۲۳۰۲۲۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بی‌کیفیت‌ترین خودروها از نظر مشتریان

ام‌وی‌ام ۱۱۰، پارس تندر، کیاپیکانتو، رنوفلوئنس، ام‌جی ۶ و بی‌ام‌دبلیو ۵۲۸I با کیفیت‌ترین و سایپا ۱۱۱، تیبا هاچ‌بک، لیفان X۶۰، لندمارک، سوزوکی گراند ویتارا و میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ بی‌کیفیت‌ترین خودروها در گروه‌های قیمتی خود از نظر مصرف‌کنندگان هستند.

خبرگزاری ایسنا: ام‌وی‌ام ۱۱۰، پارس تندر، کیاپیکانتو، رنوفلوئنس، ام‌جی ۶ و بی‌ام‌دبلیو ۵۲۸I با کیفیت‌ترین و سایپا ۱۱۱، تیبا هاچ‌بک، لیفان X۶۰، لندمارک، سوزوکی گراند ویتارا و میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ بی‌کیفیت‌ترین خودروها در گروه‌های قیمتی خود از نظر مصرف‌کنندگان هستند.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران در نیمه دوم سال گذشته، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با کیفیت‌ترین و سایپا ۱۱۱ بی‌کیفیت‌ترین خودرو در این گروه قیمتی بوده است. ام‌وی‌ام ۱۱۰ معادل ۶۶۷ امتیاز از هزار امتیاز و سایپا ۱۱۱ معادل ۶۱۴ امتیاز از هزار امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی پارس تندر با کیفیت‌ترین و تیبا هاچ‌بک بی‌کیفیت‌ترین خودروی این گروه قیمتی بوده است. پارس تندر ۷۳۳ امتیاز از هزار امتیاز و تیبا هاچ‌بک ۶۳۵ امتیاز از هزار امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان نیز خودروی کیاپیکانتو با کیفیت‌ترین و لیفان X۶۰ بی‌کیفیت‌ترین خودروی این گروه قیمتی از نظر مشتریان بوده است. کیاپیکانتو ۷۶۴ امتیاز از هزار امتیاز و لیفان X۶۰ معادل ۶۶۸ امتیاز از هزار امتیاز را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز خودروی رنو فلوئنس دنده‌ای با کیفیت‌ترین و لندمارک بی‌کیفیت‌ترین خودروی این گروه قیمتی بوده است. رنو فلوئنس دنده‌ای ۷۷۴ امتیاز از هزار امتیاز و لندمارک ۶۵۳ امتیاز از هزار امتیاز را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان خودروی ام‌جی ۶ با کیفیت‌ترین و سوزوکی گراند ویتارا بی‌کیفیت‌ترین خودروی این گروه بوده است. ام‌جی‌ ۶ معادل ۷۶۱ امتیاز از هزار امتیاز و سوزوکی گراند ویتارا ۷۵۹ امتیاز از هزار امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است. البته در این گروه قیمتی تنها همین دو خودرو عرضه شده و مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

و اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان، بی‌ام دبلیو ۵۲۸I با کیفیت‌ترین و میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ بی‌کیفیت‌ترین خودروی این گروه قیمتی بوده است. بی‌ام دبلیو ۵۲۸I معادل ۸۳۲ امتیاز از هزار و میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ معادل ۷۷۲ امتیاز از هزار امتیاز را کسب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خاک بر سرخریداران این خودرو ها

      پاسخ ها

      • علی

        چرا خاک بر سر ما؟!!!!!
        چون توانایی خرید ماشین خارجی نداریم؟!!!!!
        من سال 89 یه پراید 111 خریدم خیلی هم راضی‌ام چرا که توی این 5 سال بزرگترین هزینه‌ای که روی دستم گذاشته یه باطری بوده!. شاید برای سفر طولانی راحت نباشه ولی برای داخل شهر از هر نظر عالیه کولرش هم حرف نداره.
        خدارو شکر که همینش‌رو هم دارم

    • خادم سیستم

      واقعا مقایسه مسخره ای صورت گرفته
      اختلاف بین دو گروه نقایسه ای در حد دو و یا سه هست بعد بخاطر این اختلاف کم یه خودرو میشه بی کیفیت ترین و یه خودرو میشه باکیفیت ترین
      تو هر رده قیمتی دو سه انتخاب بیشتر ک نداریم
      اصلا مقایسه بین بد و بدتر معنا داره آخه!!
      تا واردات در انحصار باشه و گمرک صددرصد حذف نشه هیچ پیشرفتی تو صنایع خودروسازی رخ نخواهد داد
      هرچی میخان باهر کیفیتی تولید میکنن و ما هم مجبور ب انتخاب بد از بین بد و بدتر داریم.

    • بدون نام

      mvm110?????/??

    • محسن

      مقایسه خوب ومنطقی نیست سر تا پا ایراد دارد

    • aidin

      bmw هر مدلیش که باشه من میبیوسمش روی تخم چشمم میذارمش. میخواد 528 آی باشه میخواد وای یا میخوادم مای! مهم اینه که داریم از تکنولوژی آلــــــــمان یا ژاپــــــــــــن و یا ... حرف میزنیم و ماشین این کشورهای پیشرفته رو سوار میشیم نه ایران و چین! کشور چین که ایران رو از لحاظ اقتصادی تو مشتش گرفته بطوریکه که بر فرض مثال یه دونه سوک کبریتم به لطف بعضی ها تو این چند دهه .........!!! از چین وارد میکنیم متاسفانه !!!!!!!!!.

    • بدون نام

      به امید ورشکستگی دو کمپانی خونخوار ایران خودرو و سایپا

    • حسین

      خیلی مسخره است ام وی ام 110 بهتر از تیبا هاچ بک ؟؟؟!!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        خخخخخخخخخخخخخخخ

    • مهیار

      ما خودمون ایکس60 لیفان داریم و کاملا یادمه تو یکی از خبرهاتون گفته بودید لیفان ایکس60 بعد از شاسی بلند جیلی و ایکس33 با کیفیت ترین خودروست . حتی گفتید ام وی ام 110 بی کیفیت ترین خودروست .. الان همه چی برعکس شد

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقا منم یادمه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج