جاباما
۲۳۰۱۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صالح: تقابل خوبی با قلعه نویی داریم

مربی تیم استقلال گفت: فکر می کنم بعد از هفته پنجم و تعطیلی لیگ برای مسابقات تیم ملی تیم ها بهتر در میادین ظاهر خواهند شد.

کاپ: مجید صالح در خصوص پیروزی مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: برای هفته اول شروع خوبی بود. با توجه به اینکه ما هنوز کامل نیستیم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم کادر فنی و مظلومی تدابیری را برای بازی اتخاذ کردند. خدا را شکر بازی ها هفته به هفته برگزار می شود و ما این فرصت را داریم که روی نقاط قوتمان کار کنیم و همچنین نقاط ضعفی را که داریم برطرف کنیم. تیم سیاه جامگان از نظر مهره خوب بسته شده است ما در لحظاتی از بازی تحت فشار قرار گرفتیم که طبیعی بود چونتیم سیاه جامگان میزبان بود.

وی ادامه داد: چیزی که در این بازی بیشتر از همه نگاه ها را به خود جلب کرد متنوع و تاکتیکی بازی کردن استقلال بود. ما سه امتیاز خیلی خوب را گرفتیم و توانستیم از حداقل ها حداکثر استفاده را ببریم.

مربی تیم استقلال در خصوص دیدار این هفته در مقابل ملوان تصریح کرد: ملوان هم مانند ما در اولین بازی به پیروزی رسیده است. ملوان در فصل گذشته با شایستگی در لیگ ماند. کادر جدید و بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شدند. آنها بهتر از فصل گذشته هستند و به نظرم از نظر فنی بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.در لیگ ما تفاوت تیم ها ناچیز است.

وی در خصوص تقابل با قلعه نویی گفت: به نظرم این بازی تقابل خوبی خواهد بود و امیدوارم زیبا باشد.

صالح در خصوص اینکه ارزیابی اش از هفته اول مسابقات لیگ چیست گفت: سرعت بازی ها خوب بود. برخی از تیم ها خوب بدنسازی کردند. برخی از تیم ها دیر بسته شدند. فکر می کنم بعد از هفته پنجم و تعطیلی لیگ برای مسابقات تیم ملی تیم ها بهتر در میادین ظاهر خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج