جاباما
۲۲۹۵۲۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس واقعی را از هفته سوم ببنید

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هواداران از عملکرد این تیم رضایت داشتند، گفت: با اضافه شدن بازیکنان محروم و مصدوم، پرسپولیس واقعی را از هفته سوم به بعد خواهید دید.

خبرگزاری مهر: مصطفی قنبرپور، در مورد تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پدیده مشهد در هفته نخست لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی اول همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد خصوصا وقتی که پرسپولیس در خانه به میدان می‌رود این حساسیت بیشتر می‌شود. در این بازی هرچند تیم عملکرد خوبی را از خود ارائه داد، متاسفانه ۲ امتیاز مهم را از دست دادیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در این بازی، افزود: مطمئنا با اضافه شدن نفراتی همچون علیرضا نورمحمدی، امید عالیشاه، مهدی طارمی، اومانیا و سوشا مکانی به ترکیب تیم، پرسپولیس هماهنگ‌تر و با قدرت‌تر به میدان رفته و همراه با عملکرد قابل قبول، در کسب نتیجه‌ هم موفق ظاهر خواهد شد. ضمن اینکه میانگین تیم هم پائین آمده و این مساله به موفقیت تیم کمک مضاعفی خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ناهماهنگی و تعلل در خط دفاع را عامل به ثمر رسیدن گل‌های پدیده برشمرد و یادآور شد: بعد از گل دوم پدیده، تمرکز بازیکنان‌مان به هم ریخت اما آنها خیلی زود خودشان را پیدا کرده و توانستند گل خورده را جبران کنند. البته در نیمه دوم ، نفرات پرسپولیس یک سروگردن از حریف بالاتر بودند و بازی تقریبا در یک نیمه زمین انجام شد اما نتوانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه لوکا ماریچ در نخستین بازی‌اش در لیگ و مقابل هواداران عملکرد خوبی داشت، اضافه کرد: پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی برابر پدیده داشت، هرچند ۲ امتیاز در خانه از دست داد. قطعا با ادامه این روند، هواداران می‌توانند پرسپولیس واقعی را از هفته سوم به بعد ببینند.

قنبرپور در مورد اینکه جری بنگستون و اومانا از چه زمانی برای پرسپولیس به میدان می‌روند، تصریح کرد: مجوز بازی بنگستون طی روزهای آینده به تهران می‌رسد، همچنین اومانا هم که دراین بازی روی نیمکت نشسته بود. مطمئنا هر زمان که برانکو صلاح بداند، می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند.

وی با تشکر از هوادارانی که به ورزشگاه آمده و تا پایان مسابقه پرسپولیس را حمایت کردند، افزود: هرچند هواداران از عملکرد تیم در این بازی رضایت داشتند اما در بازی‌های آینده باید در کنار بازی زیبا، نتیجه هم گرفته و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ بدست آوریم تا رضایت آنها را بیشتر جلب کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: هفته آینده بازی سختی را در اهواز پیش رو داریم زیرا از یکسو باید با گرمای طاقت‌فرسای هوای اهواز مقابله کنیم و از سوی دیگر به مصاف تیم جوان استقلال خوزستان برویم اما بدون در نظر گرفتن این مسائل، باید در زمین حریف به گونه‌ای بازی کنیم که با امتیاز کامل به تهران باز گردیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدارش در پانزدهمین دوره لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی شکست ۲ بر یک را با تساوی ۲ بر ۲ برابر پدیده مشهد عوض کرد تا فصل جدید این رقابتها را با از دست دادن ۲ امتیاز آغاز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک توسرتون تیم ها دارن میبرن ازهفته اول شما هنوزمیگین سه هفته صبرکنید.شماکه تاحالا یه عکس ورزشی ندارین چرا اومدین این ورزشوخراب میکنید آخه.نکنه پول زیادمیخورین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج