جاباما
۲۲۹۴۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریسک استقلال برای ثبت جذب یک بازیکن

اشتباهات استقلال برای تعیین زمان ثبت انتقال آقای گل لیگ آلبانی ظاهرا همچنان ادامه دارد و در صورت ثبت قرارداد امروز کسی مطمئن نیست که با شکایت باشگاه‌های دیگر چه سرنوشتی برای استقلال رقم می‌خورد.

خبرگزاری مهر: تیم نقل و انتقالات استقلال تهران در مجموع در نقل و انتقالات بد عمل نکرده است اما با این وجود باید تاکید کرد که در مورد پروپیچ، همین تیم که با تجربه هم بوده است مرتکب اشتباهاتی شده که این بازیکن را تا این لحظه از استقلال دور نگه داشته و جایی بین زمین و هوا او را نگه داشته است.

اولین اشتباه از سلسله اشتباهات استقلال در مورد این بازیکن آنجا رقم خورد که مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبول کردند که بعد از بازی آخر پروپیچ در اروپا با او وارد عملیات انتقال شوند غافل از اینکه این دیدار در آخرین دقایق شب است و به این ترتیب سوت پایان آن بعد از نیمه شب خواهد خورد.

همین اتفاق موجب شد استقلال با عبور از ساعت ۱۲ شب عملا با ممنوعیت فیفا در پایان زمان «tms» مواجه شود و به نوعی استقلالی‌ها و البته شاید خود پروپیچ غافلگیر شوند. این اتفاق و تقارن زمانی آن با ماجرای موتومبای راه آهن موجب شد که استقلال سرعت خود برای ثبت قرارداد با پروپیچ را کم کند چرا که رسانه‌ها از این موضوع و احتمال خطر غیر قانونی بودن آن پرده برداشتند و اینجا بود که تیم نقل و انتقالات استقلال سرعت خود را کم کرد.

دومین اشتباه استقلال آنجا رقم خورد که بدون ثبت قرارداد از فیفا استعلام گرفتند که این مهم با پاسخ تعجب‌زده فیفا مواجه شد چرا که استقلالی‌ها هنوز قراردادی با پروپیچ نداشتند که فیفا بخواهد جواب آنها را بدهد.

در واقع این کار به نوعی آبروریزی بین المللی را رقم زد چرا که استعلام برای «آی تی سی» تنها زمانی ممکن است که باشگاه با رعایت همه تاریخ‌های مد نظر فیفا با بازیکن قرارداد داشته باشد و برای بازیکن خود درخواست مجوز کند اما استقلالی‌ها بدون در نظر گرفتن این قاعده اقدام به درخواست «آی تی سی» کردند که با پاسخ عجیب فیفا در همین رابطه هم مواجه شدند.

...و شاید همین حالا استقلال در حال رقم زدن سومین اشتباه خود در مورد پروپیچ باشد چرا که اگر با این بازیکن قرارداد ببندند و بعد از فیفا درخواست مجوز کنند به فرض آنکه این انتقال از دید فیفا اشتباه باشد آبی‌ها می‌مانند و بازیکنی که با وی قرارداد بسته‌اند و نمی‌توانند حداقل تا نقل و انتقالات زمستانی از او استفاده کنند.

البته امیدواریم فیفا این انتقال را قانونی بداند و این تیم مردمی از پروپیچ که انتخاب خوبی هم هست بتواند استفاده کند اما اگر چنین نباشد استقلال در این رابطه ضرر می‌کند.

آنچه مسلم است اینکه استقلال در ساعات غیر قانونی با پروپیچ وارد عملیات انتقال شده است، این مهم را خود مسئولان استقلال هم اعلام کرده‌اند حال اینکه آیا فیفا با این انتقال موافق است یا نه را ما نمی‌دانیم اما خود استقلال می‌داند که یک جای کار می‌لنگد و به همین دلیل تا این لحظه با آقای گل لیگ آلبانی قرارداد نبسته است.

همه این ماوقع در حالی رقم می‌خورد که استقلال حالا مجبور است با عقد قرارداد از فیفا درخواست «آی تی سی» کند و کسی هنوز نمی‌داند که پاسخ فیفا در این رابطه چیست و آیا بعدها و در ماه‌های آینده فیفا به این انتقال عیب می‌گیرد و یا در صورت شکایت رقبا در لیگ برتر «مثل راه آهن» آیا فیفا این انتقال را که پس از پایان مهلت انتقال به وقت محلی انجام شده قبول می‌کند یا استقلال با جریمه مواجه خواهد شد و فدراسیون فوتبال مجبور می‌شود با استقلال همان برخوردی را داشته باشد که با اراه آهن داشت؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج