۲۳۱۰۱۴
۵۷ نظر
۵۰۸۰
۵۷ نظر
۵۰۸۰
پ

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

عناصر داعش در تازه‌ترین جنایت خود علیه مردم عراق یک جوان را به جرم لواط با پرتاب از بلندی اعدام کردند.

فرادید: عناصر داعش در تازه‌ترین جنایت خود علیه مردم عراق یک جوان را به جرم لواط با پرتاب از بلندی اعدام کردند.

بعکس‌های منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی داعش نشان می‌دهد عناصر داعش در استان "نینوای" عراق در ملا عام این جوان عراقی را از بالای یک ساختمان بلند در حالیکه دستانش بسته است به پایین پرتاب می‌کنند.

گفته می‌شود داعش برای ایجاد ترس و رعب در میان مردم، مراسم های اعدام را در ملاء عام انجام می دهد تا مردم با دیدن این صحنه ها جرات هیچ گونه اقدامی را بر ضد داعش نداشته باشند.

گروه تروریستی داعش از یک سال پیش تاکنون بخش اعظمی از استان «نینوی» از جمله شهر موصل را اشغال کرده و قوانین ویژه خود را در این مناطق اجرا می کند، از سوی دیگر هم ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور خود را برای آزادی این استان شمالی عراق آماده می‌کنند.

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس

مجازات جوان عراقی به جرم لواط +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما خودتون با زن های ایزدی چه کردین !؟

      پاسخ ها

      • میثم

        زنا کردن نه لواط جهت اطلاع عمومی خودت میگم وگرنه که این بلا باید سر تک تک اشون بیاد ایشالا از رو زمین محو بشن

    • بدون نام

      تو شریعت اسلام هست چی میشه بهشون گفت

      پاسخ ها

      • ميلاد

        چرا بعضي ها منفي ميدن ... هدف User تاييد اين كار نبودن
        ولي بياين صادق باشيم تو همين توضيح امسائل خيلي از علما شيعه همين رو گفتن
        نام نميبرم بريد بخونيد ....

      • حميد

        تمامي اعمال داعش بر اساس احكام دين اسلام داره جاري ميشه و شما نمونهاي نمي تونين پيدا كنين كه غير از اين باشه منتها بعضي كشورهاي مسلمان به اقتضاي موقعيت خودشئن برخي احكام را نديده ميگيرن ولي چون داعش در حال حاضر منافعي نداره براش شهرام و بهرام نداره لواط يعني پتاب از بلندي - زن اسير يعني كنيز و...

    • بدون نام

      پرچمشون اسلامیه اسم محمد خداست به دهنش آدم فحش سخت میاد چه گیری افتادیم

    • بدون نام

      وقتی رابطه طبیعی با زن نباشه همینه تو جامعه زندان مدرسه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موضوع سر بی رحمی و خشونت داعشه بعد شما از معضلات فرهنگی حرف میزنی. انگار که حقش بوده بمیره

    • مهدی

      لعنت بر گروه داعش

    • بدون نام

      خودشون هزار جور کثافت کاری میکنن جهاد لواط میکنن . یه روزی برسه که تمام داعشی ها رو همینجوری ازبلندی کوه و ساختمون به پایین پرت کنن . انشالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به امید آن روز+++++++++++++++

      • ملیحه

        به امید آن روز

    • ایرانی

      ضمن اعلام انزجار از داعش ووهابیت جنایتکار وخبیث که از آنها بدتر درروی زمین کسی وجود نداردولی این خبرهارابه صورتی اعلام کنید که به نفع داعش نباشد چون هر انسان عاقلی این حرکت آنهارا می پسندندواز لواط قبیحترنیست ومجازاتش همان است که داعش تدبیر دیده پس لطفاًاین را اصلاح کنید درخبرهای بعدی بگویید درحالیکه این فقط افتراه بوده یا به کیش داعش درنیامده این بلا رابرسرش آورده اند

      پاسخ ها

      • صیاد

        شما می فرمائید دروغ بگویند

      • بدون نام

        خدا شفات بده

    • رضا

      این همه جوان آنجا ایستاذه و تماشگر هستن اگر هنگام اشغال شهرشان یکهزارم غیرت جوانهای خرمشهر را داشتن الان اسیر چند صد مزدور نبودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        انگار دارن فیلم سینمایی میبینن .لااقل هیچ غلطی نمیکنید بشینید تو خونه هاتون تا داعش اینجوری پرو نشه

      • بدون نام

        میگن یه سوزن به خودت بزن یه نیزه به دیگران. ما خودمون این شکلی نیستیم؟ با دوربین سر اعدام ها حاضر میشیم

    • علی

      دستور قرآنه چرا بدتون میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین روز دچار شی به امید خدا .

      • بدون نام

        قاطی کردیا برادر!این داعش کدوم کارش براساس قرآن بوده ک این دومیش باشه معلوم نیست این بیگناه رو واسه چی کشتن خدالعنتشون کنه

      • بدون نام

        ایشون درست میگن. تمام کارهایی که داعش انجام داده بر طبق قرآنه. من می تونم آیه و سوره ها رو هم آدرس بدم ولی بد نیست شما که مسلمانی یکبار تو زندگیت قرآن بخونید

      • ایران

        ببینم شماها که معترضید.تو کشورهای دیگه اسلامی حتی کشور خودمون.با لواط کار و زنا کار چه میکنن.دسته محبت سرشون میکشن؟مگر حکم قران نیست که باید اعدام بشن؟چرا وقتی تو کشورمون اینکار انجام میشه اینهمه تماشاگر داره،کسیم ناراحت نمیشه؟پستا هم میشه حقش بود و فلان و فلان.

    • منطق

      گفته می‌شود داعش برای ایجاد ترس و رعب در میان مردم، مراسم های اعدام را در ملاء عام انجام می دهد تا مردم با دیدن این صحنه ها جرات هیچ گونه اقدامی را بر ضد داعش نداشته باشند!!

      پاسخ ها

      • sara

        آره خب مثلا حکم تجاوز به زن و دختر بیگناه رو در ملا عام انجام ندن تا بقیه فکر کنن خبری نیست و بیشتر برن دنبال اینکارا.حالا اگه سر عزیز خودت هم کسی همچین بلایی میاورد همچین مقایسه ی مسخره ای میکردی؟؟؟؟

      • بدون نام

        چیه می خوای بگی ایران هم همینجوره؟!!!مگه تو ایران کیا رو اعدام می کنن والا تو شهر ما که هرکی به ناموس مردم رحم نکرده و سرقت مسلحانه داشته اعدام شده.نکنه شما موافق کار این اعدامی ها هستی؟!

      • مریم

        بله کسی هم دستورشو داد 200 هزار تومن جریمه کردن!!!!!!

    • میترا

      اینها که به حکم مفتی هاشون لواط رو با هم دیگه جایز دونستن ... این بخت برگشته معلوم نیست به چه بهانه ای بوده که کشتنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مفتی هاشون مفت هم نمی ارزن.خدالعنتشون کنه

    • ناشناس

      اقا شما مشخصا به چه چيزي اعتراض داريد؟ مگه ما اين مجازات رو در ايران نداشتيم؟ اگه داعش انجام بده وحشيانست ولي اگه ما انجام بدبم اصل اسلام رو رعايت كرديم؟ برادر من اصلا اصل مجازات وحشيانست چه ما انجام بديم چه داعش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مجازات رو داریم وحق اون کسی ک این کارو انجام میده هست ولی این جوون معلوم نیست این گناه رو کرده باشه چرا ک خود مفتی های داعش حکم جهاد نکاح با مرد هم دادن چپ چرا این بدبختو اعدام کردن؟؟؟؟هان؟؟

    • سهند

      زیاد حرکت انها جای تعجب ندارد. اینگونه معرکه گیریها و حتی سنگسار کردن هاشون اشناست.

    • احسان

      تیتر خیلی مسخره ای بود, حکم لواط همینه , یا اینکه تو اتیش سوخته بشه یا این که سرش با شمشیر زده بشه و چند مورد دیگه, اگه اجرای حکم طبق موازین شرعی انجام گرفته باشه, هیچ ربطی به جنایت علیه مردم عراق نداره

    • حمیدرضا

      چه پرواز زیبایییییییییی و با چه سبکبالیییییییییییی .....

    • علي

      سلام به دوستان از آنجايي كه در برخي از نظرات ضمني و يا به صراحت اينگونه رفتارهاي خشن را نشانه اسلامي بودن و در نتيجه خشن بودن دين معرفي فرموده‌آند قمستي از مطالب سايت پرسمان را در نظرات مي‌گذارم هرچند نمي‌دانم ارائه مي‌شود يا نه؟؟ و يا در صورت ارائه به خاطر طولاني بودن مطالعه خواهد شد؟؟

      مجازات هايي مانند پرتاب از بلندي و سنگسار و امثال آن اگر چه ممكن است به ظاهر خشن قلمداد شود ولي خشن بودن به هيچ وجه موضوعيت ندارد بلكه آنچه موضوعيت دارد بازدارندگي از جرم و اصلاح مجرمين بالقوه وبالفعل است.
      متاسفانه ، قضاوت خشونت در مورد حدود و تعزيراتي كه اسلام وضع كرده است، در يك قضاوت اجمالي و بدون در نظر گرفتن همه جوانب صورت مي گيرد و معمول اين گونه قضاوت ها در اين گونه مسايل اجتماعي و حقوقي از جهان بيني ما و برداشتي كه درباره آدمي و جامعه انساني داريم بر مي خيزد. برخي در اين قضاوت ها بدون در نظر گرفتن تمام شرايط حدود و تعزيرات اسلامي و راه هاي اثبات و راه هاي تخفيف و همچنين نتايج نهايي اين گناهان و اثرات زيانبار آن براي جامعه حكم به خشن بودن حدود و تعزيرات مي دهند.
      براي مثال،اگر آمار طلاق و از هم پاشيدن خانواده ها، فرزند هاي نامشروع كه غالبا بر اساس تجربه دانشمندان، افرادي تبه كار و بي رحم و جاني از آب در مي آيند، كودكان بي سرپرست و انواع بيماريهاي جسمي و روحي كه زاييده بي بند و باري هاي جنسي است را ملاحظه كنيم، قبول خواهيم كرد كه آلودگي هاي جنسي به هيچ وجه مسئله ساده اي نيست كه بتوان از آن به آساني گذشت، بلكه گاهي سرنوشت يك جامعه با آن گره مي خورد و موجوديت آن به خطر مي افتد.
      با در نظر گرفتن همه اين جوانب، معلوم مي شود كه حدود و تعزيرات اسلام چندان خشن نيستند. از سوي ديگر شايد برخي از اين مجازات ها مانند سنگسار، سنگين به نظر برسند ولي اسلام راه هاي اثبات آن را چنان محدود كرده است كه در عمل دامان افراد بسيار كمي را مي گيرد، در عين اين كه وحشت از آن به عنوان يك عامل بازدارنده روي افراد منحرف اثر خود را خواهد گذاشت.
      نكته ديگر آن كه ؛
      در سياست جزايي اسلام اوّلين مرحله مبارزه با جرم، توسل به خشونت و كيفر نيست، بلكه با ريشه‏هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي آن‏ها مقابله مي‏شود تا با از بين بردن عوامل جرم زا ، از شكل‏گيري فكر مجرمانه وتصميم به ارتكاب جرايم جلوگيري شود.
      مرحله بعد مبارزه با شرايط و وضعيت هايي است كه معمولاً خشونت و جرم در آن واقع مي‏شود.
      بنابراين اسلام در راه مبارزه با جرم واصلاح مجرمان، مرحله به مرحله پيش رفته و هيچگاه از تربيت فرد و جامعه غفلت نكرده است با اين حال اگر هيچ يك از شيوه‏هاي مسالمت‏آميز در تربيت گروهي مؤثر واقع نشود، حفظ مصلحت جامعه و افراد اقتضا مي‏كند با سياست كيفري سنجيده، مبارزه عليه جرائم پيش گرفته شود.
      اين مرحله را اسلام از سر ضرورت پذيرفته و از بررسي آيات و روايات كه در مورد مجازات‏ها وجود دارد، به دست مي‏آيد كه پذيرش مجازات‏ها از باب ضرورت اجتماعي است و تأكيد اسلام بيشتر بر راهكارهاي اصلاح و درمان است.
      دراين كه اصل مجازات خشن است، جاي بحث و گفت و گو نيست. تمامي اقسام مجازات‏ها تا حدي خشونت بار هستند، ولي خشن بودن، هدف مجازات نيست، بلكه ويژگي مجازات است.
      هدف مجازات در اسلام، درمان درد فرد و جامعه وجلوگيري از سقوط آن در ورطه انحطاط و انحراف است. گرفتن اين ويژگي از مجازات، به معناي لغو آن است.
      همان طور كه براي درمان يك بيمار در مراحل مختلف دارو و درمان‏ها تجويز مي‏شود، راه درمان دردهاي جامعه نيز متفاوت است. گاه درد آن قدر شديد است كه درمان‏هاي شديد و همراه با مشقت تجويز مي‏شود، سياست كيفري اسلام نيز داراي دو نوع درمان براي دو مرحله ويژه از وضعيت جامعه است:
      الف)پيش بيني مجازات‏هاي شديد
      اعمال اين مجازات‏ها منوط به شرايط و قيود فراوان است، به نحوي كه گاه به ندرت فراهم مي‏شود.به عنوان مثال شايد مصداقي از پرت كردن مجرم از كوه يا آتش زدن او در تاريخ اسلام نتوانيم پيدا كنيم اگر چه همواره تهديد به اين مجازات در روايات و تاريخ حكومت اسلام وجود داشته است.
      ولي ناگفته پيداست كه درمان هاي خشن براي جامعه‏اي تجويز مي‏شود كه بزهكاري در آن به وضع حادّ و بغرنجي رسيده، پرده‏هاي عفت دريده شده و ارتكاب جرائم در ملاء عام قبحي ندارد.
      به عنوان مثال در مورد سنگسار كه مجازات زناي زن ومرد همسر دار است توضيح مختصري مي دهيم.
      حكم سنگسار مخصوص كساني است كه در حالي زنا كنند كه: اولاً متأهل و داراي همسر باشد ثانياً به همسر خود دسترسي داشته باشد و بتواند با او آميزش جنسي داشته باشد. مثلاً در سفر نباشد و يا داراي عذر منافي با مسائل زناشويي نباشد. مانند عادت ماهيانه و يا ناشزه بودن همسر يا عنين بودن مرد ثالثا طبق شرايط خاص و بسيار سخت نزد حاكم شرع به اثبات برسد.
      بعد از حصول اين شرائط اگر مرد يا زن متأهل برخوردار از همسر حلال و بي مانع، به گناه زنا آلوده شوند و چهار شاهد عادل عيناً اين عمل زنا را با خصوصياتش ملاحظه و مشاهده كرده باشند و در محضر حاكم شرع گواهي دادند زناي محصنه اثبات مي گردد.
      معمولا حصول چنين شرائطي بسيار نادر است.چرا كه اولا به طور معمول بسيار كم اتفاق مي افتد كه چهار شاهد عادل به طور همزمان , عملي را كه معمولاً در خفا واقع مي‌شود را ببينند مخصوصا اينكه شاهد بايد عادل باشد و شهادت او در ضمن تجسس كه خود يك گناه است و سبب خروج از عدالت است محقق نمي شود. مگر آنكه زناكار نه تنها قصد لذت جويي و زنا را داشته باشد بلكه قصد اشاعه فحشا و علني كردن كار گناه خويش يا هتك حرمت و حيثيت دختر و ...را داشته باشند كه در اين صورت حكم سنگسار بهترين مجازات بازدارنده براي اين افراد است.
      به نظر شما در كدام جامعه زنا واقع مي‏شود، در حالي كه چهار نفر مرد عادل شاهد وقوع آن باشند؟ وبرطبق چنين شرايط سختي زنا ثابت شود؟چنين فرد يا جامعه‏اي قطعاً دچار بيماري چنان شديدي شده كه مداواي آن از راه‏هاي عادي ممكن نيست و نياز به شوك دارد.
      اين قضيه را در نظر بگيريد؛ لات لاابالي كه زن عفيفي را كه به جاي «همسر» ويا «دختر» ماست ربوده و با دوستانش به او به طرز وحشتناكي تجاوز مي كند و از اين عمل خويش فيلمبرداري كرده و زن را تهديد مي كند كه در صورت عدم تمكين مداوم به خواسته هاي شيطاني آنها اقدام به تكثير و انتشار اين فيلم مي كنند.
      متاسفانه قضايايي مانند اين در جامعه امروزي به دليل تعطيل شدن اجراي حدود رو به افزايش است.
      به نظر شما چه مجازاتي مي تواند براي اين امور حالت بازدارندگي داشته باشد.آيا مجازات هايي مانند زندان يا جريمه يا حتي اعدام با بيهوشي مي تواند آنقدر تاثير گذار باشد كه روح خودكامه و تجاوزگر چنين اشخاصي را به رعايت حقوق ديگران الزام كند.؟
      اسلام، سلب حيات مجرم را هدف قرار نداده است. اسلام مخالف خشونت است و هدف سياست كيفري اسلام در بخش حدود (مانند سنگسار و اعدام و ...) بيش‏تر تهديد به مجازات است، تا اجراي آن، از اين رو براي سرقت، شرايط فراواني گذاشته كه جمع شدن همه آن‏ها بسيار بعيد است. همين طور در زنا، لواط و جرايم عفافي، شرايطي را بيان مي‏كند كه مشخص مي‏كند هدف شارع بيش‏تر جلوگيري از اشاعه فحشا و علني شدن بزهكاري در جامعه است. ولي اگر شخص يا جامعه اي به طرف بي بندباري و شكستن حريم ها پيش رود چاري جز وارد كردن يك شوك قوي براي متعادل كردن مسير آن نيست.
      نا گفته پيداست كه پيش بيني مجازات هاي به ظاهر خشن براي تعداد انگشت شماري از جرايم كه به جرايم حدي مشهور هستند و تعداد آن از تعداد انگشتان يك دست هم تجاوز نمي كند مي باشد.
      قسمت اعظم مجازات ها از سياست ديگري تبعيت مي كند كه بر اساس آن شرايط و اجراي آسانتري مد نظر قرار مي گيرد.
      ب) پيش بيني مجازات‏هاي خفيف‏تر با شرايط اجراي آسان‏تر.
      جرائمي كه حاكي از وخامت شديد اوضاع اجتماعي نبوده و در شرايط عادي جامعه رخ مي‏دهد، در اين دسته قرار مي‏گيرد. اين دسته از مجازات‏ها، جرائمي است كه اختيارات قضات در اين نوع جرائم وسيع‏تر بوده و مي‏توانند با در نظر گرفتن شخصيت مجرم و اوضاع واحوال ارتكاب جرم، تصميم مقتضي را در برخورد با وي اتّخاذ نمايند.

      پاسخ ها

      • حميد

        علي آقا مثل اينكه ئشما اين كامنت رو با نوشتن كتاب شاهنامه اشتباه گرفتي كامنتي كه از دو سطر بيشتر باشه خواننده اول و آخرش خود حضرتعالي خواهي بود...

      • یاس

        عالی بود. خداروشکر نمردیم و دیدیم یکی بر اساس علم و عقل نظر بده. ممنون از وقتی که برای ارسال این نظر گذاشتید. وقتی پیامای بعضی ها رو میخوندم دلم سوخت که اسلام اینقدر مظلوم شده و ما با بی اطلاعیمون نمیتونیم از اسلام در برابر برداشت ها و تبلیغات اشتباه و دروغ دفاع کنیم.

    • زهره

      کار داعش رو تایید نمی کنم ولی برای عراق هم ناراحت نیستم. چون اونا دارن تاوان جنگی که علیه ایران راه انداختن رو میدن.

      پاسخ ها

      • علي

        مردم عراق را با دولت بعثي يكي نبايد ديد...

      • زهره

        آتیش که تو خرمن افتاد خشک و تر با هم می سوزن علی آقا

    • بدون نام

      واقعا چقد مردم اونجا بی غیرتن همه وایسادن دارن نگاه میکنن اگه هرکدومشون حداقل ی چوب برمیداشت الان هیچکدوم از داعشی ها اونجا نبودن.چقدرهم شلوغه .واقعا ک متاسفم واسشون

    • مهدی

      لعنت بر داعش و غیرت داعش

    • مهدی

      والا ما که تو چهره این جمعیت چیزی از ترس و وحشت نمیبینیم تازه نیش همشون تا بناگوش بازه یه مقدار تو نوشتار خبرهاتون غیر حرفه ای عمل میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلیشه ای مینویسید

    • متین

      اگه واقعا لواط کرده باشه که چیز خاصی نمیشه گفت فکر کنم مجازاتش صحیح باشه ولی فکر نکنم اینکارو کرده باشه. داعش الکی میگه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کامنت نشون میده ما بین خودمون هم داعش بالقوه داریم

      • بدون نام

        شما خودت داعشی که عزیزم

    • سمیه

      هر بلای سر مردم عراق بیاد حقشون چون خودشون اینو می خوان قیافه های مردم یک لحظه نگاه کنید چقدر شادو شنگولن از کشت و کشتار لذت می برن

    • احمد

      اگه قرار باشه حکم اسلام اجرا بشه باید تک تک داعشیها اعدام بشن چون خودشون فاسدتر از این حرفا هستن خیلی کثیفن

    • سربازوطن

      بابا این حیوونا دیگه کین؟؟؟

    • بدون نام

      حتي اجراي حكم صحيح و درست هم توسط افراد نااهل و نادان درست نيست درضمن بحث اسلام و توجه به شرايط و مقتضيات زمان رو هم داريم.

    • amin

      حق كسي كه لواط كنه همينه داعش و داعش نداره حكم شرعيه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ.برو یخرده اخبار داعش بخون ببین اینا کین بعد نظر بده

    • بدون نام

      سلام
      کلییه این مجازات اسلامی میباشد ودر ایران هم سنگسار واعداماجرا میگردد و...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یوزررررررررررررررجون .درسته مجازاتش همینه ولی نه برا داعش ک خودشون لواط رو حلال دونستن

    • آرش

      حکم زنا برای زن شوهر دار سنگساره که در ایران اسلامی اجرا میشود ...و البته حکم لواط پرتاب از بلندی مثل کوه و جای بلند است که متاسفانه در این سرزمین اسلامی تا بحال اجرا نشده است و بعضی وقت قوه قضاییه گذشتهای نابجایی میکند ....بنده به داعش کاری ندارم ولی حکم الله باید اجرا شود تا عبرتی برای بیماردلان باشد انشالا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج