جاباما
۲۲۹۰۸۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

عراقچی: پای هر سانتریفیوژ کارمند ایستاده؟!

سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه در نشست اخیر خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که امروز از شبکه خبر پخش شد، به سئوالات آنان پیرامون مذاکرات هسته ای پاسخ دادند.

پایگاه خبری انتخاب: سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه در نشست اخیر خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که امروز از شبکه خبر پخش شد، به سئوالات آنان پیرامون مذاکرات هسته ای پاسخ دادند.

در این نشست که حدود چهار و نیم ساعت به طول انجامید، عراقچی و روانچی اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای به سوالات اسماعیلی، شفیعی، کامران، محسنی ثانی، دواتگری، جوکار، جهانگیرزاده، آقامحمدی، حاجی دلیگانی، کوثری، وحید احمدی، شوهانی، سوری، کریمی قدوسی، منصوری آرانی، موسوی نژاد، کارخانه و بخشایش اردستانی در مورد موضوعاتی همچون شرایط لغو تحریم‌ها، بازرسی از مراکز نظامی، اظهارات ضد و نقیض غرب درباره برجام، توافق محرمانه ایران با آژانس، شرایط تامین سوخت ۲۰ درصد برای فعالیت راکتور تهران، نحوه بازرسی بازرسان از تاسیسات هسته‌ای، نحوه بازگشت تحریم‌ها پرداخت.

مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در این جلسه با سئوالات و اعتراضات تکراری بسیاری مواجه شد، در این میان یکی از نمایندگان سئوالاتی را مطرح کرد که موجب تعجب حاضرین در جلسه از جمله شخص عراقچی شد.

احمد بخشایش‌اردستانی خطاب به عراقچی گفت: با کاسته شدن از ۱۹ هزار سانتریفیوژ در سایت نطنز، چه تعداد از بچه های اردستان و اطراف بی کار و اخراج می شوند؟

وی در ادامه با طرح سئوال دیگری گفت: چرا تصمیم گرفتید در فردو که زیر زمین است کار تحقیقاتی کنید، آخر چه کسی در زیر زمین کار تحقیقاتی می کند؟ کار تحقیقاتی باید در دانشگاه انجام شود؟

عراقچی در پاسخ گفت: واقعا از شما بعید است، شما گمان می کنید پای هر سانترفیوژ یک کارمند ایستاده ؟ ! و آیا گستره صنعت هسته ای ما همین ۱۹ هزار سانتریفیوژ است ؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عراقچی و صالحی و ظریف اعصاب و روان فولادی دارن که میتونن با این نخبگان!!! علم سیاست و هسته ای سرو کله بزنن. الان عراقچی باید چی جواب این نماینده رو بده؟ با این سطح از معلومات تازه مدعی هم هستن!

    • کاوشگر فضایی

      دلواپسی دلواپسان چه کارها که نمی کنه ..!

    • بدون نام

      ما عجب نخبگانی!!!!!!! در مجلسمون داریم.فقط میخان دهان باز کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج