جاباما
۲۳۰۹۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیرفنی آلکمار از جذب جهانبخش می‌گوید

مدیرفنی تیم فوتبال آلکمار در مراسم معارفه علیرضا جهانبخش تأکید کرد AZ با این خرید در پست مهاجم راست بی‌نیاز شد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا جهانبخش ۲۱ ساله پس از فصلی موفق در اِن‌ای‌سی نایمخن در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هلند، سرانجام شب گذشته (سه‌شنبه) در پی پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی با تیم فوتبال AZ آلکمار هلند، قراردادی پنج ساله‌ به امضا رساند و خود را تا سال ۲۰۲۰ به این تیم متعهد کرد.

ارنست استوارت، مدیر فنی تیم فوتبال آلکمار پس از عقد قرارداد رسمی با مهاجم ایرانی نایمخن گفت: با جذب علیرضا جهانبخش در پست بال راست بی‌نیاز شدیم. پس از جدایی استیون برگوئیس به دنبال بازیکنی در این پست بودیم. علیرضا خیلی وقت بود که در لیست بازیکنان موردنظر ما بود و تنها منتظر فرصتی برای سرمایه‌گذاری روی او بودیم. خیلی خوب است که این انتقال عملی شد، چون بازیکنی که در صدر لیست خریدمان بود را جذب کردیم.

سایت رسمی باشگاه AZ آلکمار نوشت: جهانبخش فصل فوق‌العاده‌ای را با NEC پشت‌سر گذاشت و با این تیم به قهرمانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هلند، موسوم به ژوپیلر لیگ رسید. علیرضا با زدن ۱۲ گل و دادن ۱۷ پاس گل سهم بسزایی در قهرمانی نایمخن و بازگشت این تیم به اردویژه داشت. بازی‌های درخشانی که جهانبخش با پیراهن NEC انجام داد در نهایت جایزه «گاو طلایی» را از آن وی کرد، جایزه‌ای که به بهترین بازیکن ژوپیلر لیگ تعلق می‌گیرد.

سایت باشگاه آلکمار همچنین به دوران حرفه‌ای بازیکن تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت: جهانبخش در سال ۲۰۱۳ به نایمخن پیوست و در ۶۴ بازی رسمی ۱۹ گل برای این تیم به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. او پیش از این در زادگاهش، ایران برای داماش گیلان بازی می‌کرد. جهانبخش در کارنامه‌اش ۱۵ بازی ملی با یک گل‌زده هم دارد و همچنین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تیم ملی ایران را همراهی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج