۲۳۰۲۱۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ گونه‌ای جدید از حیات وحش به نام پراید!

سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

قدیم‌ها گیوتین بود و پایین و بالا! ولی الان دیگه میگن پراید سه نفر و کشت، همین حالا!

تصور نکنید که پراید تنها وسیله‌ای برای حمل و نقل است، بلکه به مدد دانشمندان وطنی پراید تبدیل به وسیله‌ای با کاربردهای فراوان شده که همه طیف از علاقه‌مندان را پوشش می‌دهد.

پراید وانت؛ وسیله‌ای برای تفریح و سرگرمی!

این وسیله طوری طراحی شده که خریداران محترم بتوانند گاهی از خنده به خود بپیچند و سرگرم شوند. طبق گزارشات واصله، تنها 20 دقیقه تماشا کردن این وسیله می‌تواند موجب 120 دقیقه خنده بدون وقفه شود، همچنین پزشکان، روزانه 10 دقیقه تماشای این وسیله را برای جلوگیری از افسردگی دو قطبی، پارانویا، آلزایمر، سرماخوردگی بزرگسالان، گواتر سردردهای حاد، به شدت موثر می‌دانند. در انستیتو روان درمانی بروکسل از همین وسیله برای درمان بیماران خود استفاده می‌کنند.

پراید یعنی؛ نهایت قدرت در چربی زدایی!

افراد زیادی بودند که اضافه وزن داشتند و بعد از اینکه مدتی با پراید چرخیدند در یک تصادف بخشی از شکم‌شان طعمه تصادف و حریق و... شد، کدام پزشک و رژیم و... می‌تواند فردی با وزن 140 کیلوگرم را در عرض یک هفته به 70 کیلو برساند. غصه‌ای که پراید به امعا و احشا صاحبش تزریق می‌کند می‌تواند از هر رژیمی قوی‌تر باشد.

پراید خبر نمی‌کند!

این تیپ از پراید قابلیتش بر اصل غافلگیری استوار است. مثلا در سیلابی که سه روز قبل در خراسان شمالی رخ داد 3 نفر جان خود را از دست دادند. ولی نکته اینجاست که خود سیلاب به تنهایی قدرت این را نداشت که جان کسی را بگیرد، بلکه از قدرت پراید استفاده کرد و سه نفر را طوری در مسیر سیلاب قرار داد که نتوانستند از آن خارج شوند و در نهایت غرق شدند. سیستم هشدار و سکیوریتی هوشمند پراید به محض اینکه سیلابی رخ می‌دهد درهایش قفل می‌شود به این صورت که کسی نتواند از آن خارج شود. در مواردی هم دیده شده که سیستم حریق این اتومبیل در مواقعی که تصادفی رخ داده و تلفاتی نداشته باشد،به شکل خودکار به کار افتاده و اتومبیل را آتش می‌زند تا چند نفری طعمه حریق شده و کسی دست خالی از حادثه نگریزد. این اتومبیل سیستم دیگری نیز دارد که تحسین جهانیان را برانگیخته است، به این صورت که می‌تواند هم‌پا با قهرمانان ژیمناستیک بدون اینکه بهانه‌ای برای آفتاب و بالانس داشته باشد در مسیر کفی یکهو شروع به پشتک زدن کند و تمامی سرنشینانش را غافلگیر کرده و حداقل دو کشته و دو مجروح و سه مفقود الاثر به جا گذارد.

پراید؛ یک حیوان خانگی بی دردسر!

برخی خانواده‌های ایرانی از پراید به عنوان حیوان خانگی و گونه جدیدی از حیات وحش استفاده می‌کنند؛ دور سقف پراید یک قلاده بسته و با خود به خیابان می‌برند و با پرایدهای دیگر جنگ پراید راه می‌اندازند. این وسیله اگر درست تربیت شود، تنها در مدت دو سال می‌تواند به دستور شما بنشیند و وقتی می‌گویید «به عمو دست بده» به راحتی دست دهد و در جای مخصوص تفاله‌هایش را تخلیه کند و تنها از دست شما بنزین بخورد. قلمه زدن دو نژاد پراید و نیسان گاوی می‌تواند دورگه پراید-گاوی را تولید کند که از اس-300 هم خطرناک‌تر است.

پرایدی برای علاقه‌مندان به سکته قلبی!

اگر در مدت زمان رانندگی با پراید نه پشتک زدید و نه طعمه حریق شدید و نه در دره رفتید، قطعا بعد از مدت کوتاهی سکته خواهید کرد! این آپشن به صورت ویژه و سفارشی روی این وسیله تعبیه می‌شود و بابت آن هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

خلاصه اینکه قابلیت‌های فراوان پراید را از دست ندهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود :))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج