۲۳۰۶۰۰
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

شکایت فرزند مهاجرانی از وزیر احمدی نژاد

سیدمحمد محسن مهاجرانی گفت: وکلای اینجانب به زودی شکایتی علیه مفتریان در نسبت دادن موضوع دکل نفتی به بنده، به طور خاص وزیر نفت دولت پاکدست سابق تقدیم دستگاه قضایی خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا: سیدمحمد محسن مهاجرانی گفت: وکلای اینجانب به زودی شکایتی علیه مفتریان در نسبت دادن موضوع دکل نفتی به بنده، به طور خاص وزیر نفت دولت پاکدست سابق تقدیم دستگاه قضایی خواهند کرد.

سید محمد محسن مهاجرانی افزود: بعضی چهره های سیاسی- اقتصادی که مدعی اصول گرایی اند، با مطرح کردن نام اینجانب و ارتباط دادن موضوع دکل گم شده با فعالیت های قانونی اینجانب در کشور، می خواهند برای کارهای خلاف قانون همفکران و حامیان خود در غارت بیت المال مفری پیدا کنند.

وی اظهار داشت: آمادگی تمام دارم تا در دادگاه مسوول پرونده به هر پرسش و استفساری پاسخ دهم، البته حق تعقیب قضایی افترازنندگان را هم برای خود محفوظ می دارم.

مهاجرانی اظهار داشت: اینجانب تمامی اتهامات مطرح شده در رسانه ها درباره هرگونه نقش مستقیم یا غیرمستقیم در دکل گم شده را تکذیب می کنم و از ارسال پرونده دکل گم شده به دادگاه استقبال می کنم.

وی گفت: مدتی است در رسانه های کشور، به اشاره یا گاه به تصریح از اینجانب نام می برند و مرا متهم به نقش داشتن درسوءاستفاده در معامله دکل نفتی گمشده می کنند.

وی اظهار داشت: اگر چه در این پرونده بنایم بر سکوت و بی توجهی به افتراهای موجود در رسانه ها بوده، ولی گویی سکوت اینجانب موجب تجری جریانی خاص که خود متهم اصلی در موضوع دکل گم شده اند، در تداوم و گسترش افترا شده است.

مهاجرانی اظهار داشت: این هم راه و رسم ویژه کشور ما است که اتهامی بدون این که در دادگاهی بررسی و یا حکمی صادر شده باشد، در معرض افکار عمومی قرار می گیرد، رسانه ای می شود، فرد و یا بستگان او در رسانه ها با انواع انگ ها و اتهامات رنگ و وارنگ مواجه می شوند و مجالی برای دفاع باقی نمی ماند.

وی اضافه کرد: بعضی چهره های سیاسی- اقتصادی و برخی رسانه های وابسته به نهادهای خاص که مدعی اصول گرایی اند، با مطرح کردن نام اینجانب و عنوان آقازادگی و تسری اتهام به بستگانم و ارتباط دادن موضوع دکل گم شده با فعالیت های قانونی اینجانب در کشور، درصدد فرار به جلواند و می خواهند برای کارهای خلاف قانون همفکران و حامیان خود در غارت بیت المال مفری پیدا کنند که صدالبته وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ.

وی ادامه داد: اینجانب سید محمدمحسن مهاجرانی اعلام می کنم که تمامی فعالیت های اقتصادی من در چارچوب قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واه واه واه یکی اینو از برق بکشه
      یعنی دولت کلید دیگه تدبیری نمونده که برای خراب کردن احمدی نژاد به کار ببره همه رو آورده تو این بازی

      پاسخ ها

      • رضا

        واه واه مثل اینکه شمارو هم برق 3 فاز گرفته!یکی این یوزر از برق بکشه!

      • بدون نام

        این همون کسیه که از عربستان پول گرفته بود؟یا غیر از این آقازاده ها زیاد دارن؟ چه بخو ر بخوریه ؟پس جای ملت کجاس؟

      • بدون نام

        نفت تو هم تموم میشه غم نخور فوتت می کنیم

      • نسرین

        احمدی نژاد و دولتش خرابتر از اونیه که کسی بخواد کاری بکنه. همه چیز واضح و روشنه.موندم طرفدارای احمدی نژاد چطور خجالت نمی کشن و بعد از این همه گندی که بالا آورده بازم اسمشو میارن.

    • شادی

      بخدا موندم که پس چه کسی هاپالو نکرده مال این ملت رو؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج