جاباما
۲۳۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۲۵
۲۰ نظر
۵۰۲۵
پ

جزییات تازه از مراسم خاکسپاری ایرج قادری

«ایرج قادری» امروز صبح در مراسمی که کمتر از ۴۰ نفر حضور داشتند، در یکی از امامزاده‌های کرج دفن شد.

خبرگزاری فارس: «ایرج قادری» امروز صبح در مراسمی که کمتر از ۴۰ نفر حضور داشتند، در یکی از امامزاده‌های کرج دفن شد.

«فرح حیدری» مدیر فیلمبرداری آثار ایرج قادری درباره مراسم تشییع و خاکسپاری « ایرج قادری»، گفت: متاسفانه همسر ایرج قادری پافشاری ‌و اصرار داشتند که هرچه سریع‌تر پیکر او دفن شود.

جزییات تازه از مراسم خاکسپاری ایرج قادری

وی در ادامه گفت: من شب گذشته تا ساعت ۲ نیمه شب مطلع بودم که ایرج قادری زنده است اما متاسفانه ساعت ۴ بامداد درگذشت و به خواست همسرش به سرعت کارهای وی انجام شد و در یکی از امامزاده‌های کرج دفن شد.

حیدری در خاتمه افزود: متاسفانه همسر وی به این نکته مهم دقت نکرد که هنرمند تنها متعلق به خانواده‌اش نیست و متعلق به مردم و دوستدارانش است و بهتر این بود که تشییع جنازه در شأن ایشان صورت می‌گرفت. متاسفانه در تشییع جنازه وی کمتر از ۴۰ نفر حضور داشتند که به عقیده من درست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ديانا

      خدا رحمتش كنه.

    • تبسم

      خدا رحمتش كنه ولى اين ادم در درجه اول متعلق به خانواده اش بوده و شايد اصلاً دوست داشتن مراسم رو خصوصى بگيرن،چه ربطى داره كه كسى راجع به عملكردشون نظر بده؟

    • فرهاد

      همسرش کار درستی کرد چرا تا زنده بود و تو بستر بیماری کسی سرغش نرفت مصاحبه چند روز قبل همسرشرا بخوانید ببینید چقدر ناراحت بود حتی برای کمک به هزینه های درمانش سقف 10 میلیونگذاشته بودند .

    • بدون نام

      خوب ازهمسرش می پرسیدین چرابالاخره اونم جوابی داره برای شما.ازکم مهری هاوشایعاتی که برای این مرحوم درست کرده بودید .

    • مهدي خليفه

      جاي مرد قصه هاي سينما با آن مردانگي غريبش در دوره ي ما در كوچه زمان خالي شد
      قدر هنرمند بزرگمان چه خوب ادا كرديم يه تشكر خالي به پاس زحمت هاي بي دريغش نكرديم
      خاك اي خاك تو قدرش بدان كه ما گوهر هنرمان را در دل تو جا داديم دل ما جاي هنر نيست كه قدرش بدانيم
      يادش گرامي

    • بدون نام

      دوست عزیز - تبسم
      هنرمند در درجه اول هنرمند است. کسی است که مردم از ابتدا با آثارش زندگی کرده اند و کوشش هایش را همواره تشویق کرده اند و این مردم بوده اند که او هنرمند لقب گرفته است. بنابراین علی رغم احترامی که به خانواده این عزیز از دست رفته دارم، احترام به مردمی که روزها و شبها و ماه ها و سالها با ایرج عزیز زندگی کرده اند و برای وی و یا با وی تلاشهایی را کرده اند که آثاری هنری به نام ایرج عزیز نقش بست، واجب است. واجب واجب. ضمن اینکه شان و منزلت این هنرمند مرحوم این نیست که پنهانی و با حضور افراد اندکی او را تشییع کرد. ایشان میبایست با حضور صدها هزار نفر و باشکوه به خاک سپرده میشد که برای همه خاطراتی به یاد ماندنی باشد. به هر حال خدا ایشان را قرین رحمت قرار دهد و روحشان را با ائمه اطهار محشور بدارد. انشاءالله

    • فاران

      خدا رحمتش کنه .
      من هم با تبسم موافقم ، هنرمندانی چون ایرج قادری تا زمانی که زنده هست کسی به او اهمیت نمیده ، بعد از مرگش ، مراسم آنچنانی به چه درد بازماندگانش میخوره ؟؟!!

      پاسخ ها

      • برف

        کاملاً باهاتون موافقم، خدا رحمتشون کنه

    • BEHZAD

      خدا رحمتش كنه.درضمن بانظر تبسم موافقم چرا واسه همه چيز جنجال درست ميكنيد

    • رضا حساس

      بازگشت همه بسوی خداست. خدا رحمتشکند .درکنارش خاطرات خوبی داشتیم خداوند بخانواده اش صبر بدهد.

    • مهرناز

      روحش شاد ولی ای کاشک اینگونه غریبانه همانند پسرش تورج دفن نمی شد

    • محمود

      حالا كه فوت كردن متعلق به مردم شدن؟ چرا تو زنده بودنش كسي تحويلش نمي گرفت؟

    • فريبا

      روحش شاد ويادش گرامي

    • ثمین

      از کجا میدونین کسی تحویلشون نمیگرفت؟ممکنه بعضی ها کم لطفی کرده باشن ولی در مورد همه صدق نمیکنه ایشون یکی از بهترین دوستای خانوادگی ما بودن و همیشه همه به دیدنشون میرفتن جز بعضی افراد در ضمن اگه محبوب و مشهور شدن این مردم بودن که ایشون رو قبول داشتن اینو همیشه خود ایشون میگفتن پس هنرمند در درجه ی اول متعلق به مردمه و مردم حق دارن که تو غم خانوادشون شریک باشن ما هم که نتئنستیم در مراسم ایشون شرکت کنیم خیلی ناراحتیم.روحشون شاد.

    • حمید

      واقعا جواب خوبی هاش این بود از همه طرفداراش گله مندم ایشان شایسته مراسمی خیلی با شکوه تر از این بودند.روحش شاد و یادش گرامی.

    • فریبا

      یاد و خاطره این هنرمند همیشه جاودان خواهد ماند .
      روحش شاد و یادش همیشه گرامی

    • سرو

      خدایش بیامرزاد ! ولی من نمی فهمم چطوری باید بهشون اهمیت داد؟ هر هنرمندی توسط مردم هنرمند خطاب و حمایت میشه اونم حمایت عاطفی ، خب دیگه باید چکار کنن واسش ؟ اگر هم موضوع مالیه که اینهمه آدمای بدبخت بی پول هم دارن از بیماریهای مهلک جون می دن....
      خوب چیزی افتاده تو ملت ها !!! تایکی یه چیزیش میشه می گن کم لطفی شده .. ال شده ... بل شده !!! ما زمانی می تونیم ادعا کنیم خرج بیماریهای فردی کامل پرداخت بشه که اون فرد در حین خدمت به مردم چیزیش بشه ... مثل اون جوون سربازی که تو استادیوم نابینا شده یا ورزشکاری که در حین بازی قطع نخاع می شه و یا امثالهم ... این بنده خدا هم که سرطان گرفت ... مشکل مالی هم که نداشت ... خوب ناراحتی خانمش از چیه اونوقت ؟!!!

    • برف

      خدا رحمتشون کنه، آمین

    • سعیدآشب

      ان شا الله که مورد مغفرت خداوند قرار بگیرن!هم ایرج قادری بزرگ هم فردین و امثالهم....اگه اینا بازیگر بودن اگه اینا هنرمند بودن پس اینایی که الان رو پرده های سینما هستن چی هستن؟ خوبی هنرمند واقعی و مردمی اینه که با کوچشون آثارشون هستن و آدم هیچ وقت احساس نمیکنه که نیستن.کاش مردم لااقل قدر و ارزش هنرمنداشونو بدونن این مسوولین و دست اندرکاران که براشون مهم نی!مردم فقط میتونن دلگرمی هنرمندا باشن ...جاش همیشه سبزه توخاطره هاست.

    • mehdi

      دوستان عزیز سلام.من نظر همه شماها رو خواندم.همه نظرات خوب و مساعدی داشتین.. من تقریبا هم سن و دوست و.... ایرج بودم.اما از شما یه سوال دارم!! همه شما ایرج رو یه هنرمند صدا کردین ! آیا حقش نبود در قطعه هنرمندان بهشت زهرا خاک میشد ؟!! بگذریم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج