۲۳۲۳۹۸
۸ نظر
۵۱۰۷
۸ نظر
۵۱۰۷
پ

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

آیا ستاره ها بدون طرفدارانشان ستاره می شوند؟ برخی ستاره ها به اهمیت ارتباط با هوادارانشان پی بردند و برای تشکر از آنها اقدام به کارهایی عجیب و غریب زدند. نام تعدادی از این ستاره ها را در اینجا برایتان آورده ایم.

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!



برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: آیا ستاره ها بدون طرفدارانشان ستاره می شوند؟ برخی ستاره ها به اهمیت ارتباط با هوادارانشان پی بردند و برای تشکر از آنها اقدام به کارهایی عجیب و غریب زدند. نام تعدادی از این ستاره ها را در اینجا برایتان آورده ایم.

1.مایلی سایرس

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

از مایلی سایرس آغاز می کنیم. در فوریه ۲۰۱۴ فردی به نام مت پیترسون مایلی سایرس را به جشن دانشکده خود دعوت کرد اما مایلی به دلیل سفرش به آمستردام، دعوت او را رد کرد. اما داستان همین جا تمام نشد. او در توییتر پیشنهاد دیگری به او داد: «مت عزیز من نمی توانم در جشن شما حضور داشته باشم اما چرا تو به جمع ما نمی پیوندی؟» او به قول خود وفادار ماند و مت را در کنسرت خود روی سن آورد و آهنگ عاشقانه « Adore You» را برای او خواند.

۲.هری استایلز

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

در اوت ۲۰۱۴ هری استایلز خواننده بریتانیایی و از اعضای اصلی گروه «وان دایرکشن» از تور مسافرتی خود دست کشید و به دیدار یکی از هوادارانش در نیو جرسی رفت. خانواده کمپبل هویت در تویتتر کمپینی راه انداخته و در آن برای برآوردن آخرین آرزوی دختر ۸ ساله بیمارشان کمک خواستند. دختر آرزو داشت که گروه وان دایرکشن را ملاقات کند.

کمپبل که از سرطان ستون فقرات رنج می برد، زمانی که پیغام توییتر هری را خواند، بسیار خوشحال شد: «کمپبل هویت، من به تو فکر می کنم و تمام قلب های دنیا را برایت می فرستم.» اما این کار هری را راضی نکرد. او تصمیم گرفت به خانه کمپبل برود و از نزدیک او را ملاقات کند. او دختر بیمار و خانواده اش را نیز به کنسرت اش دعوت کرد.

۳.دمی لواتو

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

دمی لواتو یکی از طرفدارانش را در آپریل سال ۲۰۱۵ سورپرایز کرد. این خواننده با یک برنامه رادیویی در استرالیا قرار گذاشت تا نتان را غافلگیر کند. نتان که از سال ۲۰۰۸ تا کنون منتظر دیدار دمی لواتو بود و تا به حال موفق به این کار نشد، به یک برنامه رادیویی دعوت شد تا پیغام خود را به گوش خواننده محبوب اش برساند. درست هنگامی که نتان در انتظار شنیدن صدای ضبط شده خودش بود، ناگهان دمی در مقابل او ظاهر شد و او را غافلگیر کرد.

۴.کریس پرت

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

افراد بسیاری کریس پرت را دوست دارند اما علاقه ما به او از زمانی که اقدامی جالب برای هوادارانش کرد، بیشتر شد. او در اوت ۲۰۱۴ به بیمارستان کودکان در لوس آنجلس رفت و یکی از فیلم های خود به نام «نگهبانان کهکشان» را برای کارمندان، بیماران و خانواده هایشان به نمایش گذاشت.

علاوه بر آن به مدت ۳ ساعت لباسی متفاوت به تن کرد و به تمام کودکان اسباب بازی هدیه داد. او همچنین وقت بیشتری را با یکی از بیماران به نام دایلن پرونتی گذراند. او عاشق اسباب بازی بود و پس از تماشای «فیلم لگو» و تشخیص صدای کریس پرت به عنوان دوبلر در آن، جزو طرفدارانش شد.

۵.تیلور سوئیفت

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

ربکا برتنیکر یک ویدئو جالب از بهترین های تیلور را با آهنگ مجموعه « Friends» ادغام کرد و آن را در تامبلر منتشر کرد. به محض این که تیلور آن را دید، بسته ای شامل یک نامه دست نوشت از خود، چند عکس، هدیه و یک چک ۱۹۸۹ دلاری را برای او فرستاد. ربکا از این کار تیلور هیجان زده شد و برای او نوشت: «من از این که خودم را یکی از طرفدارانت بدانم، بسیار خوشنودم زیرا تو منحصر بفرد و فداکارترین انسانی هستی که در زندگی خود دیده ام. نمی توانم تا دیدار تو در کنسرت صبر کنم. من ۱۹۸۹ بار از تو ممنونم.»

۶.جاستین بیبر

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

در فوریه ۲۰۱۴ دو به مدت چند روز بیرون هتل جاستین ایستاده بودند تا لحظه ای او را از نزدیک ببینند. هنگامی که آن دو در حال تماشای موزیک ویدئو «Confident» جاستین بیبر از گوشی هایشان بودند، این ستاره به دیدار آن دو رفت که بسیار هیجان انگیز بود. اما جاستین دست به اقدام دیگری نیز زد. او دو آیفون ۵c به رنگ مورد علاقه شان برای آنها خرید.

۷.لیدی گاگا

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

در نوامبر ۲۰۰۹ هنگامی که هواداران لیدی گاگا بیرون ساختمان منتظر او بودند تا آلبوم جدیدشان را امضا کند، این ستاره هالیوودی ۱۰۰۰ تا پیتزا برای آنها سفارش داد و گفت: «تمام این پیتزاها را به طرفدارانم که کل شب را پشت این در منتظر من بوده اند، هدیه می دهم. اگر گرسنه هستید، نوش جان تان. دوست تان دارم.»

۸.میلا کونیس

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

اسکات مور یک ویدئو در یوتیوب گذاشت و از ستاره هالیوودی، میلا کونیس، در خواست کرد تا در جشن « Marine Corps Ball» او را همراهی کند. در جولای ۲۰۱۱ بر خلاف انتظار همگان، میلا کونیس به این ویدئو پاسخ مثبت داد. او گفت که در این جشن بزرگ دعوت اسکات را می پذیرد و او را همراهی می کند.

۹. چنینگ تیتوم

ستاره ها برای هوادارانشان چه کارها که نمی کنند!

زمانی که آلیسا فینلی ۱۸ ساله فهمید تومور مغزی دارد، سعی کرد تا لحظه مرگ آرزوهایش برآورده کند. می دانید اولین آرزوی او چه بود؟ بوسه ای از چنینگ تیتوم! چنینگ با شنیدن این موضوع، آرزوی او را به واقعیت پیوند داد. او در یک ویدئو بوسه ای برای او فرستاد. علاوه بر آن او به همراه همسرش جینا دوان یکی از آهنگ های فارل ویلیامز به نام «Happy» را خواند و ویدئوی ضبط شده آن را برای دختر بیمار ارسال کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سانسورارو :دی

      من دیگه حرفی ندارم :دی

    • بدون نام

      تیلور سوئیقت یعنی عشق

    • وروجک

      به عبارت دیگر مسخره کردن دیگران

    • بدون نام

      منم خيلي دلم ميخواد ليدي گاگا را ببينم
      ولي پول رفتن به امريکا را ندارم
      به ئظرتون براي من بليط رفت و برگشت و هزينه اقامت يک هفته اي در يک هتل را پرداخت مي کنه؟
      خخخخخخ

    • بدون نام

      خيلي از بازيگراي ما حاضر نيستند کمترين از اين کارها را هم براي طرفدارانشان انجام دهند در حالي که اين مردم هستند که اين ارزش افزوده را به آنها داده اند

    • متین

      جاستین بیبر که اسمش اومد حالم بهم خورد! :(
      در ضمن برترینها تورو خدا سانسور نکن تورو خدا! اصلا منتشر نکن. :(( هی سانسور میکنه. اه

    • بدون نام

      منم ایفون می خوام کیو باید ببینم کجای دایی ؟؟

    • zayn

      عاح ای هز ای وزغ کثافت بیشور مهربون روانی ااشغاااللل
      من میخا واندی رو ببینم به کی بگم ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج