۲۲۹۳۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

دومین مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایرانی، اواخر مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود و صدها کارآفرین جوان کشورمان در عرصه‌های مختلف کسب و کار، به تبادل اطلاعات در حوزه ارزش آفرینی مولد خواهند پرداخت. در این مراسم، ۱۵ تن از اساتید و متخصصان ایده پردازی و ارزش آفرینی، سخنرانی کردند.

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران برترین ها: مرداد ماه امسال، برای کسب و کار ایرانی، روزهای داغی خواهد بود. دومین مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایرانی قرار است، ۲۹ مرداد ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی تهران، برگزار شود. این مراسم، به عنوان محفلی برای تبادل اطلاعات و ارتباطات برترین‌های ارزش آفرینی در فضای کسب و کار معرفی شده است.

روابط عمومی دومین مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایرانی، ۵ شنبه این هفته را آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در دومین مجمع جهانی ارزش آفرینان جوان اعلام کرد. بر اساس اعلام مسئولان این مجمع در تهران، هدف اصلی از برگزاری مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران، واکاوی موضوعات اساسی همچون اشتغال و رقابت در سطح جهانی که هر دو با کارآفرینی عجین هستند، عنوان شده است. بیش از ۱۵ تن از اساتید و کارشناسان کارآفرینی و ارزش آفرینی مولد، راهکارها و نظرات خود را برای توسعه کسب و کار جوانان ایرانی کارآفرین ارائه خواهند کرد. این مجمع، که با همکاری ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی کشورمان نیز همراه شده است، از ۸ صبح روز ۲۹ مرداد تا ساعت ۲۳ شب، داغ‌ترین روز کارآفرینی جوانان ایرانی را در تابستان ۹۴، رقم خواهند زد.

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

نمایندگی ایران مجمع جهانی کارآفرینان jwef.ir، مجمع جهانی کارآفرینی world-entrepreneurship-forum.com و موسسه بهار، از برگزار کنندگان اصلی این مراسم هستند.

بر اساس اظهارات سخنگوی مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران، مخاطبانی که برای حضور در مجمع پیش‌بینی شده‌اند به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول کارآفرینانی هستند که تجربه کار دارند و خواهان آشنایی با حوزه‌های جدید کارآفرینی هستند. دستهٔ دوم را جوانان علاقه‌مند به این حوزه تشکیل می‌دهند. به همین منظور در انتخاب سخنران‌ها به جای اساتید دانشگاه، کارآفرینانی در نظر گرفته شده‌اند که به دلیل سابقهٔ موفق خود در عرصه کسب و کار ایران، بتوانند تجربیات خود را برای جوانان ارائه کنند.

به نظر می‌رسد، این مجمع صرفاً علمی نیست و هدف آن، نشان دادن بخشی از دنیای واقعی کارآفرینی به جوانان کارآفرین است. هم‌چنین رضوی - نماینده کشور ایران در مجمع جهانی کارآفرینان جوان - اخیراً به ایسنا گفته بود، هر ساله اجلاس مجمع جهانی ارزش‌آفرینی به صورت همزمان در سراسر دنیا برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی دارد. یکی از برنامه‌های این مجمع کنفرانس‌های محلی کارآفرینی جوانان است که با توجه به اقتصاد و شرایط هر کشور صورت می‌گیرد. این مجمع سال گذشته در استان زنجان برگزار شد که با توجه به اولین دوره بودن با محدودیت‌هایی مواجه شد. اما امسال این نشست به صورت ملی و گسترده و با تمرکز بر روی حضور کارآفرینان دانش‌بنیان و اعضای پارک‌های علمی فناوری برگزار می‌شود.

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران
(ایندکس پرتال مجمع جهانی کارآفرینی)

طبق اعلام روابط عمومی این مجمع، قرار است 3 پانل ویژه حوزه کارآفرینی در این مراسم برگزار شود. پانل اول، به کارآفرینی بین المللی با رویکرد نگاه به بازارهای جهانی پس از رفع تحریم اشاره خواهد کرد و پانل بعدی، به کارآفرینان دانش بنیان و بررسی اهمیت فعالیت آنان در اقتصاد دانش بنیان امروزی. سومین و شاید مهم‌ترین پانل کارآفرینی این مجمع را بتوان به کارآفرینی دیجیتالی مرتبط دانست که دران، کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورمان، در 45 دقیقه به ارائه دیدگاه‌ها نظرات خود در عرصه ارزش آفرینی دیجیتالی می‌پردازند.

در این مجمع، 4 کارگاه آموزشی نیز به مدت 2 ساعت برگزار می‌شود که جزییات بیش تری از آن ها فعلاً منتشر نشده است. پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پایه زنجان، انجمن پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران، کانون کارآفرینی ایران، سازمان کتابخانه ملی، انکوباتورهای دانشگاه شهید بهشتی و دانشکده‌های این دانشگاه، به عنوان حامیان این مجمع بین المللی معرفی شده است.

علاقه‌مندان جوان ایرانی به خصوص فعالان کسب و کارهای دیجیتالی و غیر دیجیتالی، می‌توانند تا آخر این هفته نسبت به ثبت نام با تخفیف در این مجمع شرکت کنند و فرصت آشنایی با ارزش آفرینان جوان کشورمان را کسب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی مجمع به آدرس http://tehran2015.jwef.ir مراجعه کنید.

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران
(ایندکس پرتال مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران)

اضافه می‌شود، مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) جوانان (JWEF) که مشتق شده از مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) است از سال 2008 تاکنون توسط دانشگاه EM-Lyon فرانسه و با همکاری برخی از مؤسسات و شرکت‌های بزرگ و معتبر بین المللی برگزار می‌گردد. مأموریت این برنامه، ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی (ارزش آفرینی) در میان جوانان و دانشجویان به صورت محلی و در سراسر جهان، با هدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم انداز سال 2050 است.

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

این برنامه همه ساله به میزبانی و همکاری یک دانشگاه معتبر در کشورهای مختلف برگزار می‌گردد و کشورهای فرانسه، سنگاپور، مالزی، چین، آرژانتین، شیلی، و ... به‌طور فعال برگزار کننده این برنامه بین المللی می‌باشند. و اینک ما مفتخریم تا مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) جوانان را در ایران برگزار نماییم. این برنامه محلی برای ارتباط دانشجویان، کارآفرینان جوان، اعضای مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری، علاقه‌مندان کارآفرینی (ارزش آفرینی) و صاحبان کسب و کار و کارآفرینان از سراسر کشور و در حد امکان از سایر کشورها می‌باشد و برنامه‌های آموزشی مختلفی را نیز شامل می‌شود.

گفتنی است، اسامی ۱۴ تن از سخنرانان کلیدی این همایش نیز اخیراً اعلام شده است که اطلاعات آن ها به این شرح هست:

یونس ژاله

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

یونس ژاله یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران و مالک و مدیر عامل شرکت شیرین عسل است. وی با همکارانش توانسته آذربایجان شرقی را به قطب صنعت شیرینی و شکلات در خاورمیانه تبدیل کند.

میترا بهرامی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

میترا بهرامی او، مربی و مشاور ارتباطات کسب و کار و فرهنگ است. میترا بهرامی بیش از سی سال سابقهٔ آموزش برای شرکت‌های با تکنولوژی بالا (high tech) در درهٔ سیلیکون آمریکا را دارد. او دورهٔ کسب و کار با تمرکز بر ارتباطات را طراحی می‌کند و آموزش می‌دهد. علاوه بر تجربهٔ خود در high tech، او همچنین در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون و چندین سازمان غیر انتفاعی در کالیفرنیا مشغول کار است.

ناصر غانم زاده

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

ناصر غانم زاده ناصر مربی مجرب استارتاپ هاست، او در که از سال ۸۵ تاکنون به‌صورت مستمر و حرفه ای به آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار مشغول است، کارگاه‌های زیادی پیرامون شیوه‌های مدیریت استارتاپ ها و توسعه و راه اندازی کسب و کار داشته است. او همچنین استارتاپ های زیادی را در ایران در مسیر موفقیت همراهی نموده است و تاکنون بسیاری از علاقه مندان به رویداد استارتاپ ویکند از دانش و تجربیات این استاد کارآفرینی استفاده کرده‌اند.

ملودی حسینی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

ملودی حسینی ملودی یکی از کارآفرینان اجتماعی پیشرو در جهان به عنوان بنیان‌گذار و مدیر عامل InspirEngage و برنده جایزه social enterprise است. در ۱۳ سالگی هم بنیان گذار یک سازمان جوان شد و امروز او یک سخنران فعال و مربی مهارت‌های تخصصی است. ملودی برای بیش از یک میلیون نفر در بیش از ۱۰۰ کشور سخنرانی کرده با هدف توسعهٔ مهارت‌های مردم که به فرد موفقی تبدیل شوند. وی در سال ۲۰۰۹ شرکت اجتماعی InspirEngage را بدون هیچ هزینه ای و فقط با یک ایمیل هاتمیل راه اندازی کرد.

طغرل آتامر

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

طغرل آتامر او قائم مدرسهٔ کسب و کار EMLYON فرانسه و رئیس مجمع جهانی کارآفرینی است. پروفسور طغرل آتامر همچنین استاد مدیریت استراتژیک در EMLYON است دارای مدرک دکترا در رشته علوم مدیریت از دانشگاه Grenoble فرانسه است.

محمد دیانی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

محمدرضا دیانی محمد رضا دیانی متولد سال ۱۳۵۴ از خانواده ای مذهبی و صنعتگر است که از ابتدا در زمینه صنعت لوازم خانگی ورود پیدا کرد. پدرش در سال‌های دور با احداث کارخانه تولید اجاق گاز در اصفهان توانست نام خود را برای اعتلای این صنعت ثبت کند و نیاز اقشار مختلف جامعه را جواب دهد

آرش گل نام

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

پروفسور آرش گل نام آرش گل نام، استاد مدل‌سازی و تفکر سیستمی در Business School Lausanne سوئیس می‌باشد. ایشان در دوره دکتری و فوق دکتری در دانشگاه پلی تکنیک لوزان به پژوهش و توسعه روش‌های سیستمی طراحی و نوآوری مدل کسب و کار پرداخت.

هادی فیوض

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

هادی فیوض هادی فیوض، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت لیان پیشرو خلیج فارس سازنده انواع ربات‌های زیرسطحی و باتری خانه‌های لیتیومی توان بالا کارآفرین برتر در حوزهٔ دانش بنیان.

فریدون کورنگی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

فریدون کورنگی فریدون کورنگی، لیسانس اقتصاد دانشگاه تمپل امریکا، فوق لیسانس مدیریت و مهندسی فناوری از دانشگاه مریلند امریکا و کاندید دکترای امور مالی دانشگاه مریلند، بنیان گذار بیش از ۷ شرکت فناوری در امریکا، دانمارک و المان، با تجربه جمع آوری سرمایه بیش از یکصد میلیون دلار از بازار سرمایه، و مؤسس صندوق سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلاری در امارات متحده و لوکزامبورگ.

نازنین دانشور

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

نازنین دانشور نازنین دانشور فعال در حوزه فناوری اطلاعات بوده و فوق لیسانس خود را از دانشگاه امیر کبیر در رشته مهندسی فناوری اطلاعات دریافت کرده است. او در زمینه تجارت الکترونیک در ایران، انگلستان و آلمان و در شرکت‌های مختلف کار کرده است.

دکتر سعید خزایی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

دکتر سعید خزایی، دکتری زبان و ادبیات فرانسه - دوره مشترک شهید بهشتی و تهران (رتبه نخست) دکتری مدیریت منابع انسانی - دانشگاه امام حسین (ع) و دکتری آینده پژوهی - فرانسه می‌باشد که در این مراسم سخنرانی می‌کند.

فاطمه مقیمی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

سیده فاطمه مقیمی تحصیلات: دکترای رشته مدیریت استراتژیک DBA سوابق مدیریتی: ۱. مدیر عامل شرکت کشتیرانی و حمل ونقل بین المللی سدید بار از سال ۱۳۶۳ لغایت حال و از سخنرانان مجمع پیش رو می‌باشد.

علی زواشکیانی

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

علی زواشکیانی علی دکترای خود را در رشته مدیریت دارایی­های فیزیکی مدیریت نگهداری و تعمیرات از دانشگاه تورنتو کانادا دریافت کرده است و هم اکنون مدیر پروژه‌های مشاوره و آموزش صنعتی مرکز مدیریت دارایی‌های فیزیکی (C-MORE) دانشگاه تورنتو، مدیر عامل شرکت کانادایی پمکو و نماینده رسمی شرکت آمریکایی Aladon (بزرگ‌ترین شرکت پیاده سازی متد آر سی‌ام در دنیا) در خاورمیانه است.

رحیم فرضی پور

مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران

دکتر رحیم فرضی پور- مدیر و عضو هیئت مدیره موسسه آموزش عالی آزاد بهار - جزو صد کارآفرین برتر ایران - مدیر انتشارات توفیق دانش و سخنگوی مجمع می‌باشد.

پرتال برترین‌ها، اخبار تکمیلی این همایش را در اواخر مردادماه جاری، به اطلاع کاربران و علاقه‌مندان به کارآفرینی می‌رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج