۲۲۹۶۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایوانوویچ: هواداران به چک احترام بگذارند

مدافع چلسی ابراز امیدواری کرد در دیدار سوپر کاپ انگلیس به دروازه بان پیشین این تیم احترام گذاشته شود.

خبرگزاری ایسنا: تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب سوپر کاپ فو‌تبا‌ل انگلیس فردا و از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

پتر چک که یازده سال را در ترکیب چلسی به میدان رفته بود چندی پیش با امضای قراردادی راهی آرسنال شد که خشم بسیاری از هو‌اد‌ا‌ران چلسی را در پی داشت. به نظر می‌رسد چک نخستین بازی رسمی خود را مقابل تیم پیشینش یعنی چلسی انجام خواهد داد.

برانیسلاو ایوانوویچ بر این باور است که پتر چک در آرسنال باید مورد احترام هو‌اد‌ا‌ران چلسی قرار داشته باشد. او که پیشینه قهرمانی در چهار دوره از لیگ برتر انگلیس را در کارنامه دارد در این مورد گفت: امیدوارم چک به اندازه‌ای که شایسته‌اش است مورد احترام هو‌اد‌ا‌ران قرار بگیرد. بدون شک هو‌اد‌ا‌ران در طول نود دقیقه ما را تشویق خواهند کرد و برای موفقیت تیم خودشان فریاد می‌کشند. قبل و پس از بازی هیچ کس نباید به چک بی احترامی کند.

پتر چک پس از پیوستن تیبو کورتوا به چلسی به یک د‌ر‌وازه‌بان نیمکت نشین تبدیل شد و در تابستان جاری تصمیم گرفت برای نجات دادن دوران فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای‌اش راهی آرسنال شوند.

ایوانوویچ در ادامه گفت: پتر می‌داند در طول بازی باید چه کاری انجام دهد. او همه ما را می‌شناسد و بدون شک برایش سخت خواهد بود مقابل تیمی که دوست دارد به میدان برود. به نظرم بازی هیجان انگیزی خواهد بود که او مقابل ما بازی می‌کند. همه ما می دانیم که پتر تا چه حد د‌ر‌وازه‌بان خوبی است و می‌دانیم که چقدر گلزنی به او کار دشواری است. همه ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم د‌ر‌وازه‌ او را باز کنیم تا جام قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

مدافع چلسی اظها‌ر کرد: بارها و بارها بازی کردن چک را در طول سال‌های اخیر دیده‌ام. دفع توپ‌های عالی او بارها امتیازهای حساسی را برای چلسی به ارمغان آورده است. او در چلسی همه کار برای موفقیت تیم انجام داد. همه ما می‌توانیم از این که سال‌ها در کنار چک بازی کردیم و به موفقیت‌های زیادی رسیدیم به خودمان ببالیم. البته تمام اینها مربوط به گذشته هستند و همه چیز کمی تغییر کرده است. چک هم دوست دارد ما را شکست دهد، اما ما هم می‌خواهیم همین کار را در مورد او انجام دهیم.

او در ادامه به مقایسه حضور پتر چک، فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا مقابل چلسی پرداخت. او در این زمینه گفت: رویارویی با تیم قبلی همواره در فو‌تبا‌ل رخ می‌دهد. این چیزی است که باید با آن کنار بیاییم. پیشتر تجربه این که فرانک لمپارد در تیم حریف مقابل ما قرار بگیرد داشتیم. او فصل گذشته در ترکیب منچسترسیتی مقابل چلسی قرار گرفت و پیش از آن هم دروگبا با گالاتاسرای مقابل چلسی به میدان رفت. می دانیم که بازیکنان پیشین چلسی چقدر می‌توانند در پیشرفت تیم‌های حریف موثر باشند. برای چک هم همین طور است. باید برای رویارویی با او به اندازه کافی قوی باشیم. با این که می‌دانیم پتر باشگاه چلسی را دوست دارد اما این را هم می‌دانیم که به هیچ وجه برای پیروزی چلسی در دیدار سوپر کاپ انگلیس تلاش نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج