کد خبر: ۲۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۳۶۴۶۲
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
ایرج قادری غریبانه رفت
مراسم خاکسپاری مرحوم ایرج قادری کارگردان و فیلمساز صبح امروز یکشنبه در آرامگاه بهشت سکینه واقع در شهر کرج برگزار شد.
مراسم خاکسپاری مرحوم ایرج قادری




















بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
26
rohash shad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
1
32
من دوستدارش بودم .خدا رحمتش كنه
ولي حقش اين مراسم نبود .
نميدونم همسرش چرا اينقدر غريبانه مراسمشو بر پا كرد در حالي كه اگر طي برنامه بود مراسم در شان و شخصيتش جهت تشيع انجام ميشد . به هر حال روحش شاد.
-
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
27
ایرج خیلی دوست داشتم.
دیگه خورشد چهرتو نمی سوزونه......
روحت شاد یادت گرامی. خداحافظ.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
15
خدا رحمتشون کنه، واقعا آدم بزرگی بودن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
18
روحش شاد ، یادش گرامی باد .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
19
خدا رحمتش کنه برای شادی روحش صلوات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
17
عین یه شوک بود
خدا رحمتش کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
11
چرا اینجوری آخه
دلم گرفت...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
1
12
چقد احترام گذاشتن به مردی که این همه زحمت واسه هنرکشیده!!!!!!
روحش شاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
10
hame midanim ke
khatereha mimanad
yado khtere ash gerami
ruhash shad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
1
8
حیف شد. بغض گلویم را فشار میده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
5
hamin hala motevajjeh shodam heif shod roohash shad va yadash gerami bad.
SAUDI ARABIA
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
30
من در عجبم این همه کم لطفی این همه غریبی چرا یکی از به اصطلاح هنرمندان در این مراسم حضور نداشتند چرا اقای گلزار که همه حضورش تو سینما رو مدیون ایرج قادری هست در این مراسم نیست وقتی فکر می کنم که این دوستان قدر همکار وپیشکسوت خود را نمی دونند چه طور می خواهند قدر دان این ملت وتماشاچیان سینما باشند صد افسوس
پاسخ ها
نظر عسل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آخه اصلا نذاشتن کسی بفهمه بنده خدا رو کردنش زیر خاک وقتی پسرش نبوده میخوای گلزار باشه
نظر آیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
دوست عزیز عسل خانم گلزار حتی طی دوران بیماری مرحوم قادری هم به عیادتش نرفت.خیلی خودشو گم کرده.واقعا باید برای کسانی که از یه همچین شخصیتی برای خودشون بت ساختن و برای سینمای این مملکت که این آدم ، بلا نسبت هنرمندشه متاسف بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
3
5
بزرگترين كارگردان ايران بود . دنيا ديگه مثل ايرج قادري را به خودش نميبينه . قدر ايرج را كمتر كسي داشت . روحش شاد . خدا لعنت كند كساني را كه به ايرج بد كردن .و قدر اين بزرگ مرد كوچه ها را نداشتند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
1
6
این چه جور مراسمیه چرا اینقدر خلوت و ساکت خدا رحمتش کنه ولی این حقش نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
3
6
دقیقا عین یه شوک بود.متاسفم...جوانمردانه زیست و غریبانه به دیار ابدی رفت.نام و هنرش جاودان.....برای همسر مهربان و خانواده محترمش آرزوی صبر از خداوند مهربان دارم......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
2
7
من خیلی دوسش داشتم و از کاراش لذت میبردم .
روحش شاد یادش گرامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
2
kash ba shokoh tar b khak mispordanesh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
5
اینم از مردن هنرمندان کشور این مراسم اصلا" در شان ایشان نبودحداقل از همکارای ایشون یه چند نفر برای ادای احترام به خانوادش میومدن.خدا رحمتش کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
2
3
همسر وی به این نکته مهم دقت نکرد که هنرمند تنها متعلق به خانواده‌اش نیست و متعلق به مردم و دوستدارانش است و بهتر این بود که تشییع جنازه در شأن ایشان صورت می‌گرفت. متاسفانه در تشییع جنازه وی کمتر از 40 نفر حضور داشتند که به عقیده من درست نیست.
پاسخ ها
نظر ارشام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
هردم از این باغ خبری میرسد..ممنون که درک این قضیه رو شما داشتید روحش شاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
1
3
این هنرمند کشورمان انتظار بیشتری از این مردم داشت
خدارحمتش کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
4
روحش شاد
گلزار خجالت بکشه که بیمارستان هم نرفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
4
روحش شاد ولي بسياري ازين بازيگران مديونش بودن چرا هيچكسي اونجا نيست خجالت هم چيز خوبيه ولي.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
4
خدا رحمتش کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
3
ان شا الله که مورد مغفرت خداوند قرار بگیرن!هم ایرج قادری بزرگ هم فردین و امثالهم....اگه اینا بازیگر بودن اگه اینا هنرمند بودن پس اینایی که الان رو پرده های سینما هستن چی هستن؟ خوبی هنرمند واقعی و مردمی اینه که با کوچشون آثارشون هستن و آدم هیچ وقت احساس نمیکنه که نیستن.کاش مردم لااقل قدر و ارزش هنرمنداشونو بدونن این مسوولین و دست اندرکاران که براشون مهم نی!مردم فقط میتونن دلگرمی هنرمندا باشن ...جاش همیشه سبزه توخاطره هاست.
نظر امیررضاوسعید
| درباره مجموعه عکس:مراسم خاکسپاری ایرج قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
2
خدارحمتش بکنه.بازیگرفوق العاده ای بود . محمدرضاگلزارخیلی بایدخجالت بکشه زیرا برای دیدن ایرج به بیمارستان هم نرفت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
0
در عجبم از مرام این مردم پست ******این طایفه زنده کش مرده پرست *********تا هست بکشندش به جفا ******تا مرد به عزت ببرندش سر دست ****************خدایش بیامرزاد
FRANCE
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
2
خيلي ناراحت شدم
نظر امیررضاوسعید
| درباره مجموعه عکس:مراسم خاکسپاری ایرج قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
1
خدارحمتش کنه فوق العاده بود.درضمن باید بگم گلذاربایدخیلی خیلی خجالت بکشه.
SWITZERLAND
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
0
خدا رحمتشون بکنه ولی خیلی بیشتر از اینها از مردم توقع می رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
0
khoda rahmatesh kone bichare.... man kheyli doosesh dashtam. faghat chera enghad khalvate in marasem.delam barash sooookht
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
1
جدایی قانون طبیعت روحش شاد یادش گرامی.حیف زحمتایی که واسه گلزار کشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
2
بزرگمرد تاریخ ایران بود خصوصا ادامهای هم سن سال ایشان میدانم که باشنیدن مرگش متاثر شدند روحش شاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
1
روحش شاد
نظر محمدرضا زاهدی
| درباره مجموعه عکس:مراسم خاکسپاری ایرج قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
ایرج قادری مرد بزرگی بود دله خیلی ازماها رو شاد کرد ماهمه به یادش هستیم خدا بیامرزش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
حیف و صد حیف فردین رفت ایرج هم رفت پایه های سینمای ایران یک به یک می رونداما در سکوت وغربت ....... چه دنیای غریبی است .....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
خيلي دلم گرفته انقدرر كه دوست دارم داد بزنم و با ديدن اين عكسا و مراسم بيشتر حالم گرفته شد ...
واقعا نميدونم چي بگم ...
واقعا واسه همه يه شوك بود خدايا....
چرا همه خوبا رو گلچين ميكني و ميبري ؟
خدايا حالا تو بردي هنرمنده محبوبه منو بردي چرا اينطوري؟چرا در سكوت كامل ؟
خدايا ... اي مردم اي كسايي كه ادعا ي هنرشون ميشه ادعاي احترام به پيشكسوتشون ميشه پس حالا كجايين؟
خيلي براتون متاسفم
اقاي قادري حقش اين نبود
ولي
از اين بابت خوشحالم كه ايشون هيچوقت خودشو سنگينه ابن هنرمندا ي الان كه فقط اسمشون هنرمنده نكرد
عاشقش بودم
غاشقش هستم
عاشقش ميمونم
روح بزرگش شاد و يادش گرامي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
1
خدا رحمتش کنه واقعا حیف این هنرمندای بزرگ که یکی یکی دارن دار فانی رو وداع میگن واقعا حیف در ضمن گلزار باید خجالت بکشه حتی بیمارستان هم نرفت اگر ایرج قادری نبود گلزاری هم وجود نداشت روحش شاد ویادش گرامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
akhe chera enghad khalvat?????????vaghean heif shood kheili dosesh dashtam ,en javahera heyfan,rohesh shad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
خدا رحمتشون کنه، آمین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
خدا رحمتش كنه.
اينجور كه دوستان ميگن.... واقعاً گلزار بايد از شرمندگي، جلو اساتيد قايم شه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
خدا رحمتش کنه, خیلی از لحظه های زندگی امون رو با فیلمهاش گذراندیم. همیشه این سوال برام مطرح بود چرا اکثر نقش های که قبول میکنه یا کمی خله یا اینکه یه جوری میشه که میمیره. با این وجود باحال بود. روحش شاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
هرکس به طریقی احساس همدردی کرد باید گفت که چرا آدمها به این زودی فراموش میشن ،ایرج و فردین جوانمردی ولوتیگری رو یاد ملت ایران دادن ، ولی این هنرمندها چی؟((گلزار ))...بی معرفتی رو ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
واقعا حیف استاد ایرج بود روحش شاد من عاشق بازیگرای قدیمی هستم !میری که رفت الان ایرج خان دیگه کسی نمونده فقط ناصر پاشنه طلا رو داریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
0
0
هنر بزرگترین تسلیم انسان است به عشق به عرفان .کمترند آنها که بدانند کیستند چه می خواهند و به کجا می روند و این که جایگاه خود را بدانند و بعد از ان در عرصه یکتای هنرمندی زندگی کنند . ایرج هنرمند بود هنرمند ماند و هنرمند مرد .بعضی آدم ها حق ندارند که بمیرند !روحش شاد و برای خانواده عزیزش درخواست صبر از بارگاه احدیت .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
0
0
خدا رحمتش کنه خیلی زود رفت
نظر مهدی حسن زاده
| درباره مجموعه عکس:مراسم خاکسپاری ایرج قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
0
0
خدایش بیامرزد
مرد به این بزرگی و مراسمی این چنینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
0
0
خداییش مردبه این سالاری ایرج قادری واقعا برام الگو بوده حقش نبوده این چنین تشیع بشه
UNITED STATES
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
0
0
خدا بیامرزتش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
رو دست نداشت واقعا که مادر نزاییده یه همچین بازیگری خداوند رحمتش کند خیلی عزیز بود ولی خیلی در حقش نا مردی کردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
انسانهای بزرگ ساده میمیرند. مهم یاد نیکه وگرنه خیلی ها بودند که مراسم باشکوهی داشتند ولی نام نیک نداشتند در هر حال روحش شاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
درمملكتي كه هركي ازمادرش قهرميكنه وبدون تحصيلات آكادميك وهنري صرفابخاطرمدل مووچهره اش يك شبه ميشه هنرپيشه بايدهم ايرج بيچاره مراسم خاكسپاريش اينطوري برگزاربشه.افسوس...افسوس....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
یا سلام
ایرج قادری مردی بزرگ و باتوانا و با استعداد بود او همیشه در خاط ما خواهد ماند . روحش شاد
در خصوص مراسم خاكسپاری اینطوری بهتره چون اگه شلوغ می شد بیچاره باید با عذاب دفنمی شد چون از ازدهام زیاد مردم نمیشه درست حسابی و با آرامش به خاك سپرده می شد .از همسر ایرج خان واقا ممنون هستم كه باآرامش همسرخود را به دست خاك سپرد .
روحش شاد یادش گرامی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
به نظر من کسی غریبه که یادی ازش نشه. مردم ایران همه دوستش داشتن و براش فاتحه میخونن. خدا رحمتش کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
حالا میدونید مراسمش کی وکجاس چند نفراز شماتومراسم شرکت میکنه؟
یا اینکه دیگران باید شرکت کنند وشما فقط نظر بدید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
آقاسعید چراگیردادی به این گلزار بنده خدا همه رفتن ملاقات یه دونه مونده گلزار......خدابیامورزدش خیلی غریبانه رفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
روحش شاد
نظر خ سهرابی ازکیش
| درباره مجموعه عکس:مراسم خاکسپاری ایرج قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
0
0
جناب آقای ژوبین قادری درگذشت پدر گرامیتان خدمت شما ومادرتان محترمتان تسلیت عرض نموده وبدانید نه تنها شما بلکه تمامی دوستداران این بزرگمرد از نحوه خاکسپاریش ناراحت شدند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
0
0
روحش شاد من که خیلی دوسش داشتم اما این مراسم خاک سپاری واقعا در شان این کارگردان و بازیگر خوب سینمای ایران نبود :(
نظر حمید فرهنگدوست
| درباره مجموعه عکس:مراسم خاکسپاری ایرج قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
0
0
باسلام

فوت ودرگذشت بزرگترین کارگردان ایران رابه خانواده ودوستداران همه آراد مردان تسلیت میگویم گوهری دیگر ازتبار پارسیان درخاک آرام گرفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
0
0
khoda rahmateshon kone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
0
0
ايرج خان روحت شاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
0
0
پس چراازتلوزیون اعلام نکردن؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
0
0
درعجبم ازاین جماعت مرده پرست/تاکه هست بکشندش به ذلت/تاکه رفت ببرندش بروی دست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
0
0
این دنیا همش کلک بوده نامردی روحش شاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
0
0
واقعا" تیپو داری ؟ خدارحمتش کنه بدون گریم خاص ولباسهای ساده چی بود. حالا گلزار با اون گریم سینمایی سنگین واون لباسهای فاخر انگشت کوچیکه ایرج قادری نمیشه !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
0
1
خدایش بیامرزد
خییییییییییییییییییییلی دوستش داشتم
UNITED STATES
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
41
سلام .روحش شاد ویادش گرامی باد برای شادی روحش صلوات .خیلی دوستش داشتم ودارم.فیلم اکواریوم معرکه هستش دمش گرم.بای
پاسخ ها
نظر عماد
| UNITED STATES |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
سلام پوریا جون راست میگی معرکه هستش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
پاسخ
0
0
حيف شداصلا دوست ندارم فكركنم ديگه نيست
UNITED STATES
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
پاسخ