۲۲۹۷۷۱
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

زاکانی: برويد دعا كنيد توافق به هم بخورد!

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: در برجام در حوزه دفاعی آسيب پذيری ايجاد كردند و در حوزه دانش برای ما محدوديت وحشتناك به وجود آوردند و تلاش كردند كلاه بزرگی را سر ما بگذارند. زاکانی اظهار داشت: صالحي در مجلس به ما گفت برويد دعا كنيد توافق بهم بخورد زيرا چيز خطرناكي است.

خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: در برجام در حوزه دفاعی آسيب پذيری ايجاد كردند و در حوزه دانش برای ما محدوديت وحشتناك به وجود آوردند و تلاش كردند كلاه بزرگی را سر ما بگذارند.

علی زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه با اشاره به اینکه سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی اصلا علمي نيست و وی حرف هاي نادرست زيادي مي زند گفت: اینگونه سخن گفتن براي آقاي صالحي در نهايت بد تمام مي شود زيرا كم كم حقايق مشخص مي شود.

زاکانی اظهار داشت: برجام ابعاد مختلفي از جمله اقتصادي دارد و به نظر ما اين تحريم ها برداشته شدني نيست مثلا سوئيفت ٨ سال آينده لغو خواهد شد. معاملات ارزی ٨ سال ديگر عادي مي شود و ساير موارد تحريم هم مي تواند برگشت پذيري داشته باشد.

وی ادامه داد :در حوزه دفاعي آسيب پذيري ايجاد كردند و در حوزه دانش براي ما محدوديت وحشتناك به وجود آوردند و تلاش كردند كلاه بزرگي را سر ما بگذارند. در حوزه علم و فناوري آسيب هاي جدي مي خوريم كه براي ما ركود علمي به همراه خواهد داشت يعني تا ١٠ سال حق ساخت سانتريفيوژ نداريم و در جمع آوری و جابجايي سانتريفوژها از فردو و نطنز هم ٨٠ درصد آنها از بين مي رود.

زاکانی با بیان اینکه در حوزه تحقيق و توسعه براي ما محدوديت زيادي ايجاد كردند، گفت: هشت سال نمي توانيم مدل های بالاتر سانتريفيوژ داشته باشيم و ٨ سال از آن بعد مي توانيم زنجيره ۳۰ تایی ايجاد كنيم و سپس مجوز داريم هرسال ٢٠٠ سانتريفيوژ بسازيم.

نماینده مردم تهران گفت: آن كسي كه براي ما غنی سازی ٣.٥ درصد را ساخت امروز در آب و فاضلاب كار مي كند و از صنعت هسته اي بيرونش كردند.

وی تاکید کرد: نمي خواهم بگويم تيم هسته اي خائن است بلكه اينها زورشان نرسيده است و بايد به آنها كمك كنيم تا سطح شان را بالا ببرند.

زاکانی اظهار داشت: صالحي در مجلس به ما گفت برويد دعا كنيد توافق بهم بخورد زيرا چيز خطرناكي است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اقای زاکانی که نشتی روی صندلی هی حرف میزنی اون نماینده شما این همه مذاکره کرد نتیجش چی بود.؟ ( ظرفیت) شما اگه مردی برو با 6 قدرت کشور دنیا مذاکره کن .

    • بدون نام

      آقای زاکانی چراتوکشورمیلیاردمیلیاردپول وسرمایه های مملکت
      تاراج میشدوتریلی تریلی پول خارج میشدودکلهای نفت دزدیده میشدحرفی نمیزدی ؟حالاکه باهمت رییس جمهوروگروه مذاکره کننده سعی دربرطرف کردن معضلاتی که درسالهای اخیربوجودآمده میکنن اینقدردلسوزمملکت شدی؟ اونموقع کجاتشریف داشتی؟

    • بدون نام

      آقو خوبه یه نفر رفت سر کاری که بلده را انجام بده (به احتمال زیاد فردا پس فردا میان آب سنگین فاضلاب را از طرف آژانس بازدید می کنند)

    • بدون نام

      آقای زاکانی شماکه رییستون میگفت بچه16ساله توی آشپزخونه خونشون انرژی اتمی تولیدمیکنه اگر به قول شما این همه محدودیت برا انرژی وعلم ماایجاد کردن شما برو تو آشپزخونتون انرژی اتمی بساز.برادر من آژانس که دیگه تو آشپزخونه شما که سر نمیکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقای صالحی ازنظرفنی شهادت دادکه این توافق ؛توافق خوبی است .باتوجه به سوابق شما !!!حرفی که آقای صالحی خودشون گفتندبه راستی نزدیکتر است.

    • جلال

      من دعا میکنم زاکانی و همفکرانش عاقل و بینا شوند و چشمشان حقایق را ببیند نه توهم قدرت را.

    • بدون نام

      شما در رفاه و اسایش نشستی اون بالا عین خیالتم نیس که مردم تو چه وضعی دارن زندگی میکنن.شما باید بری دعا کنی توافق به هم بخوره چون حیات سیاسی شماها وابسطه به تنش و درگیری و همین مسائله اما مردمی که نه نماینده مجلس اند نه در شرایط استثنایی زندگی میکنن نمیتونن همچین ارزویی بکنن. یاد امام خمینی بخیر که میگفت من یک موی گندیده این کوخ نشینان را به همه شما کاخ نشینان نمیدم.

    • دلواپس آینده

      آقای زاکانی واقعی نمیدانی مردم چقدر گرفتار و در عدابند. خودت را وکیل مردم قرار نده. بخدا وقتی خشم و نفرت مردم و جوانان را میبینم برای امثال شما وحشت میکنم. مردم به برد و باخت فکر نمیکنند دوست دارند فقط تمام شود

    • بدون نام

      ایا دانش فقط،دانش هسته ایه؟

    • بدون نام

      تو انتخابات مجلس 94 نشونتون ميديم.
      فعلا چيزي نميگيم

    • بدون نام

      در شرایط کنونی ایجاد زیر ساخت های فناوری اطلاعات اهمیت بسیار بیشتری از تحقیقات و علوم هسته ای دارد بیاید و وقتتون و انرژیتون رو تو این زمینه قرار بدهید از هر لحاظ از لحاظ اقتصادی از لحاظ اقتدار اهمیت بیشتری نسبت به انرژی هسته ای دارد و در معادلات قدرت در اینده مهم ترین نقش را ایفا خواهد نمود. پس چرا در این زمینه مهم هیچ زیر ساختی ایجاد نکردید کرور کرور جوانان مستعد فعال دراین زمینه بی کار هستند .

    • غلامی

      تندروهای ما میگن ما ظریف اشتباه کرده و ظریف آمریکای است.
      تندروهای اونا میگن کری اشتباه کرده و مدرک نشون دادن که کری با ظریف دوست بوده و پس ظریف یک جورای طرف ایرانی هاست.
      اگه کری اشتباه کرده که پس ظریف کار درستی انجام داده و اگه ظریف اشتباه کرده که پس کری کار درستی انجام داده پس حداقل ثابت می شه که حرف یکی از این دو طرف تند رو اشتباه است . ولی احتمال قوی تر و درستر اینه که حرف دو طرف تندرو ها اشتباه است .
      در اسلام هم همیشه از تندروی پرهیز داده شده و اسلام دین اعتدال و منطق می باشد.

    • غلامی

      ضمنا یک چیزی رو یادم رفت بگم
      برادر تندرو شما که این همه دغدغه دانش هسته ای و دستاوردهای علمی رو در شعار دارید .
      چرا اطلاعات سایت فردو رو که قبلا کاملا محرمانه و مخفی بود و هیچ بنی آدمی از وجود آن اطلاعی نداشت و یک دستاورد کاملا با ارزش و آماده برای ایران بود در زمان هیمن افرادی که در شعار با لیاقت ترینند و د رعمل بی کفایت ترین از دست رفت و به دست دشمنان افتاد.
      اطلاعات فردو بر اساس بی کفایتی چه گروهایی به دست دشمنان افتاد.

    • بدون نام

      زاکانی لطفا حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج