جاباما
۲۳۱۵۱
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

سوتی های خیابانی هفتگی شد!

زوج پیمان یوسفی و جواد خیابانی، یکشنبه شب گزارش و اجرای ویژه برنامه دربی میلان را برعهده داشتند.

سوتی های خیابانی هفتگی شد!

تماشا: زوج پیمان یوسفی و جواد خیابانی، یکشنبه شب گزارش و اجرای ویژه برنامه دربی میلان را برعهده داشتند. یوسفی در میانه های مسابقه که اینتر و میلان مساوی بودند و در مسابقه همزمان یونتوس کالیاری را شکست داده بود گفت: «یک امتیاز بیشتر و تفاضل گل بالاتر، تنها برتری یونتوس در مقابل میلان بود. اگر همین نتایج تا پایان بازی ادامه داشته باشد، اختلاف به 3 امتیاز می رسد و یوونتوس با یک تساوی در بازی آینده قهرمانی را جشن خواهد گرفت».

سوتی های خیابانی هفتگی شد!

این اظهارنظر یوسفی در حالی است که در فوتبال ایتالیا، تفاضل گل هیچ اهمیتی نداشته و در صورت برابری امتیازات بازی رودررو تعیین کننده قهرمان خواهد بود. باتوجه به اینکه یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۳ بر یک میلان را شکست داده، اگر دربی میلان با تساوی به اتمام می رسید هم قهرمانی تورینی ها مسجل می شد و شاهد جشن قهرمانی در تورین بودیم.

دقایقی قبل از این اظهارنظر، یوسی با تمسخر مصدومیت آبیاتی گفت: «آبیاتی قصد دارد با این روش زمان بازی را تلف کند». بلافاصله پس از بیان این جمله، تابلوی تعویض بالا آمد و آملیا جانشین آبیاتی مصدوم شد تا دروازه بان میلان را با بانداژ و کیسه یخ به بیمارستان ببرند.

جالب اینجاست در این دقایق اینتر یک بر صفر جلو بود و آبیاتی هیچ انگیزه ای برای اتلاف وقت نداشت. یوسفی که علاقه زیادی به جملات قصار دارد پس از حرکت انفرادی زانتی بازیکن ۳۸ ساله، در دقیقه ۸۰، کل زمین رو طی می کنه، تو خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل...».

جواد خیابانی هم که نقش مجری برنامه را برعهده داشت، ابتدای برنامه چند دقیقه به تنهایی کارشناسی می کرد و حتی فرصت سلام و احوالپرسی به مجید صالح نداد. در پایان مسابقه هم خیابانی با خونسردی کامل گفت: «با پیروزی لاتزیو، اینتر هیچ شانسی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده ندارد».

این درحالی است که لاتزیو و اینتر تنها یک امتیاز اختلاف داشته و در بازی آینده به مصاف هم می روند. اینتر با پیروزی در آن مسابقه می تواند با ۲ امتیاز اختلاف بالاتر از لاتزیو قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین چند وقت پیش هم از همین شخصیت بانمک سوتی های جذابش رو نوشته بودید....یک بارگفتم بازم می گم:گزارش این بشر وشخصی مثل یوسفی توهین به شعور بیننده است.باورکنیداطلاعات یک پسربچه ی ده پانزده ساله از فوتبال به مراتب به روز تراز افرادی مثل این آقاست.(گفتم به روزتر نه بیشتر)

    • فاران

      بابا دنبال یکی باشید که موقع گزارش سوتی نده !!!
      اصلا" همچین شخصی رو میشناسید ؟؟؟؟؟؟؟

    • بیگلر

      سوتیاشو عشق است

    • eli

      هه
      بابای دوستمه
      اسم دخترش نگاره

      پاسخ ها

      • donya

        che dalili dasht esme un bichare ro biari?!!!!!!!!!!!

      • eli

        به تو چه
        مگه تو همه ی نگار هارو می شناسی ؟؟؟

    • سپیده

      اگه تو گزارش سوتی آب ندن پس مابه چی بخندیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج