۲۳۰۳۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلسه وزیر ورزش و جوانان با معاونان و مدیران ستادی

گودرزی:باید پاسخگوی مردم بود

وزیر ورزش وجوانان با تاکید بر محوریت نظم و انضباط کاری در مجموعه وزارت، گفت: باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی از توان کارمندان و کارشناسان به بهترین شکل در راستای سیاست های دو حوزه ورزش و جوانان بهره بگیریم.

خبرگزاری ایسنا: محمود گودرزی در نشست معاونین و مدیران کل ستادی با تبیین برخی از وظایف ذاتی کارکنان یک مجموعه، به نظم کاری، روحیه تعامل، همفکری و بهره‌گیری از دانش تمامی پرسنل و کارشناسان این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: همه ما باید خود را موظف کنیم تا مطابق مسئولیت‌هایی که برعهده‌مان گذاشته شده عمل کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.

وزیر ورزش ورزش و جوانان در ادامه یکی دیگر از موارد قابل تاکید را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: همه کسانی که در این مجموعه حضور دارند باید تمام هم خود را در پاسخگویی به مراجعه کنندگان قرار دهند.

وی گفت : تکریم ارباب رجوع یعنی پاسخگویی منطقی و به موقع که این مساله باید به لحاظ شرعی و اخلاقی مورد توجه قرار بگیرد. باید تلاش شود روحیه کار مضاعف برای پیشرفت کشور در همه مدیران و بدنبال ان در بدنه اجرایی وزارت بیش از گذشته تقویت شود.

گودرزی هماهنگی با سیاست‌های کلان را مورد توجه قرار داد و افزود: همه بخش‌های وزراتخانه باید هرآنچه دارند رادر جهت رفع نیازهای کل مجموعه به کار بگیرند؛ در واقع همه ما باید مطابق سیاست کلان حرکت کنیم و اگر ابهامی وجود دارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: هماهنگ‌سازی خود با سیاست های کلان و سیاست های مجموعه کمک می کند تا به سمت موفقیت و توسعه حرکت کنیم.

او انجام کار صادقانه برای مجموعه این وزارتخانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش مهمی از افتخارات جوانان این سرزمین مرهون تلاش و برنامه‌ریزی امروز خواهد بود و مطمئن هستم این روحیه کار مضاعف و تلاش برای بهبود شرایط در نزد تک تک مدیران ما با وفاق و همدلی وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج