۲۲۹۸۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیری: دانه درشت و ریز در استقلال نداریم

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت:هرکسی برایش شبهه ای وجود دارد می تواند به باشگاه مراجعه کند و ما اسناد را به او نشان دهیم.

کاپ: بهرام امیری در خصوص اینکه یکی از روزنامه ها نوشته بازیکنان جدید استقلال نقد، دانه درشت چک روز و بازیکنان قدیمی چک مدت دار دریافت کرده اند، اظهار داشت: طبق عرف بازیکنان جدیدی که به هر تیمی ملحق می شوند باید همان ابتدا ۳۰ درصد خود را دریافت کنند. ما در تیم مان بازیکن دانه درشت و دانه ریز نداریم. همه به یک مقدار پول دریافت می کنند. من برای شما مثالی می زنم. حتی همین مهدی رحمتی همراه با بازیکنان جدید پول خود را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: هرکسی برایش شبهه ای وجود دارد می تواند به باشگاه مراجعه کند و ما اسناد را به او نشان دهیم. یکی از افتخارات باشگاه استقلال این است که توانسته ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را در همان ابتدای فصل به آنها پرداخت کند.

معاون اجرایی استقلال درباره اینکه کرار از باشگاه استقلال خواهان دریافت پول شده است، بیان داشت: کرار مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از استقلال طلب داشت. ما با پرداخت این پول به وی با او بابت فصل گذشته تسویه حساب کردیم. باید یک چک به ایشان هم بابت ۳۰ درصد امسال پرداخت کنیم. البته باید بگویم در تلاش هستیم تا با سایر بازیکنان فصل گذشته که امسال هم در استقلال عضویت دارند تسویه کنیم.

امیری در پایان در خصوص آخرین وضعیت پپروویچ گفت: با این بازیکن امروز قرارداد می بندیم و او از عصر امروز در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج