۲۲۹۶۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

والیبال قهرمانی آسیا-تهران

اکبری: قزاقستان به آب و آتش زد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم قزاقستان برای پیروزی به میدان آمده بود و چون چیزی برای از دست دادن نداشت به آب آتش زد.

خبرگزاری فارس: پیمان اکبری پس از پایان دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل قزاقستان که منجر به پیروزی ۳ بر صفر ایران شد، در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: این بازی منهای ست دوم آن پایاپای پیش رفت و قزاقستانی‌ها که می‌دانستند برای زنده نگه داشتن شانس صعود به پیروزی در این مسابقه نیاز داشتند به آب و آتش زدند و با تمام توان بازی کردند.

وی با اشاره به نقطه قوت تیم قزاقستان خاطرنشان کرد: می دانستیم که حریفان در دفاع روی تور قدرتمند است. به همین دلیل تلاش کردیم در حمله کم اشتباه باشیم. همین گونه هم شد و بازیکنان با نمایش خوب خود در زمان حمله توانستند بر نقطه قوت حریف غلبه کنند.

اکبری ادامه داد: البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که هر دو تیم در خط سرویس بد عمل کردند. دو تیم بیشتر زدن سرویس های ریسکی رو آورده بودند و همین امر سبب شده بود میزان خطاها افزایش پیدا کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: بازیکنان قزاقستان در ست دوم کمی عقب کشیدند اما ست سوم بسیار خوب کار کردند. متاسفانه این موضوع همیشه در والیبال ایران وجود دارد که وقتی تیمی دو ست نخست را با پیروزی پشت سر می‌گذارد در ست سوم کمی با خیال راحت تر کار می کند. در حالی که بازیکنان باید بدانند ست سوم در این مواقع سخت‌تر است زیرا تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.

اکبری در ادامه ضمن تبریک به سرمربی تیم ملی قزاقستان به خاطر بازی خوب تیمش، اظهار داشت: امیدوارم این تیم در دیدار بعدی خود موفق باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به دیدار بعدی تیمش با چین تایپه که نبردی برای سرگروهی خواهد بود هم اشاره کرد و تصریح کرد: تیم چین تایپه جزو تیم های قدرتمند در شرق آسیا است که در کار سرعتی تخصص دارند. بلندزن ها و دریافت کننده های آن ها هم از سرعت بالایی در حمله برخوردارند. این موضوع دفاع تیم مقابل را دچار چالش می‌کند. به همین دلیل در نظر داریم در خط سرویس خوب عمل کنیم تا بتوانیم بر سرعت این تیم غلبه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج