۲۳۰۵۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرزاده: نامه منصوریان گلایه آمیز نبود

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: نامه منصوریان به باشگاه نفت گلایه آمیز نبود بلکه یک نامه معمولی بود!

خبرگزاری فارس: منصور قنبرزاده در خصوص اینکه تیم نفت سال گذشته را تیم بهتری می‌داند یا تیم نفت امسال گفت: ما اگر بتوانیم در حد و اندازه‌های نفت سال قبل هم باشیم خوب است البته ما امسال لیگ را با یک مساوی مقابل تراکتورسازی در تبریز شروع کردیم که نتیجه بدی نیست. اعتقاد دارم که یکی از تیم‌های خوب امسال هستیم هرچند که استقلال و پرسپولیس امسال سازماندهی بهتری دارند و به اعتقاد من ۷-۸ تیم مدعی قهرمانی هستند که همین مسئله کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

وی درباره نظرسنجی شب گذشته برنامه ۹۰ که کدام تیم بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته اظهار داشت: باید ببینید معیار انتخاب بهترین تیم چیست. باشگاه نفت براساس نیازهایش خرید کرد و به اعتقاد من ما براساس اصول مهندسی بازیکن گرفتیم. بازیکنانی به تیم ما آمدند که مورد نیاز ما بودند هرچند که اطلاع دارید ما بازیکنان خروجی‌مان بیشتر از بازیکنان ورودی بود. اما اصل بر این است که سرمربی تیم راضی باشد که فکر می‌کنم ۸۰ درصد لیست سرمربی تیم جذب شده باشد.

قنبرزاده درباره نامه گلایه‌آمیز علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره عدم عقد قرارداد با وی اظهار داشت: سرمربی تیم گلایه‌ای نداشت بلکه این مسئله در رسانه‌ها بی خود و بی جهت بزرگ شد. منصوریان یک نامه معمولی به ما داد که مسئله‌ خاصی نبود اما موضوع اینجاست که قرارداد منصوریان با نفت دو ساله است که یک سال آن گذشته است. البته با توجه به نتایج درخشان تیم نفت بخصوص در آسیا هیأت امنا تصمیم گرفته بود به منصوریان پاداشی در قالب الحاقیه بدهد و این به آن معناست که اصل قرارداد کماکان پابرجاست و الحاقیه اضافه بر قرارداد است.

وی ادامه داد: قرارداد دو ساله منصوریان در هیأت فوتبال ثبت شده و فقط بحث پاداش است که در قالب الحاقیه دیده شده و طی امروز و فردا این موضوع انجام می‌شود. این مسئله شیطنت برخی رسانه‌ها بود و اگر از خود منصوریان هم بپرسید همین حرف‌ها را می‌زند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه شنیده می‌شود منصوریان اعلام کرده اگر تا بازی با صبای قم موارد مورد نظرش انجام نشود روی نیمکت نفت نمی‌نشیند گفت: شنیده‌ها با واقعیت دو چیز کاملا متفاوت است و هیچگاه علیرضا منصوریان چنین حرفی نزده و فکر نمی‌کنم این مسئله صحت داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج