۲۳۰۳۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معضل جدید مورینیو در آستانه آغاز فصل جدید

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی به دلیل مصدومیت ممکن است از رسیدن به هفته اول لیگ برتر انگلیس در فصل ۱۶-۲۰۱۵ باز بماند.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو برای فصل جدید لیگ برتر انگلیس یک دغدغه بزرگ دارد؛ نرسیدن دیه‌گو کاستا به اولین هفته رقابت‌ها و بازی برابر سوانزی.

آقای خاص نمی‌داند که آیا مهاجم اسپانیایی‌اش برای این بازی به موقع آماده می‌شود یا هفته آینده باید از روی نیمکت و شاید هم خانه شاهد تلاش هم‌تیمی‌هایش باشد.

کاستا به سبب درد همسترینگ نتوانست آبی‌پوشان لندن را در مصاف با آرسنال در جام خیریه انگلیس همراهی کند و نبودش در خط حمله تیم تحت هدایت آقای خاص کاملاً محسوس بود. این اتفاق اما ممکن است هفته آینده در استمفوردبریج هم رخ دهد.

مورینیو که شب گذشته (یکشنبه) برای اولین بار در ۱۴ رویارویی‌اش با آرسن ونگر تن به شکست داد، امیدوار است که مهاجم پیشین اتلتیکومادرید به موقع برای حضور در اولین بازی چلسی در فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

او به خبرنگاران گفت: نمی‌دانم کاستا به بازی برابر سوانزی می‌رسد یا نه. شما خبرنگاران فکر می‌کنید که من دارم دروغ می‌گویم، اما من واقعاً نمی‌دانم که وضعیت او چگونه است. دو روز پیش او آماده حضور در بازی جام خیریه بود و حتی روز قبل از بازی هم مثل همه تمرین کرد. او هفته پیش بعد از بازی دوستانه برابر بارسلونا در واشنگتن، مشکلی جزئی داشت. پس از آن اما او تمریناتش را از به صورت عادی از سر گرفت و ما هم فکر می‌کردیم که به جام خیریه می‌رسد، اما بعد از آن احساس کرد که آماده نیست.

مورینیو در تابستان امسال به بازیکنانش اجازه داد که تعطیلات طولانی‌تر نسبت به سایر تیم‌ها داشته باشند تا با شرایط روانی بهتری برای شروع فصل جدید آماده شوند، اما به نظر می‌رسد که تعطیلات اضافه آبی‌های لندن توانسته باشد یکی از مشکلات اساسی قهرمان فصل گذشته لیگ‌ برتر را حل کند. کاستا فصل گذشته در ۲۴ بازی برای چلسی به میدان رفت و ۲۰ گل به ثمر رساند اما او درست در مقطعی از فصل که آبی‌های لندن به بازی‌های کلیدی خود در رقابت‌های داخلی و ارپایی رسیدند، دچار اُفت و مصدومیت شد و این احتمال وجود دارد که این سناریو در فصل آینده نیز تکرار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج