جاباما
۲۳۱۱۸۱
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

جان کری و عصای شانس +عکس

وزیر امور خارجه امریکا که به خاطر شکستی پایش مجبور است از عصا برای راه رفتن استفاده کند عصای متعلق به خانواده جان اف کندی را از آنها قرض گرفته و معتقد است این عصا برای او شانس می‌آورد.

فرادید: جان کری وزیر امورخارجه امریکا که ماه می در هنگام دوچرخه سواری دچار سانحه شد و پایش شکست، پس از عمل جراحی برای راه رفتن مجبور به استفاده از عصا است.

وی در مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ در تیرماه نیز با عصا حضور داشت اما در سفر اخیر به کشورهای جنوب شرق آسیا از یک عصای دسته نقره ای برای راه رفتن کمک گرفت که چند نفر از اعضای خانواده کندی از جمله "جان اف.کندی"' رییس جمهوری پیشین آن کشور و "جوزف کندی" پدر وی از آن استفاده کرده اند.

کری دیروز (سه شنبه) در نشست انجمن ملل آسیای جنوب شرقی (آ سه آن) در مالزی با این عصا حاضر شد و گفت: این عصا سرگذشت طولانی دارد، جوزف کندی سفیر آمریکا در انگلیس در زمان جنگ از آن استفاده کرد، بعد از جنگ رییس جمهور کندی قبل از اینکه به این مقام برسد به دلیل دردهای کمر ناشی از جنگ با کمک آن راه می رفت.

کری با اشاره به اینکه "تد کندی" سناتور دموکرات، پیش از این هم دو بار این عصا را به او قرض داده بود، گفت: تد هم به دلیل شکستگی ستون فقرات چند بار این عصا را به دست گرفت. وقتی "ویکتوریا کندی" بیوه تد کندی شنید پای من شکسته و به عصا نیاز دارم، برای سومین بار آن را به من قرض داد.

کری در ادامه هم گفت با توجه به اینکه برای سومین بار است این عصا را قرض می‌گیرد حتما برای او شانس می‌آورد. عکس های زیر از کری و عصای کندی در سفر به جنوب شرق آسیا و ملاقات با مقامات در سایت وزارت خارجه امریکا منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      به به چه عصای خوبی.

    • سعید

      نمیدونم چرا
      ولی
      یه حس خوبی به این جان کری دارم

    • DAvid

      اره مثل بعضیا که تو تابستونم کاپشن میپوشن :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        =))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج