۲۳۰۲۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علیپور: می‎خواهم یک علیپور جدید باشم

مهاجم جوان پرسپولیس اولین گل تیمش را در لیگ پانزدهم به ثمر رساند.

ورزش سه: علی علیپور درباره کسب تساوی مقابل پدیده مشهد گفت: خیلی دلمان می خواست اولین بازی لیگ جدید را با برد پشت سر بگذاریم همانطور که دیدید در نیمه اول سراسر حمله بودیم و خدا را شکر خیلی زود با کمک بچه ها به گل برسیم. در نیمه دوم نیز مالکیت توپ دستمان بود اما کمی عقب کشیدیم و باعث شد ۲ گل بخوریم ولی خدا را شکر جبران کردیم و شرمنده هوادارانمان نشدیم.

او در مورد گل زود هنگامی که به ثمر رساند ادامه داد: گلی که زدم تلاش همه بچه ها بود خیلی خوشحالم توانستم اولین گل پرسپولیس را من بزنم البته هیچ وقت اینجور چیزها برایم مهم نبوده و نیست و دنبال رکوردزنی و اینجور مسائل نیستم و فقط روی فوتبالم تمرکز دارم. اما گل زودهنگامی که به پدیده زدیم باعث شد تمرکز این تیم کمی به هم بریزد من قبل از شروع فصل گفتم می خواهم یک علیپور متفاوت و جدید باشم و از همین ابتدای کاردارم تلاشم را می کنم تا صدبرابر سال گذشته بهتر عمل کنم.

این بازیکن با اشاره به اینکه در خط جلو با کمندانی و نوروزی هماهنگ است در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: مثلث تهاجمی بسیارخوبی داریم. از بین ما ۳ نفر ۲ نفرمان به گل رسید و نزدیک بود کمندانی هم گل بزند که توپش به تیر دروازه برخورد کرد. انشااله در بازی های بعدی همین قدر عمل کنیم و بتوانیم دروازه حریفان را باز کنیم. البته واقعا مهم نیست چه کسی گلزنی کند مهم موفقیت پرسپولیس است.

علیپور در پایان درباره دیدار با استقلال خوزستان در هفته دوم افزود: ما باید با دو حریف یعنی استقلال خوزستان و گرمای هوای در این دیدار بجنگیم. محکوم به برد در هفته دوم هستیم نمی خواهیم به هیچ وجه از حریفانمان که در حال تعقیب مان هستند عقب بمانیم. استقلال خوزستان تغییرات زیادی داشته و یک تیم تقریبا جدید محسوب می شود. ما باید حواسمان را بیش از پیش جمع کنیم و این حریف را ساده قلمداد نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج