۲۳۰۹۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کوزمین: دیدار برابر نفت بسیار سخت است

سرمربی الأهلی امارات دیدار برابر نفت در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را سخت توصیف کرد و به ستایش از تنها نماینده فوتبال ایران در این مرحله پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت عربی کوره، تیم نفت تهران باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الأهلی امارات رود.

کوزمین، سرمربی سرشناس الأهلی دیدار برابر شاگردان علیرضا منصوریان را بسیار سخت توصیف کرد اما از آمادگی تیمش برای این رویارویی حساس خبر داد.

او گفت: از عملکرد تیمم در فصل آمادگی تابستانی رضایت کامل دارم و می‌توانم بگویم که ۹۹ درصد به آمادگی رسیده‌ایم. خود را آماده دیدار حساس برابر نفت ایران می‌کنیم. بازی سخت و قوی را پیش بینی می‌کنم. این دیدار برای هر دو تیم سخت است چرا که در آغاز فصل جدید برگزار می‌شود و تیم‌ها هنوز به شرایط مطلوب خود نرسیده‌اند.

او ادامه داد: نفت ایران تیمی قدرتمند نشان داده است. باید برای این دیدار اهمیت ویژه‌ای قائل شد و گام به گام پیش رویم. رقیب ما تیم آسانی نیست و به راحتی نمی‌توان برابر آنها به پیروزی رسید. بازی برابر نفت سخت است چرا که این تیم از ایران است و فوتبال ایران پیشرفت خوبی داشته و باشگاه‌های این کشور در صدر فوتبال قاره آسیا قرار می‌گیرند.

او در پایان سخنان خود گفت: اگر از این مرحله گذر کنیم این شانس را داریم که به فینال راه یابیم. الأهلی در هر جامی به کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام فکر می‌کند اما باید واقع گرا بود و اعتراف کرد که ما شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیستم و تیم‌های قوی‌تر از ما هم وجود دارند. ما الان به جمع هشت تیم راه یافته‌ایم و این نشان می‌دهد که رسیدن به عنوان قهرمانی غیر ممکن نیست. باید گام به گام پیش رفت و در شرایط کنونی فقط به دیدار برابر نفت فکر کرد.

نفت تنها نماینده ایران در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و باید چهارشنبه چهارم شهریور در دیدار رفت در آزادی از الأهلی پذیرایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج