۲۲۹۱۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دستگیری لاستیک‌دزدهای ولنجک‌نشین

دو سارق رینگ و لاستیک که ده‌ها رینگ و لاستیک خودروهای شاسی‌بلند و مدل بالا را به سرقت برده بودند، در خانه مجردی‌شان در منطقه ولنجک دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: در ساعت ۲۳:۳۰ پنجم مرداد امسال، مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حین گشت زنی در خیابان سعیدی به دو جوان سارق، در حین باز کردن لاستیک‌های یک دستگاه خودرو هیوندا سانتافه برخورد کردند.

دو سارق جوان با مشاهده مأموران قصد فرار از محل سرقت را داشتند که یک نفر از آنها به نام «امیر . الف» (۳۰ ساله) توسط مأموران کلانتری دستگیر اما نفر دوم با یک دستگاه خودرو پرشیا سفید رنگ از محل متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت لوازم خودرو و به دستور شعبه سوم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از تحقیقات اولیه از امیر . الف، وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار با بیش از چندین سابقه دستگیری به اتهام سرقت خودرو و سرقت داخل خودرو مورد شناسایی قرار گرفت؛ امیر که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، در اظهاراتش ضمن معرفی همدستش به نام «سعید . ح» (۲۲ ساله) به مأموران اعلام کرد: به همراه سعید، با یک دستگاه خودرو پژو پرشیا سفید رنگ سرقت شده توسط سعید، اقدام به سرقت رینگ و لاستیک خودروهای صرفاً شاسی بلند در سطح شهر تهران به ویژه در مناطق شمال تهران می‌کردیم.

با شناسایی دومین متهم پرونده، مخفیگاه مجردی هر دو متهم در منطقه ولنجک شناسایی و سعید نیز یک روز پس از امیر و همزمان با اجرای طرح دستگیری سارقان شهر تهران، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

پس از دستگیری سعید، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این متهم از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت خودرو و سرقت داخل خودرو است که در فروردین سال جاری و در زمان ارتکاب سرقت، با توجه به عدم توجه به دستور ایست مأموران کلانتری مورد اصابت گلوله از ناحیه پای چپ قرار گرفته اما پس از گذشت مدتی کوتاه از زمان دستگیری و به بهانه انجام اقدامات درمانی، به دستور مقام قضایی و با تأمین قرار وثیقه آزاد و مجدداً سرقت‌های خود را این بار به همراه امیر آغاز کرده است.

با دستگیری هر دو متهم اصلی پرونده و اعتراف صریح آنها به ده‌ها فقره سرقت رینگ و لاستیک خودروهای شاسی بلند، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی و دستگیری ۴ نفر از خریداران اموال مسروقه در مناطق نیاوران، دیباجی جنوبی، میدان شوش و سرچشمه کردند.

در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه متعلق به خریداران اموال مسروقه، کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی موفق به کشف ده‌ها رینگ و لاستیک مسروقه متعلق به خودروهای مدل بالا به ویژه رینگ و لاستیک متعلق به خودروهای شاسی بلند و انتقال آنها به پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعترافات صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت رینگ و لاستیک و فروش آنها به خریداران اموال مسروقه، تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان این خبر عنوان داشت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت رینگ و لاستیک متعلق به خودروهای شاسی بلند در مناطق مختلف به ویژه مناطق شمالی شهر تهران و کشف قسمت عمده‌ای از این اموال مسروقه، از کلیه شهروندان محترم که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می‌شود تا به همراه پرونده اولیه به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) - ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند تا اقدامات قانونی برای تحویل اموال به آنها انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج