۲۳۰۷۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصویری از پرچم‌ دار آینده سونی

انتظار می‌رود که سونی در دومین روز سپتامبر و در نمایشگاه IFA، پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z۵ را با پشتیبانی از سنسور اثر انگشت معرفی نماید.

عصر ایران: انتظار می‌رود که سونی در دومین روز سپتامبر و در نمایشگاه IFA، پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z۵ را با پشتیبانی از سنسور اثر انگشت معرفی نماید. حال به‌تازگی، تصویری منتشر شده است که پرچم‌دار آینده سونی را در کنار آیفون ۵S نشان می‌دهد.

در سمت راست آی‌فون، اکسپریا Z۵ و در سمت چپ آن نیز، نسخه‌ فشرده‌ پرچم‌دار بعدی سونی یعنی Xperia Z۵ Compact قرار گرفته است. البته تصویر تایید نشده‌ ولی اگر واقعی باشد، می‌توان گفت که اکسپریا Z۵ و Z۵ Compact اولین محصولات سونی هستند که به سنسور اثر انگشت مجهز خواهند بود.

تصویری از پرچم‌ دار آینده سونی

هم‌چنین جای دکمه پاور در اکسپریا Z۵ سونی نسبت به پرچم‌داران گذشته سونی تغییری به‌خود ندیده است؛ در پرچم‌دار آینده سونی برطبق رویه مدل‌های پیشین آن، دکمه پاور در سمت راست قرار می‌گیرد. جالب است بدانید سونی در اقدامی غیرمنتظره، سنسور اثرانگشت را در سمت راست اکسپریا Z۵ قرار داده است. در اغلب محصولات دیگر، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌ی نمایش و یا در پشت گوشی قرار دارد.

به‌نظر می‌رسد که اکسپریا Z۵ دارای دکمه‌ اختصاصی دوربین باشد. به‌علاوه، دکمه‌های کنترل صدا نیز در سمت راست و در پایین دکمه‌ پاور قرارگرفته‌اند. فردی که این تصویر را منتشر کرده، گفته است که پرچم‌دار آینده سونی یعنی Xperia Z۵ از پورت USB-C پشتیبانی نخواهد کرد. به‌نظر شما، آیا اکسپریا Z۵ می‌تواند رویایی سونی مبنی بر موفقیت در بازار موبایل را عملی نماید؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج