جاباما
۲۲۹۸۰۴
۲ نظر
۵۰۳۸
۲ نظر
۵۰۳۸
پ

كیف‌های قدیمی، نسل جدیدشان را معرفی می‌كنند

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

یكی از موفق‌ترین مدهای سال‌های اخیر كیف‌های بزرگ بودند؛ كیف‌های جاداری كه فرصت همراه بردن همه وسایل ریز و درشت را فراهم می‌كنند. نسل جدید این كیف‌ها كه از سال ۲۰۱۴ به بازار آمدند، دو دسته داشتند؛ یكی كوتاه برای قرار گرفتن روی دست و یكی بلند برای روی شانه.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟
مجله زندگی ایده آل : یكی از موفق‌ترین مدهای سال‌های اخیر كیف‌های بزرگ بودند؛ كیف‌های جاداری كه فرصت همراه بردن همه وسایل ریز و درشت را فراهم می‌كنند. نسل جدید این كیف‌ها كه از سال ۲۰۱۴ به بازار آمدند، دو دسته داشتند؛ یكی كوتاه برای قرار گرفتن روی دست و یكی بلند برای روی شانه. این كیف‌ها كه هنوز می‌توانند همراه خوبی در ست‌های نیمه‌رسمی باشند، حالا صاحب فرزندانی شده‌اند؛ كیف‌هایی با همان طراحی مكعبی‌شكل اما در اندازه كوچك‌تر. این كیف‌ها كه با نام مینی شناخته می‌شوند، نسل جدید كیف‌های زنانه هستند كه باید با آنها آشنا شوید.

كیف‌ پوست‌ماری برای خانم‌هایی مناسب است كه بیشتر با ست‌های رسمی رفت و آمد می‌كنند؛ خانم‌هایی كه مانتوهای كتی ابریشمی را به نمونه‌های دیگر ترجیح می‌دهند و كفش‌های‌شان همیشه حداقل پاشنه را دارد.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

چنین كیفی ‌ و مدل‌هایی مانند آن برای دورهمی‌های دوستانه توصیه می‌شود. كیف سفید گزینه خوبی برای همراهی در ست‌های تابستانی است.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

به خانم‌هایی كه اغلب مانتو، كفش و روسری مشكی استفاده می‌كنند، توصیه می‌كنیم یك رنگ خاص مثل این آبی كاربنی را برای كیف خود انتخاب كنند. این كیف می‌تواند تنوع لازم را در ست شما ایجاد كند.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

این كیف فقط همین دسته كوتاه را دارد به همین دلیل می‌توانید در ‌مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌ها از آن استفاده كنید اما برای همراهی شما در خرید انتخاب راحتی نیست. از طرف دیگر چرم پوست ماری و رنگ روشن این كیف باعث می‌شود به سرعت كثیف شود.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

كیف قرمز هم به دردبخور است؛ در اغلب ست‌ها مثل سفید، سورمه‌ای، مشكی و. . . می‌تواند حضور داشته باشد. دهانه بزرگ این كیف با یك زیپ سراسری مهار شده تا هم امن باشد و هم كار پیدا كردن وسایل را آسان كند.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

دلیل پیشنهاد این كیف رنگ خاص آن است؛ بژ هم از آن رنگ‌هایی است كه دست شما را برای ست باز می‌گذارد. در اغلب ست‌های رنگ روشن تابستانی می‌توانید از این كیف استفاده كنید.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

این مدل مشهور كیف دیور است كه محبوبیت زیادی حتی در میان بازیگران دارد. برای شركت در دورهمی‌ها تا ‌مهمانی‌های رسمی می‌توانید از این كیف استفاده كنید. رنگ مشكی آن، كاربردی‌تر است اما چنین رنگ خاصی جسارت شما در انتخاب را نشان می‌دهد. كیف را با شال یا دستمال گردنی به همین رنگ در ستی سفید استفاده كنید.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

سایز بزرگ این كیف‌ها، هر چند بند بلند روی شانه هم داشت ولی به دلیل بزرگی كیف كاربردی نبود اما نمونه‌های كوچك این كیف‌ها را می‌توانید به‌راحتی روی شانه بیندازید در نتیجه موقع خرید نگران نباشید، یك كیف فانتزی نمی‌خرید كه گهگاهی از كمد بیرون بیاید.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

مدل بزرگ این كیف، یكی از پرفروش‌ترین محصولات جیوانجی در سال ۲۰۱۴ بود؛ نمونه كوچك آن شاید بتواند ركورد را بشكند. این بار جیوانجی كیف محبوبش را با تنوع رنگ بیشتری تولید كرده است.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

كیف‌هایی با طراحی مینی مثل این مدل، برای خانم‌هایی كه دوست دارند تك باشند، بهترین انتخاب هستند به خصوص برای خانم‌هایی كه به ظاهر اسپرت علاقه‌مندند. اگر شما هم دنبال انتخابی هستید كه هم اسپرت باشد و هم زیبا می‌توانید روی این كیف صورتی چرك حساب كنید.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟

اگر خیال خرید دارید و دوست دارید به روز باشید به یك كیف مینی در تابستان هم فكر كنید. اگر در میان كیف‌های مینی دنبال كیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، كافه‌نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده كنید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌كنیم. این سبز علاوه بر آرام بودن، جلوه و زیبایی یك رنگ خاص را هم دارد.

کیف های بزرگ هنوز مُد هستند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاکزاد

      طرح های زیبایی بودن
      سایت بسیار زیبا و پر محتوایی دارید با خبرا های داغ و مطالب زیبا
      ادامه بدید حتما موفق میشید از مهندسین سایت هم تشکر میکنم
      در کل کارتون عالیه خوشحال میشیم از سایت ما هم بازدید کنید
      امیدواریم از راهنمایی هایتان ما را بهرمند کنید باتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم حرف شمارو گوش میدن و ادامه میدن!!
        مجله چند سالیه که موفق هست شما نگران نباش
        مثبتی که بهت دادم فقط بخاطر خط اولت بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج