۲۳۰۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جزییات جدید از استخدام آموزش ​و پرورش

استادکاران هنرستان ها با فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان ها با لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش با هر میزان سابقه، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش هستند.

خبرگزاری صدا و سیما: استادکاران هنرستان ها با فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان ها با لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش با هر میزان سابقه، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش هستند.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استادکاران هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش می توانند با هر میزان سابقه در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش شرکت کنند.

محمد بطحایی افزود: تعداد سنوات خدمتی نیروهای شاغل غیررسمی آموزش و پرورش به عنوان امتیاز در استخدام این افراد تاثیر خواهد داشت.

شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی

وی گفت: شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی برای کاردانی حداکثر۲۵ سال، کارشناسی ۳۰ و کارشناسی ارشد و بالاتر حداکثر ۳۵ سال است و شرکت کننده‌های سهمیه آزاد با هر رشته ای می توانند در این آزمون شرکت کنند.

بطحایی افزود: سه برابر ظرفیت یعنی ۱۵ هزار نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی به عنوان پذیرفته شدگان اولیه اعلام می‌شوند و پس از مصاحبه ۵ هزار نفر جذب خواهند شد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی، پایان مهر

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی اواخر مهر اعلام می شود.

وی به بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اول مهر به پایان می رسد و با شرکت بیمه ای دیگری قرارداد منعقد خواهیم کرد.

بطحایی تاکید کرد: سقف هزینه های درمانی برای بیماری های خاص و صعب العلاج در بیمه طلایی برداشته شده است اما همچنان برای عینک محدودیت پرداخت وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه تاکنون موفق به پرداخت مطالبات هزینه های درمانی بیمه طلایی فرهنگیان که پیش از این از طریق بیمه ایران انجام می شد نشده‌ایم و همچنان به فرهنگیان بدهکاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که مردم را مسخره کرده اید. بیمه اتیه سازان پدر مردم را درمیاورند تا پول اندازه 2کیلو پرتقال را برگردانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج