۲۲۹۴۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صالح: دیدار با ملوان هیچ حساسیتی ندارد

مربی استقلال با تمجید از عملکرد تیمش در دیدار با سیاه جامگان مشهد گفت که دیدار بعدی آبی پوشان که قرار است برابر ملوان برگزار شود از نظر او هیچ حساسیتی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: مجید صالح درباره عملکرد آبی‌های پایتخت در مصاف با سیاه جامگان گفت: روزی که با سیاه جامگان بازی داشتیم دقیقا ۳۵ روز از آغاز کارمان گذشته بود. این در حالی است که یک برنامه تمرینی مناسب باید ۵۶ روز یا حداقل ۴۲ روز باشد. آماده سازی پنج هفته‌ امروزه قابل قبول نیست و نمی‌توان با تیم به شرایط آرمانی رسید. ما در دیدارهای تدارکاتی‌مان خیلی خوب نبودیم و دلیل آن هم گذراندن دوران بدنسازی بود و البته می‌دانستیم که در بازی با سیاه جامگان شرایطمان بهتر می‌شود. البته در این دیدار ایده‌آل نبودیم اما بهتر از حریف کار کردیم و عملکرد خوبی را ارائه دادیم.

او افزود: در مباحث تاکتیکی استقلال عملکرد خوبی داشت، ولی ما دو، سه هفته‌ دیگر زمان لازم داریم تا به روند مطلوب نزدیک شویم. عملکرد استقلال مقابل سیاه جامگان امیدوار کننده بود و ما فو‌تبا‌ل هجومی را ارائه دادیم. البته سیاه جامگان هم در دقایقی از بازی فشار خوبی را روی تیم ما آورد و این طور نبود که بازی کاملا دست ما باشد. به‌ هر‌ حال لیگ ایران به گونه‌ای نیست که یک طرفه باشد و از طرفی دیگر ما در مشهد بازی می کردیم. با این همه همان طور که خودتان دیدید ما در خلق موقعیت خیلی خوب بودیم اما در زدن ضربات نهایی باید بیشتر کار کنیم. طبیعتا در هر بازی چیزی حدود هشت موقعیت گل نصیب شما نمی‌شود و ما باید حداکثر بهره‌برداری را از موقعیت‌ها داشته باشیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از جوانان استقلال در دیدار با سیاه جامگان به دلیل تعداد بالای محرومان و مصدومان این تیم بوده است؟ بیا‌ن‌ کرد: ما جوانان زیادی در استقلال داریم. برخی از آنها مثل رمضانی و برزای فصل گذشته هم در استقلال بودند و برخی‌ها مثل شعبان‌لو، رجبی فرد و ... از امیدهای استقلال به تیم اضافه شده‌اند. امثال چشمی و اسماعیلی هم در تیم ‌ملی امید حضور داشتند و با شناختی که از آنها داشتیم، جذب‌شان کردیم. به طور کلی می‌خواهم بگویم که ما ۸ - ۹ جوان خوب و آماده داریم که در کنار با تجربه‌ها می‌توانند خودشان را نشان دهند، اما در پاسخ به سوال شما می‌خواهم بگویم که ما ۲۵ بازیکن داریم که بر اساس شرایط تاکتیکی‌مان از آنها استفاده می‌کنیم. برخی اوقات بر اساس بازی حریف تاکتیکمان را می‌چینیم و گاهی اوقات بر اساس بر‌نامه‌ریزی‌های خودمان نفرات را انتخاب می‌کنیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که دلیل درخشش چند بازیکن استقلال مثل برهانی در مصاف با سیاه جامگان چه بوده است؟ گفت: برهانی خیلی خوب کار کرد، ولی فکر می‌کنم همه یادشان رفت که کرار، کریمی، انصاری، مجیدی و خیلی‌های دیگر هم در این بازی درخشش بالایی داشتند. این درخشش ناشی از این بود که این بازیکنان توانستند خودشان را با تاکتیک تیم هماهنگ کنند و در سیستم شناور استقلال قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به دیدار استقلال و ملوان در هفته‌ دوم ر‌قا‌بتهای لیگ برتر چیست؟ عنوان کرد: سرمربی ملوان آقای قلعه‌نویی است که مربی کار آزموده‌ای هستند. ایشان کادرفنی خوبی را در اختیار دارند و پیروزیشان برابر ذوب آهن نشان داد که روند خوبی را آغاز کرده‌اند. ما کار سختی را برابر آنها داریم و می‌دانیم که ملوان تیم سر حالی است. به زودی عملکرد آنها را برابر ذوب آهن آنالیز می‌کنیم تا روی نقاط ضعف و قوت آنها شناخت بهتری پیدا کنیم. اعتقاد دارم بازی استقلال و ملوان به لحاظ فنی سطح بالایی خواهد داشت، ولی هیچ حساسیتی ندارد.

صالح در پاسخ به این سوال که آیا حاشیه‌های مربوط به این دیدار نمی‌تواند حساسیت‌زا باشد، گفت: این مساله مربوط به رسانه‌ها و هو‌اد‌ا‌ران است. من به لحاظ فنی به این مساله نگاه می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج