیمکت تیم استقلال وحید طالب‌لو، میلاد شعبان‌لو، علیرضا رمضانی، مهدی رجبی‌فر، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی حضور دارند.

*با وجود اینکه گفته می‌شد منصور پورحیدری احتمال دارد در این دیدار روی نیمکت ننشیند اما نام وی به عنوان سرپرست تیم استقلال در لیست ارائه شده به خبرنگاران درج شده است.

*محسن فروزان با لباس یک دست سفید و آستین‌های مشکی وارد زمین شد و بلافاصله به سمت تماشاگران سیاه‌جامگان رفت. وی سپس به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد و به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

*یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه وقتی هنوز کسی داخل زمین نشده بود به میانه زمین چمن رفت و در وسط زمین از خود عکس می‌گرفت.

*هواداران تیم استقلال پرچم ایران را در دست داشته و آن را به دوربین‌های عکاسان نشان می‌دادند.

*محسن فروزان که توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت هنگامی که رحمتی و طالب‌لو وارد زمین شدند بلافاصله خود را از صحنه دور کرد و به زمینی که خودش را در آنجا گرم می‌کرد رفت.

*محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال از حضور روی نیمکت این تیم به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی سال گذشته پیکان و راه‌آهن محروم است و به همین دلیل امروز روی نیمکت آبی‌پوشان نخواهد نشست.

*سیدمهدی رحمتی و وحید طالب‌لو به صورت همزمان وارد زمین شده و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفتند.

*هنگامی که دروازه‌بانان استقلال وارد زمین شدند طرفداران سیاه جامگان در ابتدا علیه رحمتی واکنش نشان داده و شعار دادند اما چند دقیقه بعد آنها مهدی رحمتی را تشویق کرده که این دروازه‌بان به سمت آنها رفت و برای تماشاگران مشهدی هم دست تکان داد.

*هنگامی که بازیکنان تیم استقلال وارد زمین شدند تماشاگران سیاه جامگان شعار شش‌تایی‌ها را سر می‌دادند.

*رضا عنایتی هنگامی که با هم تیمی‌هایش وارد زمین شد مورد تشویق استقلالی‌ها قرار گرفت. وی به سمت تماشاگران استقلال رفت، به آنها تعظیم کرد و توسط چهارهزار هوادار استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

*میثم حسینی مدافع سابق استقلال و پرسپولیس که در این فصل شاگرد رسول خطیبی شده است توسط هواداران مشهدی تشویق شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج