۲۳۰۵۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: مورینیو بهترین مربی کنونی است

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که ژوزه مورینیو بهترین مربی کنونی فوتبال جهان است. او می‌گوید به بایرن نیامده است که بهترین مربی جهان شود بلکه آمده تا بایرن را به بهترین تیم جهان تبدیل کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در نشستی خبری که به مناسبت حضور در یک جام دوستانه با شرکت چهار تیم بایرن، رئال مادرید، میلان و تاتنهام برگزار شد درباره موضوع‌های زیادی صحبت کرد. او ابتدا به ستایش از باستین شواین اشتایگر پرداخت و درباره شرط موفقیت او در منچستر یونایتد به صحبت پرداخت.

گواردیولا گفت: اشتایگر اگر با مشکلی به نام آسیب دیدگی مواجه نشود اطمینان دارم که می‌تواند بازیهای درخشانی را برای منچستر یونایتد به نمایش بگذارد. اشتایگر در این سه سال اخیر بسیار بد شانس بوده چرا که همواره گریبانگیر مشکل بزرگی به نام آسیب دیدگی بوده است.

او ادامه داد: اشتایگر یک سوپر بازیکن است و اطمینان دارم که می‌تواند در اولدترافورد عملکرد درخشانی داشته باشد. امیدوارم که او در تیم جدیدش تجربه خوبی داشته باشد و بتواند بازی‌های درخشانی را به نمایش گذارد.

یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی او از بارسلونا زیاد است پدرو رودریگز است. این مهاجم در فصلی که گذشت با حضور لوئیس سوآرس و درخشش مسی و نیمار کمتر در ترکیب آبی-اناریها به بازی گرفته شد. گواردیولا به ستایش از پدرو پرداخت و سخنانی را بر زبان آورد که انگار او را تشویق به جدایی از بارسا می‌کند.

سرمربی بایرن گفت: پدرو بازیکنی است که استعداد بسیار زیادی دارد. او با تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمانی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را به دست آورده همچنانکه با بارسلونا تمام جام‌های ممکن را بالای سر برده است. براین باورم که او این حق را دارد تا در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان برود. او مدتهاست که برای بارسلونا بازی می کند و توانایی‌های خود را به همگان ثابت کرده است.

لوتار ماتئوس یکی از ستاره‌های سابق بایرن اخیرا به انتقاد از گواردیولا پرداخت و تاکید کرد که او بهترین مربی جهان نیست. گواردیولا واکنش جالبی به سخنان ماتئوس داشت و در اظهار نظری عجیب گفت که مورینیو بهترین مربی کنونی جهان است.

سرمربی اسپانیایی بایرن گفت: همه این حق را دارند که انتقاد کنند. رسانه‌ها هم می‌توانند به انتقاد بپردازند. از نظر من مورینیو بهترین مربی کنونی فوتبال جهان است. من به بایرن نیامده‌ام تا بهترین مربی جهان شوم بلکه به بایرن آمده‌ام تا این تیم را بهترین تیم جهان کنم.

بعد از شکست بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ رسانه‌های آلمانی به انتقاد تند از سرمربی اسپانیایی بایرن پرداختند و باردیگر از اختلاف او با ستاره‌های آلمانی از جمله ماریو گوتسه سخن به میان آوردند. گواردیولا در این باره گفت: وقتی پیروز می‌شویم همه می‌گویند که تیم در بهترین شرایط خود است اما به محض آنکه بازی را واگذار می‌کنیم می‌نویسند که بازیکنان افکار من را نمی فهمند. این واقعا یک مصیبت است. همه چیز به نتیجه بستگی دارد.

او ادامه داد: در دیدار برابر ولفسبورگ بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما همه درباره گوتسه می‌پرسند. چرا درباره آرین روبن و توماس مولر نمی‌پرسید؟ نمی‌توانم در هر نشست خبری درباره اینکه چرا فلان بازیکن بازی می‌کند و چرا فلان بازیکن بازی نمی‌کند صحبت کنم. فقط یازده بازیکن می توانند در ترکیب اصلی قرار گیرند. بازیکنان این را به خوبی می‌دانند و باید شما رسانه‌ها هم این را به خوبی درک کنید. فصل قبل گوتسه تنها در دو، سه بازی به میدان نرفت. او یکی از بازیکنان مورد علاقه من است. بازیکنان باید در میدان من را قانع کنند نه اینکه به دنبال قانع کردن رسانه‌ها باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج