کد خبر: ۲۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۵۰۱۰
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
رادان خبر داد:
به گفته سردار رادان، لباس چسبان، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ مصداق بدپوششي است.
خبرگزاری ایسنا:جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در چند روز آينده در 10 استان كشور آغاز و سپس به سراسر كشور تعميم مي‌يابد.

 اظهار كرد: طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در تهران دستگيري‌هاي خوبي داشته است.


وي در ادامه درباره چگونگي برخورد پليس با افراد بدپوشش به كار گرفته شده در كمپين‌هاي انتخاباتي رياست جمهوري عنوان كرد: نگاه پليس اين نيست كه افراد بدپوشش در اختيار چه كسي هستند بلكه پليس با موضوع بدپوششي برخورد مي‌كند.

به گفته سردار رادان، لباس چسبان، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ مصداق بدپوششي است.

رادان در ادامه با برشمردن مصاديق بدحجابي گفت: لباس تنگ و چسبان، روسري كه از دو سوي آن موي سر مشخص باشد، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ از مصاديق بدپوششي است.

وي در پايان درباره پرونده سرقت مجسمه‌هاي تهران نيزگفت:‌ اين پرونده هنوز به نتيجه خاصي نرسيده است.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
3
35
اگه قراره سانسور کنین چرا نظر بدیم ؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
2
14
نظر منم نذاشتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
2
19
پس منم نظرندم چون مال منم سانسور میکنن مهم اینه که همه حرفای دلشون یکیه
پاسخ ها
نظر برف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
آره باران جون، باهات موافقم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
2
9
ا پس سانسوراتونم تو متون هم هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
4
12
باید اصولی بر خورد بشه.شخصیت کسی زیر سوال نره و نتیجه مثبت داشته باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
0
13
هههههههههههههیییییییییییییییی روزگار !!!
بگم ؟؟ بگم که سانسورم حتمیه پس بی خیال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
6
بااین همه من حرفمومیزنم من همیشه موقع لباس خریدن کل بازاررومیگردم ولی متاسفانه بازاخرابه بهتره لباسای توی بازاررو درست کنن
پاسخ ها
نظر الینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
باهات موافقم ولی کی حرف ما رو گوش میکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
6
نظر منم جز سانسوری هاست.پس نگن بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
0
13
دوستان عزيز بهتره دررابطه با اينگونه موضوعات نظر نديد چون معلومه سانسور ميشه مگه نظرتون موافق باشه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
خدا از دهنت بشنوه....اینا هروری نونشون جوره از اون رو میگن بااااااااااااو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
1
2
من برای خریدمانتو برای دخترم از صبح تا شب باید بگردم بیشتر مانتوها تنگ و کوتاهه خوب چی کار باید کرد؟
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
تیتر خبر رو یک بار دیگه بخون ، پس نباید بخری
باید بری پارچه بخری و به خیاط سفارش بدی بلند و گشاد بدوزه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
0
5
koorosh rast mige pas manam nazar nadam dg
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
3
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
اینجا چه قدر سانسوری هست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
0
1
حالا شما نظرتون رو بدید شاید از دستشون در رفت!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
1
0
منم اگه نظرمو بگو سانسور میشه نگم بهتره همگی خسته نباشید واقعا نظراتون حرف نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
1
میگه آخه داداش گلم، فدات شم قربون تک تک نفسای رفت و برگشتیت برم یا نظرمو نذار یا اگه میذاری قربونت همشو بذار. مگه من چی نوشته بودم نصفش و گذاشتی نصفشو قیچی کردی. کجاش بد بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
4
1
دم نیروی انتظامی گرم جمع کنند این عقده ای هارو بخدا ابروی ایرانو تو اروپام بردندکمبود شخصیت دارن به خدا تهران به گند کشیدند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
1
1
به نظرمن بایدبرخوردشودامسال علاوه برمانتوکوتاه شلوارهای رنگی تنگ مد شده بایدکارفرهنگی بشه نقش رسانه ها خیلی مهمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
2
0
این جور افراد مگه شخصیت هم دارند باید اینها به کلی خردو تحقیر بشوندچون خودشون داد میزنند چقدر بی شخصیت و بی خانواده هستند
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
نه اینکه این آدما شخصیت نداشته باشن بلکه باید با کارهای فرهنگی شخصیت و ارزش های انسانی را به اونا یاد داد.
نظر سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اگه سواد داشتی میدونستی همه مردم شخصیت دارن حالا یا خوب یا بد که اونم سلیقه ای هست و کشور باید ازاد باشه هرکی هرچی خواست بپوشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
0
0
nazare manam nazashtan!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
0
0
Nazar Manama mosbate
GERMANY
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ