جاباما
۲۳۱۶۷
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

درمان سرطان پروستات با موم زنبور عسل

ترکیب استخراج شده از پروپولیس یعنی بره موم زنبور عسل در درمان سرطان پروستات و کاهش گسترش و رشد سلول های سرطانی تاثیر زیادی دارد.

درمان سرطان پروستات با موم زنبور عسل

هفت صبح: آخرین تحقیقات پژوهشگران مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو روی موش های آزمایشگاهی نشان می دهد که ترکیب استخراج شده از پروپولیس یعنی بره موم زنبور عسل در درمان سرطان پروستات و کاهش گسترش و رشد سلول های سرطانی تاثیر زیادی دارد. بره موم یکی از فرآورده های مفید زنبور عسل و مخلوطی از مقادیر مختلف رزین های محافظ برگ و گل و موم زنبور است.

اثربخشی این ماده در واقع به دلیل وجود اسید کافئیک موجود در موم است. این اسید قرن هاست که در قالب یک مکمل غذایی برای درمان حساسیت و التهاب گلو و درمان سوختگی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید کافئیک با متوقف کردن و بستن مکانیزم های مورد استفاده سلول های سرطانی برای تغذیه و رشد، می تواند سرطان پروستات را در مراحل اولیه کنترل کند.

در این پژوهش، تغذیه روزانه موش ها با اسید کافئیک موجب متوقف کردن رشد تومورهای آنها شد. این در حالی است که در زمان توقف مصرف، تومورها دوباره شروع به پیشروی کردند. علاوه بر این اسید موجود در موم، در طول شش ماه متوالی، گسترش و رشد این سلول ها را تا 50 درصد کاهش داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      سلام دوستان پدرم 3 ماه پیش به دلیل پیشرفت سرطان پروستات عمرشو داد به شما. در آخرین روزای عمرش قرص انزالوتامید Enzalutamide رو براش خریدیم که متاسفانه 3 روز بیشتر نتوست ازش استفاده کنه اگه کسی به این قرص احتیاج داره لطفا تماس بگیره باهام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج