جاباما
۲۳۰۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حیدریه: مشکل دفاع تیم را حل می‌کنم

شماره ۳ پرسپولیس گفت: «می خواهم جو سنگین بازی در پرسپولیس مقابل صد هزار نفر را تجربه کنم. می‌دانم که جو سنگینی است اما خودم این شرایط را دوست دارم.»

روزنامه ایران ورزشی: امسال وحید حیدریه حساسیت‌های زیادی را باید دور و بر خودش ببیند و نگاه‌ها به او بیشتر از حد معمول منعطف خواهد شد.

بازیکنی که همین فروردین امسال در تیم المپیک بازی‌های خوبی ارائه داد، بعد از کلی سروصدا در خصوص ضرغام اسماعیل، جانشین این بازیکن عراقی شد و قرار است اولین انتخاب برانکو در دفاع چپ باشد.

هر چند حیدریه دیر به تیم اضافه شده و بدنش آماده نیست اما شاید به زودی برانکو از او در دفاع چپ پرسپولیس رونمایی کند.

اظهارات حیدریه را در ادامه می خوانید:

* الان شرایط بدنی‌ات چطور است؟

- خدا را شکر، روز به روز بهتر می‌شوم. من ۸، ۹ روز قبل از شروع فصل به تیم اضافه شدم.

* قبل از آن تمرین اختصاصی نداشتی؟

- تمرین اختصاصی آنچنانی که نه. آنطور نبود که بدنم را روی فرم نگه داشته باشد. تمرینم در حد رفتن به سالن و وزنه زدن و نرم دویدن بود. مطمئنا تمرین گروهی و با تیم چیز دیگری است و اینطوری شرایط بدنی‌ام خیلی بهتر می‌شود.

* حالا فکر می‌کنی در اهواز بازی کنی؟

- این دیگر نظر آقای برانکوست که به من بازی بدهد یا نه، خود ایشان بهتر می‌داند اما شرایطم خوب است.

* خودت فکر می‌کنی توانایی حداقل یک نیمه بازی را داشته باشی؟

- بله، در آن حد هستم و مشکلی نیست اما نظر اول و آخر را برانکو می‌دهد و خود ایشان است که تشخیص می‌دهد من آماده هستم یا نه.

* تو بازی قبل در لیست ۱۸ نفره بودی اما در بازی این هفته نفرات بیشتر شده‌اند و رقابت سخت‌تر می‌شود.

- بله، دقیقا همینطور است. مطمئنا نفرات شایسته به لیست ۱۸ نفره می‌رسند و آنهایی که شایسته‌تر هستند در ترکیب یازده‌نفره قرار می‌گیرند.

* تمرین‌های بدنسازی تیومیر خسته‌ات نکرده؟ تمرین اضافه هم می‌کنید؟

- امسال مربی بدنساز خیلی خوبی داریم و خوشبختانه تمرین‌های سطح بالایی دارد و روز به روز در شرایط بهتری قرار می‌گیریم. بعضی روزها تمرین‌های اضافه انجام می‌دهیم، مثلا گاهی اوقات من و چند نفر دیگر صبح‌ها تمرین کردیم و تمرین تیم تعطیل بوده.

* بچه‌های قدیمی‌تر پرسپولیس تحویلت گرفته‌اند؟

- خدا را شکر شرایطم خیلی خوب است. بچه‌ها استقبال خوبی از من کردند و با همه رابطه بسیار خوبی دارم.

* حتما می‌دانی که بعد از رفتن مهرداد پولادی، پرسپولیس مشکلات زیادی در دفاع چپ داشته و تو باید انتظارات را برآورده کنی.

- حقیقتش اینکه من آمده‌ام تا مشکلات این پست را حل کنم. هم آقای برانکو هم مدیریت باشگاه همه‌جوره نگاه مثبتی به من داشته‌اند. البته الان بابک دفاع چپ بازی می‌کند و با اینکه پست تخصصی‌اش نیست مقابل پدیده انصافا خوب بازی کرد. من از ته قلبم می‌خواهم مشکل این پست برطرف شود و تلاشم را می‌کنم این اتفاق بیفتد.

* محمد انصاری را رقیب گردن‌کلفتی برای خودت می‌دانی یا نه؟

- محمد انصاری فوتبالیست خوب و توانمندی است ولی اینکه کدام یکی‌مان بازی کنیم نظر سرمربی است. البته انصاری خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و با هم صمیمی هستیم.

* حتما شنیده‌ای که رسانه‌ها می‌گویند پرسپولیس زمانی مجتبی محرمی، رضا شاهرودی، جواد منافی و مهرداد میناوند را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشته و حالا باید به نفرات کم‌نام و نشان‌تری مثل تو اکتفا کند. اینها اذیتت نمی‌کند؟

- راستش اذیت که نه چون من نه سایت‌ها را دنبال می‌کنم نه روزنامه می‌خوانم. مسلما در پست من بازیکنان بزرگی برای پرسپولیس بازی کرده‌اند که الگو هستند. من هم تمام مسائل را در نظر داشتم و همه چیز را در نظر گرفتم. می‌دانم پرسپولیس در این پست بازیکنان بزرگی داشته که این کار من را سخت می‌کند، به همین خاطر از تمام وجودم مایه می‌گذارم. نمی‌خواهم برای پرسپولیس کم بگذارم و هر چه در فوتبالم بلد باشم و هر توانمندی که داشته باشم را نشان خواهم داد.

* از این اسامی که نام برده شد، چیزی در خاطرت هست یا سن‌ات به بازی آنها قد نمی‌دهد؟

- حقیقتش من یادم نمی‌آید اما خیلی تعریف‌شان را شنیده‌ام.

* ظاهرا قرار است در شهریورماه همراه تیم امید به هلند بروید. این سفر با توجه به اینکه تازه قرار است وارد ترکیب پرسپولیس بشوی، شرایطت را سخت نمی‌کند؟

- درست است. این اردو را اواسط شهریور برای‌مان تدارک دیده‌اند. فکر می‌کنم در آن مقطع لیگ تعطیل باشد اما باشگاه است که تصمیم می‌گیرد ما به این اردو برویم یا نه. این دیگر بین مسئولان باشگاه و تیم المپیک است که چه تصمیمی می‌گیرند.

* حالا با حضور تو، پرسپولیس سه سهمیه در تیم المپیک دارد.

- بله، من با همه بچه‌های پرسپولیس رابطه خوبی دارم اما با میلاد (کمندانی) و احمد (نوراللهی) به خاطر هم‌تیمی بودن‌مان در تیم المپیک صمیمی‌تر هستم.

* بازی اول را از روی نیمکت دیدی؛ فکر می‌کنی وقتی در ترکیب قرار بگیری می‌توانی با جو سنگین پرسپولیس کنار بیایی؟

- راستش فکر می‌کنم بازی در پرسپولیس هم خیلی سخت است هم خیلی دوست‌داشتنی. من از بچگی دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم و کم‌کم به آرزویم رسیدم. می‌خواهم در ترکیب اصلی بازی کنم و اگر جلوی صد هزار نفر بازی کنم، جو سنگین پرسپولیس را تجربه خواهم کرد. می‌دانم که جو سنگینی است اما خودم این شرایط را دوست دارم و خودم را آماده کرده‌ام که با این جو کنار بیایم.

* حالا واقعا از بچگی پرسپولیسی بودی؟

- واقعا پرسپولیسی بودم.

* آخرین بار کی برای پرسپولیس رفتی ورزشگاه؟

- چند سال پیش بود... خوب یادم نمی‌آید. بازی استقلال - پرسپولیس بود که یک - یک شد. دقیقا یادم نمی‌آید اما اگر اشتباه نکنم چهار سال پیش بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج