۲۲۹۶۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ویینا: تروریسم یک موضوع بین‌المللی است

سفیر اسپانیا در تهران گفت: مساله تروریست یک بحث بین‌المللی است که باید در حوزه بین‎الملل و به کمک تمام کشورها حل شود.

خبرگزاری ایسنا: پدرو ویینا در دیدار با نماینده ولی‎فقیه در لرستان، با بیان این که مساله تروریسم یک موضوع بین‌المللی بوده و باید به‎صورت بین‌المللی نیز حل شود، افزود: ایران و اسپانیا هر دو نسبت به تروریست‌ها دیدگاه مشترکی دارند.

او به سفر خود به استان لرستان اشاره کرد و گفت: این سفر در راستای شناسایی ظرفیت‌های لرستان برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های اسپانیایی در این استان صورت گرفته است.

پدرو ویینا به دیدار با اساتید دانشگاه لرستان در روز یک‌شنبه اشاره کرد و گفت: در این راستا به یکی از دانشگاهای اسپانیا این وظیفه محول شده که دانشگاه‌های ایران را برای برقراری روابط علمی و تحقیقاتی مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر این‌که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان لرستان به دولت اسپانیا و هم‌چنین سرمایه‌گذاران این کشور منتقل خواهد داد، اضافه کرد: هم‌چنین اوایل سپتامبر نیز سه وزیر امور خارجه، صنعت و توریسم و هم‌چنین عمرانی کشور اسپانیا به ایران سفر خواهند کرد.

سفیر کشور اسپانیا در ایران با تاکید بر این که معتقدم که ایران در زمینه‌های مختلف باید به دنیا معرفی شود، گفت: در این راستا باید از ظرفیت رسانه و مطبوعات برای معرفی مردم ایران استفاده کرد تا ذهنیت‌های بدی که در مورد مردم ایران ایجاد شده از بین برود.

پدرو ویینا با بیان این‌که در سه سال حضورم در کشور ایران شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که نظر مردم اسپانیا در مورد مردم ایران عوض شده است، افزود: مهم‌ترین مساله برای ما ایجاد ارتباط مردمی بین ملت ایران و اسپانیا است.

سفیر اسپانیا در ایران گفت: توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ موجب شده که نسبت به آینده خوشبین باشیم.

سفیر اسپانیا از برقراری پرواز مستقیم بین ایران و اسپانیا خبر داد و گفت: هرچقدر رابطه ایران، اسپانیا و اروپا قوی‌تر باشد برای جهان بهتر است.

پدرو ویینا افزود: اسپانیا در مبارزه با تروریست همواره اقدام کرده اما مساله تروریست یک بحث بین‌المللی است که باید در حوزه بین‎الملل و به کمک تمام کشورها حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج