جاباما
۲۳۲۸۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمدید شد

انتخاب رشته آزمون سراسری ویژه داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۵ مرداد ماه تمدید شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

خبرآنلاین: انتخاب رشته آزمون سراسری ویژه داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۵ مرداد ماه تمدید شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر گفت : داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در گروه آزمایشی که در آزمون سراسری ۹۴ شرکت کرده‌اند، امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، می‌توانند در این دو گروه نیز انتخاب رشته داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هر داوطلب امکان انتخاب ۲۰ رشته محل را دارد و داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان مهلت تمدید انتخاب رشته امکان ویرایش وجود دارد . ضمناً می‌توانند با شناسه و رمز ثبت‌نام کارت اعتباری که انتخاب رشته کرده‌اند، مجدد وارد سایت شده و نسبت به ویرایش انتخاب‌های خود اقدام کنند. داوطلبان دقت داشته باشند برای ویرایش نیازی به خرید کارت اعتباری مجدد نیست.

وی در پایان گفت: زمان اعلام‌شده آخرین فرصت ثبت‌نام است و مجددا تمدید نخواهد شد و داوطلبان انتخاب رشته خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج