جاباما
۲۳۰۴۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لندن بار دیگر فلج می‌شود

منابع انگلیسی شامگاه دوشنبه از اعتصاب فلج کننده مجدد کارکنان شبکه مترو لندن بر سر آنچه اختلاف نظر اتحادیه های کارگری با کارفرمایان در ارتباط با قانون نوبت شب خوانده می شود، خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا: منابع انگلیسی شامگاه دوشنبه از اعتصاب فلج کننده مجدد کارکنان شبکه مترو لندن بر سر آنچه اختلاف نظر اتحادیه های کارگری با کارفرمایان در ارتباط با قانون نوبت شب خوانده می شود، خبر دادند.

پس از اعتصاب گسترده کارکنان شبکه مترو شهر لندن در هجدهم تیرماه گذشته که سیستم حمل ونقل این کلان شهر را به مدت ۲۴ ساعت کاملا مختل کرد، اتحادیه های کارگری ازجمله انجمن آتش نشانان و مهندسین لوکوموتیو (آسلف)، (یکی از چهار اتحادیه بزرگ کارگری انگلیس) خواستار اعتصاب مجدد کارکنان مترو لندن در چهارشنبه این هفته شده اند.

این اعتصاب پس از رد پیشنهادهای اتحادیه های کارگری توسط کارفرمایانشان پیرامون قانون شیفت شب که قرار است از ۱۲ سپتامبر اجرایی شود، صورت می گیرد.

شرکت حمل ونقل لندن (تی اف ال)، به مردم پایتخت انگلیس هشدار داده است که عصر روز چهارشنبه به منظور جلوگیری از برخورد با ساعت اعتصاب ، مسافرت خود را زودتر شروع کنند .

بر اساس گزارش های منتشرشده، این اعتصاب قرار است از ساعت ۶:۳۰ عصر روز چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت شروع شود.

درصورتی که این اعتصاب محقق شود، این دومین بار در یک دهه گذشته خواهد بود که اعضای اتحادیه های بزرگ کارگر'آسلف' که عمدتاً رانندگان قطارهای شهری هستند، دست از کار می کشند.

درحالی که سیستم متروی شهر لندن از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ شب، یعنی بالغ بر ۱۷ ساعت فعالیت می کند، اما کارفرمایان می خواهند که این سرویس از ماه سپتامبر میلادی به صورت شبانه روزی، فعالیت کند.

کارکنان مترو لندن خواستار افزایش حقوق و پرداخت ضریبی به عنوان درصد ریسک پذیری برای فعالیت در نوبت شب هستند.

در جریان اعتصاب کارکنان شبکه متروی لندن در هجدهم تیرماه گذشته ، اتحادیه کارکنان «شبکه ریلی ، دریایی و حمل ونقل» (آر ام تی ) و انجمن 'کارکنان حقوق بگیر حمل ونقل ' (تی اس اس ای) انگلیس نیز به صورت همزمان دست از کار کشیدند، که این مساله سبب شد تا علاوه بر فلج شدن حمل ونقل عمومی در شهر لندن، ارتباط شبکه ریلی لندن با غرب انگلیس و ولز نیز به هم بریزد.

انتظار می رود که این اعتصاب جدید و گسترده، بار دیگر سفر میلیون ها نفر از مسافران شهری در لندن را تحت تاثیر قرار دهد.

بر اساس آمارهای منتشرشده، در شبانه روز بیش از ۳ میلیون نفر از شبکه مترو لندن استفاده می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج