جاباما
۲۳۰۱۶۹
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

«لکسی» ۵ ساله، فرشته قهرمان خردسال

لکسی، دختر ۵ ساله باهوش کانادایی که به همراه مادر و برادر چند ماهه‌اش در حال رانندگی در جاده‌های کانادا دچار حادثه شد و جان خانواده خود رو نجات داد، به عنوان «فرشته قهرمان خردسال» خبرساز شده است!

«لکسی» 5 ساله، فرشته قهرمان خردسال
برترین ها: لکسی، دختر ۵ ساله باهوش کانادایی که به همراه مادر و برادر چند ماهه‌اش در حال رانندگی در جاده‌های کانادا دچار حادثه شد و جان خانواده خود رو نجات داد، به عنوان «فرشته قهرمان خردسال» خبرساز شده است!

مادر بیمار لکسی و دوتا بچه‌ها پس از سفر تفریحی تابستانی به استان آلبرتا در غرب کانادا، در حال رانندگی به سمت خانه خود در استان بریتیش کلمبیا بود که ناگهان در جاده و در پشت فرمان از حال میرود و ماشین از کنترل او خارج شده و پس از برخورد با درخت‌های جنگل حاشیه جاده، در دره کم عمقی سقوط میکند.

«لکسی» 5 ساله، فرشته قهرمان خردسال

مادر لکسی دچار شکستگی کمر شده و پشت فرمان بیهوش میشود. برادر کوچولوی لکسی که در صندلی عقب در داخل کارسیت (صندلی ایمنی کودک) نشسته بود بر اثر تصادف از ناحیه سر دچار خونریزی میشود و بشدت گریه میکند. لکسی ۵ ساله که خودش هم بر اثر سانحه زخمی شده، کمربند ایمنی صندلی خود رو باز کرده و از ماشین خارج میشود.

این دختربچه که متوجه میشود ماشین مادرش در میان درخت‌های جنگل حاشیه جاده سقوط کرده و از بالای دره برای کمک رسانی دیده نمیشود، در حال درد و خونریزی از پایش خودش رو به بالای دره میرساند و با دست تکان دادن و جیغ کشیدن از رانندگان اتوموبیل‌های در حال عبور در جاده از آنها کمک میخواهد. مادر و برادر لکسی پس از یکساعت به کمک رانندگان رهگذر و تیم امداد کانادا از مرگ حتمی نجات پیدا میکنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      چقدر هم این اسم بهش میاد فرشته کوچولوی نازنین

    • مژگان

      یکی میشه لکسی خوانوده در حال مرگشو نجات میده یکی سر خانوادشو از روی خشم میبره خوش بحال خودش و خانواده اش فرشته زیبای زمینی

    • بيكار

      آخي چقد نازه واقعاً شبيه فرشته هاس كاش منم يه دخمل خوشملي مث لكسي داشتم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج