جاباما
۲۲۹۱۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

خانه ای زیباتر با کوسن های خوش آب و رنگ

کوسن شاید در چیدمان خانه جزو وسایل اصلی نباشد ولی به چیدمان منزلتان عمق و شکل می بخشد.

خانه ای زیباتر با کوسن های خوش آب و رنگ

هفت صبح:


خانه ای زیباتر با کوسن های خوش آب و رنگ

اگر دوست دارید در چیدمان خانه و انتخاب وسایل آن کمی متفاوت از قبل باشید، می توانید از وسایل کوچک شروع کنید و با کمی جسارت و سلیقه چیدمان خانه خود را منحصر به فرد کنید. یکی از وسایلی که در بیشتر خانه ها شکل واحدی دارد، کوسن است. کوسن ها بیشتر به شکل مربع هستند اما شما می توانید با کمی سلیقه، کوسنی با طرح و شکلی متفاوت ایجاد کنید و به فضای خانه و شکل مبلمان تان سبکی جدید ببخشید.

به کاربردن کوسن هایی با رویه های گلدوزی شده و تکه دوزی شده یا کوسن هایی که با سنگ های زیبا تزئین شده و لبه های چین دار دارند می تواند بسیار چشمگیر باشد. بهتر است در انتخاب کوسن برای منزلتان به رنگ های موجود در خانه توجه کنید.

کوسن شاید در چیدمان خانه جزو وسایل اصلی نباشد ولی به چیدمان منزلتان عمق و شکل می بخشد. توجه کنید هیچ محدودیتی برای انتخاب کوسن ندارید و می توانید آزادانه هر نوع رنگ و شکلی را انتخاب کنید. در منازلی که رنگ دیوارها و مبلمان سفید است و به طور کل وقتی رنگ قالب در خانه سفید باشد، می توانید از هر رنگ و شکلی برای کوسن استفاده کنید اما بهتر است در منازلی که سفید حرف اول را می زند از رنگ های تند و متنوع برای کوسن استفاده کنید.

در این صورت کوسن به تنهایی به خانه رنگ می دهد و با بهره گیری از آن می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را وارد منزل تان کنید. اگر تا حدودی از خیاطی سررشته دارید، خودتان هم می توانید به سادگی کوسنی زیبا و منحصر داشته باشید.

اگر از پارچه پرده ای اضافه آمده می توانید قالب ابری کوسن را تهیه کنید و سپس پارچه کوسنی را که از اضافه پرده باقی مانده است، روی آن بکشید. این کار را می توانید برای اتاق خواب تان نیز انجام دهید و از پارچه های همرنگ روتختی و حتی متضاد که بیشتر به چشم می آیند برای روکش کردن کوسن استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج